۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲

نشست خبری نسل جدید ساید بای سایدهای ال‌جی برگزار شد

جنوبی کاخ موزه نیاوران با درختان مرتفع احاطه شده و صدای پرندگان ذهن را خالی از غوغای شهر می‌کند. بر چمن زیبای محوطه، نشست خبری نسل جدید ساید بای سایدهای ال‌جی، بنتلی، آغاز می‌شود.

پخش فیلم ده دقیقه‌ای تاریخچه یخچال، خبرنگاران حاضر در نشست را با سیر تکاملی یخچال‌ها و در نهایت مشخصات اصلی بنتلی آشنا کرده و سپس مدرس محصولات خانگی شرکت گلدیران، ویژگی‌های نسل جدید ساید بای ساید‌های ال‌جی را تشریح می‌کند.

دسترسی هوشمند به فضای بزرگتر، شاه بیت ویژگی‌های ساید بای ساید بنتلی است. امیر فلاحتکار این مطلب را با تاکید بیان می‌کند.

کمپرسور خطی کم مصرف با گرید انرژی A+، آبریز بلند و عریض، هوم باری با گنجایش سه برابر ساید بای سایدهای موجود در بازار، طبقات ویژه اعضاء خانواده در هوم بار، صفحه متعادل کننده رطوبت و طراحی مطابق سلیقه خانواده ایرانی از جمله ویژگی‌های نسل جدید ساید بای سایدهای ال‌جی است.

مدرس محصولات خانگی شرکت گلدیران یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته ساید بای ساید بنتلی را فیلتر هایژن فرش عنوان کرده و اظهار می‌کند: فیلتر بهداشتی هایژن فرش(Hygiene Fresh) دارای چهار فیلتر ضد گرد و غبار، قارچ، باکتری و  بوزداست. در این فیلتر عملکرد بخش بوزدا امکان می‌دهد حتی بطری‌ سر باز آب نیز کاملا تازه بماند و استفاده از عصاره جینسیگ به گواهی شرکت اینترتک بریتانیا باعث شده پس از ١۵ دقیقه تا ٩٩٩/٩٩ باکتری‌های موجود در فضای ساید بای ساید از بین برود.

پس از سخنرانی مدرس محصولات خانگی شرکت گلدیران، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شده و رضا جابری، مدیر محصولات RWD گلدیران، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره سهم بازار شرکت گلدیران می‌گوید: در سال ٢٠١٢ شرکت گلدیران موفق شد با به دست آوردن ٣۵ درصد سهم بازار، رتبه اول را در فروش ساید بای ساید کشور از آن خود کند.

وی اضافه می‌کند: با اتکا به کیفیت برتر محصولات، این پیشتازی در سال ٢٠١٣ ادامه یافته و انتظار داریم فاصله را با رقبا افزایش دهیم.

در خاتمه این نشست خبری، مسابقه بسیار مهیج چیدمان مواد غذایی واقعی در ساید بای ساید بنتلی بین خبرنگاران علاقمند برگزار شد تا حاضرین ضمن شعف ناشی از بازی، با ظرفیت خارق‌العاده نسل جدید ساید بای ساید‌های ال‌جی آشنا شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید