۲۸ خرداد ۱۳۹۲

سری دوم از گوشی‌های هوشمند آپتیموس ال (Optimus L Series II)

 

ال‌جی در کنگرۀ جهانی موبایل امسال، که حدود 4 ماه پیش برگزار شد، با معرفی سری دوم از Optimus L بر میراث طراحی غنی خود استوار ایستاد. سری‌های موفق L که با استفبال زیادی مواجه شده است برای زیباشناختی و نوآوری در طراحی مدرن، که بهبودی بر سری اصلی است، تحول و تکامل یافته است. در ده ماه اول پس از عرضۀ این گوشی، تعداد آپتیموس ال‌های به فروش رفته به بیش از 10 میلیون رسید و انتظار می‌رود سری دوم از ال نیز با طراحی حیرت‌انگیز و امکانات متمایزش از این حد فراتر رود.

سری دوم آپتیموس ال همان زیبایی سری اول را دارد منتها با لمسی بهتر. فلسفۀ طراحی سری دوم ال برای برخورداری از چهار عنصر طراحی جدید بهبود یافته است: ظاهری یکپارچه، برش لیزری نما، طراحی درخشان پشت و نور ال.ای.دی هوشمند در کلید خانه (Home).

سری دوم آپتیموس ال مجموعۀ گسترده‌ای از امکانات کاربرپسند، شامل امکانات منحصربه‌فرد گوشی‌های هوشمند ال‌جی مانند قابلیت QuickMemo، Quick Button و Safety Care، را ارائه می‌دهد. قابلیت QuickMemo به کاربران امکان می‌دهد تا ایده‌های خود را به شکل دست‌خط ایجاد و آنها را ثبت کنند و با استفاده از لمس نوک انگشتان با دیگران به اشتراک گذارند. قابلیت Quick Button مشتریان را قادر می‌سازد تا کلیدی را برای اجرای هر برنامه‌ای مانند دوربین، مرورگر، پخش‌کنندۀ موسیقی یا حتی QuickMemo شخصی‌سازی کنند. Safety Care یا مراقبت امنیتی قابلیتی با 3 گزینه است: فرستادن تماس اضطراری، هشدار عدم استفاده از تلفن و هشدار موقعیت کاربر. این گزینه‌ها می‌توانند برای تماس با یکی از عزیزان در مواقع اضطراری برنامه‌ریزی شوند.

تجربۀ کاربری با صفحه‌نمایش IPS که از وضوح بالایی برخوردار است بهبود یافته و ظرفیت باتری نیز در سری دوم از آپیتموس ال‌ها افزوده شده است. علاوه بر این، نسخه‌های دوسیم‌کارته از گوشی‌های هوشمند سری ال آپتیموس به کاربران امکان می‌دهد تا از یک دستگاه برای تماس‌های شخصی و کاری استفاده کنند.

دکتر جونگ سئوک پارک، ریاست و مدیر اجرایی بخش ارتباطات موبایلی شرکت ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «وقتی سخن از سبک به میان می‌آید، ال‌جی سابقه‌ای دیرینه در پیشگام بودن دارد و سری دوم از آپتیموس ال بر پایۀ همین میراث نوآوری در طراحی ساخته شده است. با تحول در سبک حیرت‌انگیز و امکانات مرغوب سری آپتیموس ال اصلی، این طور انتظار می‌رود که محبوبیت سری ال با این سری جدید نیز همچنان تداوم داشته باشد.»

نسخۀ دوسیم‌کارته از Optimus L7II اولین گوشی از این سری جدید به شمار می‌رود که برای اولین بار در روسیه عرضه شده است. Optimus L7II ویژگی‌های تجربۀ کاربری متمایزی، مانند Qslide و QuickTranslator (مترجم سریع)، دارد. Optimus L3II نیز از صفحه‌نمایش 3.2 اینچ QVGA IPS و باتری 1540 میلی‌آمپر برخوردار است و Optimus L5II نیز با صفحه‌نمایش بزرگتر 4 اینچ WVGA، باتری 1700 میلی‌آمپر دارد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۲ نظر

حسین ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
نکته جالب این خبر فروش بیش از ده میلیون گوشی سری اپتیموس نسل اول ال جی در عرض ده ماه بود که با مقایسه با سایر برندها از نظر درصد فروش بالاترین درصد رشد را نشان می دهد هر چند رتبه های اول و دوم فروش گوشیهای هوشمند در اختیار شرکتهای سامسونگ عرضه کننده سری گوشیهای گالکسی ( کهکشان ) و شرکت اپل ( آیفون ) قراردارد اما با توجه به جهش تکنیکی در تولید گوشیهای اپتیموس در نسل اول و در ادامه نسل دوم این گوشیها از یک سو طراحی متفاوت مطابق با سلایق مختلف ، امکانات مختلف و اپلیکیشن های متفاوت برای استفاده در هر کشور بنحوی که هماهنگی کامل با سیستم های مخابراتی و زبان هر کشور در آن لحاظ شده باشد امکان ارتقاء جایگاه ال جی در فروش جهانی موبایل تا پایان سال جاری و رسیدن به رتبه اول جهانی تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی را فراهم می سازد ارائه مدلهای مختلف این گوشیها برای اولین بار در کشورهای مختلف از جمله عرضه این گوشی در کشور روسیه که بنظر می رسد برای معرفی امکان مترجم سریع این گوشی که در شرایط کنونی از مهمترین نیازهای کاربران روسی زبان می باشد و بنوعی احترام به مصرف کنندگان در سایر کشورها غیر از کره جنوبی می باشد از شیوه های خوب در بازاریابی ال جی می باشد و تمرکز ال جی بر روی محصول بافن آوری بالا و سبک مانند تلفن همراه را می توان به نوعی در آینده نگری و سرمشق گرفتن از غولهای الکترونیک آمریکائی ، اروپائی و ژاپنی دانست بطور مثال هر چند ال جی در بسیاری از کشورها از جمله ایران رتبه اول فروش ماشینهای لباسشوئی را دارد اما با ورود برندهای چینی به این عرصه و عرضه لباسشوئی های ارزان امکان ارتقاء و حتی حفظ جایگاه ال جی در زمینه تولید لباسشوئی در آینده بمراتب مشکل تر خواهد بود در حالیکه تولید گوشیهای تلفن همراه با کیفیت نیاز به دانش فنی بالئی دارد در حالیکه میزان مواد اولیه ، انرزی و نیروی انسانی مورد نیاز برای تولید آن بمراتب کمتر اما قیمت نمتوسط یک لباسشوئی با یکدستگاه تلفن همراه هوشمند سری اپتیموس برابری می نماید . در شرایط رکور اقتصادی در آمریکا و اروپا که مصرف گرائی را تا حدودی تحت الشعاع خود قرارداده است شرکتهای مختلف تولیدات خود را بر روی یک محصول خاص که در آن دارای مزیت نسبی بیشتری هستند متمرکز و احتمالا در آینده رفته رفته یا تولید برخی از محصولات را متوقف و یا با استفاده از قطعات مشترک و یا ایجاد کارخانجات مشترک برای تولید قطعات مورد نیاز با سایر برندها ادامه خواهند داد بطور مثال مزیت نسبی سونی در تولید دوربین های فیلمبرداری ، پاناسونیک در تولید گوشی های تلفن رو میزی ، فیلیپس در تولید لوازم بهداشتی شخصی مانند ریش تراش برقی نمد پیدا کرده است محصولاتی که ال جی تا کنون به عرصه تولید این کالاها وارد نشده در عرصه تلوزیون هم با توجه به تولید ۱۳% کل تلوزیونهای دنیا در سال گذشته توسط ال جی هنوز با رتبه اول یعنی سامسونگ که ۲۰% تولید جهانی را دارد فاصله زیادی دارد اما با توجه به نوع آوریهای عرضه شده در تلوزیونهای هوشمند و سه بعدی و بخصوص تولید تلوزیون با پنل های IPS و نمایش سه بعدی FPR و سفارشی سازی محصولات برای کشور وارد کننده و بررسی سیر تولیدات تلوزیون در سالهای اخیر رسیدن ال جی به مقام اول در سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ دور از ذهن نیست اما باز هم برندهای چینی هستند که در آینده نزدیک با ارتقاء تلوزیونها از جنبه کیفیت و امکانات ولو با کپی برداری از مدلهای موفق بازار در کوتاه مدت و عرضه آنها با قیمت های بسیار ارزان در دنیا تا ده سال دیگر حداقل در بخش تلوزیونهای معمولی ( غیر هوشمند و سه بعدی ) بازار را در تسخیر خود در خواهند آورد بنا براین حرکت ال جی در خصوص حرکت به سوی تولید تجهیزات با فن آوری پیشرفته یا همام های تک در این برهه از زمان بنظر بسیار بجا و هوشمندانه بوده است .
موفق باشید .

ناشناس ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

ممنون از سایت خوبتون

نظر دهید