۲۹ خرداد ۱۳۹۲

فروش یک میلیونی در کوتاه‌ترین بازۀ زمانی برای Optimus G Pro

Optimus G Pro در کوتاه‌ترین بازۀ زمانی در زادگاه خود به فروش یک میلیونی دست یافت

  • اولین تلفن همراهی که در 4 ماه این رکورد را زد
  • 3 ماه کمتر از رکورد قبلی؛ حداقل فروش در روز 8 هزار دستگاه
  • کیفیت، تجربۀ کاربری حساس، طراحی، فناوری LTE به عنوان برترین فناوری ارتباطی

ال‌جی Optimus G Pro طی 4 ماه به فروش یک میلیونی در زادگاه خود (با تأمین اپراتور) رسید. متوسط فروش در روز از 8 هزار دستگاه فراتر رفت.

گوشی Optimus G Pro با فروش یک میلیونی، تلفن‌های همراه ال‌جی را در فهرست پرسرعت‌ترین فروش محصولات وطنی قرار داد. رکورد رسیدن به فروش یک میلیونی در کوتاه‌ترین زمان 3 ماه کمتر از کوتاه‌ترین رکورد (برای Optimus LTE) بوده است. این گوشی در روز عرضه توانست 10 هزار نسخه را به فروش برساند. ال‌جی طی کوتاه‌ترین زمان ممکن، یعنی 40 روز توانست رکورد فروش 500 هزار دستگاه را از آن خود کند.

Optimus G Pro با استقبال خوبی در بازار روبه‌رو شده است و این استقبال به دلیل صفحه‌نمایش بزرگ، رابطه کاربری حسی و برترین فناوری دنیا، یعنی LTE است. Optimus G Pro صفحه‌نمایش 5/5 اینچ تمام اچ‌دی IPS دارد که وضوح کنونی با کیفیت اچ‌دی را دو برابر شفاف‌تر و واضح‌تر می‌کند. با این حال، این محصول با صفحه‌نمایش بزرگ 5/5 اینچ را می‌توان با یک دست گرفت و استفاده از آن بسیار جذاب است. افزایش راه‌های ارتباطی در Optimus G Pro تأثیر مثبتی در این فروش شگفت‌انگیز داشته است. این گوشی با صفحه‌نمایش بزرگش در یک همایش استثنایی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

دکتر جونگ سئوک، نایب رئیس بخش تجارت شرکت ال‌جی،گفت: «گوشی هوشمند  Optimus G Proبا صفحه‌نمایش بزرگ بازار وطن (کرۀ جنوبی) را در اختیار خود درآورده است و به صدرنشینی در بازار جهان ادامه خواهد داد.»

۱۰ نظر

شهریار همایونی ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام
این گوشی کی به ایران میرسه و حدود قیمتش چقدره

admin-user4 ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام شهریار جان
این گوشی بد از ما آگوست وارد میشود و هنوز قیمت آن معلوم نیست

حسین ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
همانطوریکه قبلا نیز اشاره کردم بعد از مدتی که احتمالا به تحقیق و توسعه فن آوری گذشت برگ برنده ال جی یعنی سری اوپتیموس گوشیهای ال جی در طراحی و امکانات و رنج قیمتی متفاوت به بازار عرضه شده و در بازار موبایل از جمله ایران شگفتی ساز شد موفیت این گوشی همانند سایر محصولات ال جی در طراحی مطابق با سلیقه مردم ، سفارشی سازی با توجه به محل مصرف ، استفاده از فن آوری اعم از فن آوریهایی که خود در چنته دارد و یا استفاده از فن آوری دیکران تحت لیسانس در محصول و در نهایت قیمت آن در قیاس با رقبا و اینکه همیشه ابتدا محصول را به تولید انبوه می رساند و بعد به بازار هدف عرضه و سپس شروع به تبلیغ محصول می نماید علیهذا کسب این موفقیت در کشوری که بزرگترین تولید کننده تلوزیون و موبایل دنیا یعنی سامسونگ در آن فعالیت داشته و دارد کار آسانی نبوده و قطعا تا دو سال پیش مدیران ال جی نیز فکر آن را نمی کردند به هر حال همه عوامل از جمله شناخت و اعتماد مردم ایران به برند ال جی ، قیمت مناسب محصولات ؛ طراحی فراتر از زمان حال ، و کلکسیونی از فن آوری از عوامل جذب مشتریان این گوشی در بازار ایران هستند تنها مشکل عدم معرفی نماینده و یا نمایندگان مورد تائیئ برای فروش و خدمات پس از فروش تلفن های هوشمند ال جی در بازار ایران و عدم عرضع تجهیزات جانبی متناسب با این گوشیها در بازار ایران است که تا حدودی باعث سردر گمی مشتریان می گردد قطعا اطلاع رسانی ال جی الکترونیکس در این زمینه بسیار راه گشا می باشد .
موفق باشید .

عدنان ۲۱ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

چرا نمیاد ایران؟؟!!

admin-user4 ۲۱ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

به زودی وارد ایران میشود

محمد ۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام من می خوام بخرمش اما نمی دونم قیمتش چغدره

admin-user4 ۹ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
اجازه دهید وارد ایران شود

یوشف ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

باعرض سلام
من دوست دارم گوشی lg optimus g proتهیه کنم اما نمیدونم از کجا باید تهیه کرد من ساکن اهواز هستم .تهران و شیراز
میشه قیمت و ادرس نمایندگی که این گوشی رو عرضه میکنه بدین ممنون

admin-user4 ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

تهران: در پاساژ قائم و علاالدین فروشگاه مدیا

اشکان ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
شهرما گرگان گوشی های ال جی کمه.اکثرا با اینکه مایکروتل گارانتیشون کرده میترسن این گوشی ها رو بیارن میگن وسیله هاش نیست.البته در فروشگاه های فروش لوازم جانبی لیبل گوشی های این مارک نیست.حالا واقعا وسیله های این گوشی هست یا نیست؟

نظر دهید