۱۲ شهریور ۱۳۹۷

نگاهی به غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018: بخش ThinQ Travel

بیش از یک‌سوم فضای غرفه بزرگ ال‌جی در این نمایشگاه بر محوریت هوش مصنوعی است و مجموعه محصولات ThinQ در غرفه ال‌جی و در سه بخش متفاوت سبک زندگی به نمایش درآمده است: بخش ThinQ Travel مخصوص سفر، بخش ThinQ Gourmet مخصوص غذا و بخش ThinQ Style مخصوص سبک زندگی هوشمندانه.

هر کدام از این بخش‌ها به طور ماهرانه‌ای طراحی شده‌‌اند که بازتاب سبک زندگی متنوع و مدرن مشتریان باشد و محصولات هوش مصنوعی را در خانه به شکل طبیعی اما آینده‌نگر بگنجانند. بخش‌های مجزای ThinQ ال‌جی نشان می‌دهد که چطور تمامی جنبه‌های زندگی در حوزه‌های مهمی مانند سبک زندگی، راحتی در خانه، سبک زندگی همراه و محیط زیست از برند ThinQ ال‌جی بهره می‌برند.

ifa-2018_lg-magazine_lg-thinq-travel-smarter_img1

بخش ThinQ Travel در واقع نشان می‌دهد که جست‌وجو و یافتن بهترین مقصد برای سپری کردن تعطیلات از طریق تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی چقدر راحت است و با استفاده از تلفن هوشمند G7 ThinQ ال‌جی می‌توان به راحتی پرواز و هتل دلخواهتان را رزرو کرد.

5c0cb84e-7217-409d-b8dc-7fe5dea05fec

دستیار گوگل به زودی در همه تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی مجهز به webOS در هفت کشور استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، اسپانیا و انگلستان قابل دسترسی خواهد بود.  این پلت‌فرم در حال حاضر با موفقیت در امریکا عرضه شده است و تا 5 زبان را به عنوان بخشی از راهبرد جهانی ال‌جی برای افزایش محصولات کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند. تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی با تجهیز شدن به دستیار گوگل تجربه کاربری یکپارچه‌ای را میسر می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند به صورت ماهرانه‌ای وظایف روزانه خود را مدیریت کنند، پاسخ پرسش‌های مهم خود را بیابند و همه لوازم خانگی هوشمند سازگار را کنترل نمایند.

7f1bb758-86a1-4630-9d06-3e26cfdb2444

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA می‌توانند در اتاق نشیمن نمادین مجهز به اینترنت اشیا گشت بزنند. دکور این اتاق با همکاری شرکت Natuzzi ، طراح ایتالیایی لوازم منزل لوکس، چیده شده است. این بخش از غرفه ال‌جی بر قابلیت‌های کنترل بلندگوهای هوش مصنوعی XBOOM AI ThinQ ال‌جی تأکید دارد و نشان می‌دهد چطور می‌توان این بلندگوها برای تغییر تنظیمات مبلمان متصل و نورپردازی اتاق به کار برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید