۲۰ مرداد ۱۳۹۲

خبری در راه است ….

داستان معلوم است که داستان جی پرو است …

اما دیگه چه خبرایی میتونه باشه …

۶ نظر

مهدی هاشمی ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام به عنوان یکی از طرفدارهای قدیمی الجی ازتون درخواست میکنم تبلیغی چشمگیر برای g2 در ایران انجام بدید و این گوشی رو سریعتر وارد ایران کنید ممنون از همگی شما.

admin-user4 ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
به امید خدا حتما

شهرام ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

آپدیت واسه گوشی های دیگه ال جی. ببینید اگر ال جی میخواد اپتیموس جی پرو و جی ۲ رو بفروشه که انصافا گوشی های خوبی هستن باید آپدیت گوشی های دیگش رو عالی انجام بده.
وقتی مصرف کننده از آپدیت شدن گوشی فعلی ال جی اطمینان داشته باشه، با خیال راحت تر مدل های بالاتر رو میخره

مهدی هاشمی ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

admin-user4
باریکلا داره این امید به خدا گفتنت ان شا ا… که بترکونه این برند کم برندی نیست در دنیا که اینجوری تو ایران مظلوم واقع شده….

حسین ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
فکر می کنم با مداقه ( دقت نظری ) بنده در عکس اولیه نزدیکتریم حدس به واقعیت رو زده باشم اما حدس دوم من نه بر اساس عکس بلکه بر مبنای سیاست کلی ال جی در سالهای اخیر استوار است اگر کمی تامل کنید حتما شما هم با من هم عقیده خواهید شد مراحل فرو ش برند ال جی در ایران بدین منوال می باشد .
الف : شروع گسترده تبلیغات قبل از ورود به بازار
ب : برگزاری جشنواره با هدایا ی نقدی و غیر نقدی از جمله دادن کارت هدیه و یا تخفیف نقدی همزمان با ورود اولیم محموله ها یا بقول شما اولین پارتی های کالا به بازار
ج : بعد از جا افتادن کالا حذف جشنواره های مربوطه
د : بعد از برچیده شدن خط تولید آزاد سازی قیمت ( عدم اعلام نرخ رسمی فروش ) که باعث بالا رفت قیمت تتمه یا باقیمانده موجودی می گردد
شاهد عینی
۱ – فروش مدلهای ۲۰۱۳ سری LA بصورت جشنواره با هدیه
۲ – عرضه مدلهای ۲۰۱۲ ( سری LM ) با ارائه لیست قیمت اما بدون جشنواره
۳- عرضه مدلهای ۲۰۱۱ ( سرس LW ) بدون ارائه لیست قیمت و به انصاف فروشنده
جالب اینجاست که مدلهای قدیمی همچنان طالب دارد هر چند از نظر امکانات و فن آوری در سطح پائین تری هستند و این تقاضا باعث شده برخی از مدلهای موفق قدیمی که دیگر در ایران عرضه نمی شود مانند LW57000 بصورت بدون گارانتی ( قاچاق ) نیز در بازار عرضه گردد
سیاست سایر برندها ( غیر از سامسونگ و تا حدودی سونی ) بر عرضه تخفیف و دادن هدایا برای مدلهای قدیمی تر و تخفیف ویژه برای نمونه های ویترینی ( آخرین نمونه موجود در فروشگاه که بر روی دیوار برای نمایش نصب شده ) می باشد در حالیکه در مورد ال جی این قضیه صادق نیست مثلا در روزهای پایانی سال ۱۳۹۱ برخی از مدلهای ال جی مانند LM6710 بخصوص در سایز ۴۷ در مراکز فروش مانند خیابان جمهوری اسلامی نایاب و با جستجو زیاد در یکی از نمایندگی های حومه آن را یافتم و در آغازین روزهای سال ۱۳۹۲ برخی نمایشگاههای ال جی حتی اجناس در معرض نمایش خود را بفروش رسانده بودند بنابر این حدس بعدی من آغاز جشنواره فروش گوشیهای ال جی مدل اپتیموس جی پرو در ایران با قیمت های باور نکردنی می باشد آیا شما هم با من هم عقیده هستید یا حدس شما چیز دیگری است .
موفق باشید

مسعود نودوشنی ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

آقا من حال کردم با این حرکت شما که هر روز عکس را عوض کردید و این آب نباتا هی کم شد و همه چیز واضح تر! سبک جالبی بود!
اما یه سوال کی این آب نباتا را خورد؟ :))

نظر دهید