۲۴ شهریور ۱۳۹۵

ملاقات LG SIGNATURE با معماری خیره‌کننده

اولین برند لوازم فوق پیشرفته و مرغوب ال‌جی الکترونیکس، LG SIGNATURE، بعد از رونمایی در نمایشگاه CES 2016 در ماه ژانویه (دی ماه سال گذشته) از سوی مشتریان سرتاسر دنیا مورد تحسین قرار گرفته است.

برند LG SIGNATURE با حفظ جوهره ذات هر محصول متعهد است زندگی مشتریان را بهتر کند و بالاترین درجه در عملکرد، طراحی کمینه‌گرا و ابتکار و نوآوری در استفاده را در اختیار مشتریان قرار دهد. قرار است این برند جدید و منحصربه‌فرد وارد کمپینی جهانی شود و در همان ابتدا بر تمایز خود با دیگر برندها متمرکز شود.

شهرهای نیویورک، لندن، پاریس و اشتوتگارت بی‌شک مراکز جهانی خلاقیت و ابتکار هستند. این شهرهای سحرآمیز و مجذوب‌کننده موطن افراد خبره و ماهری هستند که بهترین‌های مد، طراحی، معماری، غذا، فرهنگ و البته فناوری را می‌آفرینند.

ال‌جی، به عنوان بخشی از این کمپین، از مکان جدید و خلاقانه‌ای پرده برمی‌دارد که کیفیت هنری محصولات LG SIGNATURE را با شاهکارهای معماری در شهرهای نام‌برده مقیاس می‌زند. شعار متحد و هماهنگ این مجموعه این است: “همه عالی‌ها مثل همند” (All Great Things are Alike).

کمپین ال‌جی که بر پایه جوهره و ذات خود محصولات ساخته شده است این ایده را ساخته و پرداخته که بهترین محصولات الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی شباهت‌های زیادی با معماری‌های زیبا دارند.

برند LG SIGNATURE در شهر

به عقیده بنیانگذار این معماری و طراحی اسطوره‌ای، هوگو آلوار هنریک آلتو، “زیبایی هارمونی هدف و شکل است”. این کپی حیرت‌انگیز به ما می‌گوید که چقدر معماری می‌تواند با پیروی از هنر ذات و ماهیت هر چیز کاربردی و زیبا باشد.

این کمپین توجه مخاطبان را با نمایش جسورانه لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی در اماکن تاریخی و برجسته شهر به خود جلب کرد. این سازه جو دراماتیکی خلق می‌کند و جنبه زیباشناختی محصولات را به حداکثر می‌رساند. این تصویر سیاه و سفید و صدای ملیح و دلپذیر کلاس خاصی به برند فوق پیشرفته و درجه یک LG SIGNATURE می‌افزاید.

برند LG SIGNATURE در پاریس: طاق بزرگ Grande Arche در پاریس که نماد این شهر به شمار می‌رود از چندین جهت یک معماری تاریخی به شمار می‌رود. این بنا در سال 1989 به مناسب جشن یادبود دویستمین سال پیروزی انقلاب فرانسه بنا شده است. این بنا که با عنوان “پنجره‌ای باز به سوی دنیا” نیز شهرت دارد به پنل مات تعبیه‌شده روی درب یخچال InstaView Door-in-Door™ SIGNATURE ال‌جی شبیه است. وقتی این بنا ماهیت وجودی پاریس شامل تاریخ و زمان را به نمایش می‌گذارد، یخچال ال‌جی تازگی غذاهای روزانه را (که ذات و هدف نهایی تولید یخچال است) جلوی چشمان شما قرار می‌دهد.

2

تلویزیون LG SIGNATURE OLED در نیویورک: درب‌های مرکز تجاری Four World Trade Center در سال 2014 در همان محل مرکز تجارت جهانی سابق به روی همگان گشاده شد. تمام این آسمانخراش از پنل‌های شیشه‌ای ساخته شده و طوری به نظر می‌رسد که انگار یک شاهکار هنری شیشه‌ای روبه‌روی شما سر به فلک کشیده است. این طراحی بسیار شبیه طراحی پنل تصویر بر روی صفحه‌نمایش شیشه‌ای تلویزیون LG SIGNATURE OLED با ضحامت بسیار باریک 2.57 میلی‌متر است.

3

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE در اشتوتگارت: دانشگاه ملی موسیقی و هنرهای نمایشی در اشتوتگارت به نوعی مرکز فرهنگی و اقتصای آلمان به حساب می‌آید. این دانشگاه توسط جیمز استرلینگ، مشهورترین مهندس قرن بیستم، طراحی شده است. بنای این ساختمان مانند ماشین لباسشویی LG SIGNATURE زیبایی بی‌انتهایی دارد و بر پایه اصول ساده علم هندسه تنها با افزودن یک دایره و دو شکل مستطیل طراحی شده است. ماشین لباسشویی LG SIGNATURE با تصویر خیالی “انعکاس ماه در دریاچه” هم طراحی مبتکرانه و هم حسی را ارضا می‌کند.4

دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE در لندن: بنای 30 St Mary Axe با برداشتی از موزه Tate Modern and British توسط نورمن فاستر طراحی شده  و به دلیل داشتن ظاهری شبیه میوه خیار به Gherkin نیز شهرت دارد. این اولین ساختمان بلند بوم‌شناختی در لندن است که هم در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند و هم یک سیستم منحصربه‌فرد برای تهویه مطبوع هوای طبیعی دارد. برخورداری از این ویژگی‌ها و دیگر سیستم‌های پایدار تهویه مطبوع هوا این بنا را به تناسبی عالی برای دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE مبدل می‌کند.

5

برند LG SIGNATURE تحت تم و شعار مشترک Art of Essence به دنیای معماری تصنعی کلان‌شهرها می‌شود.

ال‌جی با این فیلم تبلیغاتی رخدادهای زیادی از پرده‌برداری محصولاتش در شهرهای بزرگ دنیا را با هدف افزایش شناخت برند و نمایش فناوری و ابتکار همراه با مهارت و کلاس منحصربه‌فردش به نمایش می‌گذارد.

منتظر حرکت بعدی برند LG SIGNATURE در سطح جهان باشید.

۲ نظر

سعید ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

تقدیم به طرفدارن متعصب سایر برندها با این تکنولوژیهای خیره کننده دیگر جای هیچ صحبتی نمانده است .

رحیم ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

واقعاً

نظر دهید