۲۱ بهمن ۱۳۹۳

بهترین اتفاق در صنعت ماشین لباسشویی

اگر دوست دارید برای رسیدن به خودتان وقت داشته باشید و در همان حال نیز باید یک خانواده را اداره کنید، حتماً به انرژی، صبر، برنامه‌ریزی و باز هم یک عالمه انرژی نیاز دارید.

اگر بتوانید در هنگام انجام یک کار، کار دیگری را هم انجام دهید، واقعاً به شما کمک خواهد کرد. مثلاً، اگر ماشین لباسشویی را تا خرخره پر از لباس کرده‌اید، می‌توانید در همان حال نیز تکه‌های لباس کوچک‌تر و ظریف‌تر را بشویید.

این شاید بیشتر شبیه یک رویا باشد. نه؟ اشتباه می‌کنید. سیستم جدید شست‌وشوی دوقلوی ال‌جی تحسین‌ها و جوایز بسیاری از CES به خاطر همین قابلیتش دریافت کرده است.

خانم کیم، که مادر دو فرزند است، در مورد این ماشین لباسشویی می‌گوید: «آیا می‌توانید تصور کنید که به طور همزمان دو بارگذاری در ماشین لباسشویی داشته باشید و کلی هم در زمان شما صرفه‌جویی شود؟ در خانه من، ما یک بار لباس‌های بزرگ را می‌شوییم و یک بار هم لباس‌های کوچک. با سیستم شست‌وشوی دوقلوی ال‌جی با نام Twin Wash زمان شست‌وشوی لباس‌ها نصف می‌شود. این واقعاً زندگی را متحول می‌کند.»

 

نحوه عملکرد این سیستم

سیستم متحولانه شست‌وشوی دوقلو در ماشین لباسشویی ال‌جی با درب جلو دو بارگذاری جداگانه لباس را به صورت همزمان و از طریق تعبیه کردن یک ماشین لباسشویی کوچک در قسمت پایین دستگاه ممکن می‌کند.

بسیار تمیز، بسیار سریع

علاوه بر این که این ماشین لباسشویی می‌تواند دو بار لباس را به صورت همزمان بشوید، از فناوری‌های TurboWash و TurboSteam استفاده می‌کند تا برنامه‌های شست‌وشو کوتاه‌تر و کارامدتر شوند.

 

متصل بمانید

این ماشین لباسشویی دوکاره با سیستم شست‌وشوی دوقلو از وای-فای برخوردار است و با سرویس HomeChat ال‌جی سازگاری دارد. علاوه بر این، از برچسب NFC استفاده می‌کند و می‌تواند برنامه‌های شست‌شوی از پیش برنامه‌ریزی شده را دانلود و آنها را از طریق گوشی هوشمند کاربران آغاز کند.

تفاوت را بنگرید

دیگر لازم نیست برای گذاشتن وقت برای خودتان خیالبافی کنید؛ اوقات فراغت هم می‌تواند به واقعیت بپیوندد. زیرا تا چند ماه دیگر سیستم شست‌وشوی دوقلوی ال‌جی وارد بازار می‌شود تا یکی از وقت‌گیرترین کارهای منزل را به کاری لذت‌بخش و کارامدتر تبدیل کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید