قوانین جدید باشگاه روی خوش زندگی
اعضای محترم باشگاه روی خوش زندگی، عطف به اعلانات قبلی، به اطلاع می رساند قوانین مربوط به محاسبه امتیازات و اعتبارات باشگاه در سال 95 به شرح زیر می باشد که از تاریخ 1 تیر ماه در پروفایل اعضا اعمال می گردد و اعضای فعلی که در سطوح الماس و طلا قرار دارند و دارای کارت میباشند، فرصت خواهند داشت تا پیش از اعمال قوانین جدید از اعتبار موجود در کارت هایشان برای خرید محصولات ال جی استفاده نمایند.
سطوح تمام اعضا بر اساس قوانین جدید محاسبه شده و سطح عضویت برخی ازاعضا تغییر خواهد نمود ولی اعضای دارای کارت عضویت همچنان میتوانند از “خدمات اختصاصی اعضای طلا و الماس” استفاده نمایند.
در خصوص تغییر در سایر قوانین باشگاه از جمله خدمات اعضا، نحوه عضویت، درخواست صدور و ابطال کارت ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مرکز تماس مشتریان ویژه، 84734 تماس حاصل فرمایید.
سطوح قرار گیری اعضا
نحوه کسب و استفاده از اعتبارات ذخیره شده در باشگاه به شرح زیر تغییر می یابد:
سطح | امتیاز کل مورد نیاز |
الماس/ DIAMOND | بیش از 16 میلیون |
طلا/ GOLD | از 12 میلیون تا 16 میلیون |
نقره/ SILVER | از 6 میلیون تا 12 میلیون |
برنز/ BRONZE | کمتر از 6 میلیون |
امتیاز خرید – خرید محصولات:
مجموع میزان خرید محصولات ال جی با ضمانت گلدیران که توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردیده باشد “امتیاز خرید” محصولات است.
- طبق قوانین جدید، اعضا به ازای خریدهای انجام شده درسال 2012 (از 10 دی سال 1390 به بعد ) نیز اعتبار خرید مجدد دریافت می نمایند. در قوانین فعلی باشگاه، اعتبارات خرید مجدد پس از سال (10 دی سال 1391 )2013 محاسبه می گردید.
- قیمت خرید محصولات با توجه به قیمت مصوب گلدیران در تاریخ خرید محاسبه خواهد شد.
- فقط مصرف کنندگان نهایی جزء اعضای باشگاه می باشند و خریداران تجمیعی جزو اعضای باشگاه محسوب نمی شوند.
- در حال حاضر فقط محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی مورد محاسبه قرار می گیرند.
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 |
هر یک تومان معادل 0.5 امتیاز | هر یک تومان معادل 1 امتیاز |
اعتبار
اعتبار درصدی از امتیاز کل می باشد که در کارت بانکی باشگاه ذخیره می گردد. دارندگان کارت میتوانند اعتبار خود را در خرید بعدی به صورت تخفیف نقدی در خرید مجدد محصولات ال جی با ضمانت گلدیران از طریق فروشگاه های منتخب مجهز به دستگاههای POS بانک ملت مخصوص باشگاه استفاده نمایند و از کلیه خدمات رایگان باشگاه روی خوش زندگی مندرج در “خدمات اختصاصی” برای محصول جدید خریداری شده پس از دریافت کارت استفاده نمایند.
سطح | اعتبار | صدور کارت عضویت |
الماس/ DIAMOND | 5% امتیاز کل | بله |
طلا/ GOLD | 4% امتیاز کل | بله |
نقره/ SILVER | 4% امتیاز کل | خیر |
برنز/ BRONZE | 4% کل | خیر |
امتیاز کمکی – فعالیت های باشگاه:
امتیازات فعالیت اعضا که منجر به تخصیص “امتیاز کمکی” و افزایش “امتیاز کل” میگردد نیز مطابق جدول زیر محاسبه می گردد:
امتیاز کل:
مجموع امتیازهای کسب شده از خرید محصولات (امتیاز اصلی) و انجام فعالیت های باشگاه (امتیاز کمکی) که تعیین کننده رتبه مشتری در باشگاه می باشد. جهت دسترسی به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی مشتریان و اطلاع از رتبه تخصیص یافته به “صفحه من” مراجعه نمایید.
جدول امتیاز کمکی – فعالیت های باشگاه:
شرح فعالیت | امتیاز |
بازدید از وب سایت (مجموعا 30.000 امتیاز در ماه)هر روز یکبار | 1.000 |
ثیت اطلاعات تکمیلی از طریق مراجعه به وب سایت | 20.000 |
شرکت در نظر سنجی | 50.000 |
پیشنهاد به سایرین برای خرید | تا 1.000.000 |
دعوت از دوستان برای عضویت | 50.000 |
خرید در ماه ازدواج | 400.000 تا |
خرید در ماه تولد | 400.000 تا |
رنک دهی ( رای دهی) اخبار | 200 |
شرکت در مسابقات | 100.000 |
شرکت در نمایشگاه های ال جی – گلدیران | 100.000 |
نحوه امتیاز دهی در ازای پیشنهاد به سایرین برای خرید، به شرح ذیل می باشد
امتیاز قابل تخصیص به معرف | ارزش محصول خریداری شده (تومان) |
1,000,000 | بیشتر از 16 میلیون |
500,000 | از 12 تا 16 میلیون |
200,000 | از 6 تا 12 میلیون |
100,000 | کمتر از 6 میلیون |
امتیاز کمکی برای خرید در ماه ازدواج و تولد به شرح زیر تعلق میگیرد:
امتیاز قابل تخصیص | سطح عضویت |
الماس/ DIAMOND | 500.000 امتیاز |
طلا/ GOLD | 400.000 امتیاز |
نقره/ SILVER | 300.000 امتیاز |
برنز/ BRONZE | 200.000 امتیاز |
سوالات متداول:
1- من در حال حاضر در سطح طلا ( یا الماس ) هستم. آیا با اعمال قوانین جدید همچنان میتوانم از خدمات ویژه مانند تمدید گارانتی استفاده نمایم؟ |
پاسخ: در صورتیکه دارای کارت عضویت میباشید و یا تا تاریخ 31 خرداد فرم درخواست کارت عضویت را در وب سایت تکمیل نموده اید، میتوانید از خدمات اعضای سطح الماس و طلا استفاده نمایید. |
2- خرید های من تا کنون حدود 11 میلیون تومان میباشد و قصد دارم یک محصول جدید خریداری کنم که مجموع خرید های من را به 17 میلیون تومان میرساند. با اعمال قوانین جدید اعتبار من چگونه محاسبه خواهد شد؟ |
پاسخ: در شرایط قبلی باشگاه شما در سطح طلا قرار داشته اید که با خرید جدید به سطح الماس ارتقا خواهید یافت و تمام خرید های شما ( شامل خرید های قبلی نیز) شامل 5% اعتبار خرید مجدد خواهند شد و به حساب شما واریز خواهد شد. |
3- من درخواست صدور کارت الماس را در تاریخ 16 خرداد در سایت تکمیل کرده ام و هنوز کارتم را دریافت نکرده ام. آیا با قوانین جدید اعتبار کارتم شارژ خواهد شد؟ |
اعتبار کارت شما بر اساس قوانین جدید باشگاه محاسبه و واریز خواهد شد |
4- اگر تا 1 تیر ماه از اعتبار موجود در کارتم استفاده ننمایم، چه اتفاقی می افتد؟ |
پاسخ: اعتبار شما بر اساس قوانین جدید محاسبه و واریز می گردد |
5- من در سطح طلا هستم و کارت عضویت باشگاه را ندارم و تمایلی برای دریافت کارت ندارم و هیچ درخواستی بابت دریافت کارت نداشته ام. طبق قوانین قبلی باشگاه برای یکی از خرید ها مشمول دریافت سرویس تمدید گارانتی رایگان بودم. آیا بعد از اعمال قوانین نیز همچنان شامل این سرویس خواهم بود؟ |
پاسخ: بله. سرویس رایگان تمدید ضمانت که در زمان خرید به شما تعلق می گرفته، معتبر هستند. ولی برای خرید های جدید در صورتیکه بر طبق قوانین جدید در سطح طلا یا الماس نباشید، این سرویس به صورت رایگان قابل ارائه نمیباشد. |
نظر دهید