۳۰ مهر ۱۳۹۹

ماشین لباسشویی WashTower ال جی با عملکرد بهتر برای آسایش بیشتر

جدیدترین ماشین لباسشویی ال‌جی با مدل WashTower در نمایشگاه IFA 2020 معرفی شد.

ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی همراه با جدیدترین فناوری‌ها و امکانات هوشمند با هم ترکیب شده و در دستگاهی با نام واش تاور (WashTower) برای مراقبت کلی از لباس و نهایت راحتی کاربر را خلق کرده است.

ال جی واش تاور، بر خلاف ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی رقیب که کنار هم قرار گرفته‌اند، به عنوان یک محصول تک بدنه از زمین به بالا شکل گرفته است.

طراحان ال‌جی برای ارائه طراحی منحصر به فرد در دستگاه واش تاور طول دستگاه را بیشتر کردند تا راحتی استفاده را به حداکثر برسانند و تنها یک پنل کنترل برای سادگی کار ایجاد کردند که بین ماشین لباسشویی و خشکشویی قرار گرفته تا دسترسی به آن راحت باشد و یک مرکز کنترل همه‌کاره بتواند مدیریت راحت تمامی وظایف شست و شو و خشکشویی بر عهده بگیرد.

ماشین لباسشویی و خشکشویی جدید ال جی ظرفیت را فدای طراحی نکرده است و حداکثر ۱۷ کیلوگرم لباس را در لباسشویی و ۱۶ کیلوگرم لباس را در خشکشویی جای می دهد.

واش تاور ال‌جی پیشرفته‌ترین امکانات شست و شو و فناوری‌های هوشمند را دارد و عملکرد بهتر و راحتی استفاده را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. این ماشین لباسشویی به لطف وجود قابلیت TurboWash™ ۳۶۰° و دایرکت درایو  هوش مصنوعی (Artificial Intelligence Direct Drive) شست و شوی سریع‌تر، ملایم‌تر و تمیزتر لباس‌ها را تضمین می‌کند، وزن و نرمی لباس را تشخیص داده تا بهترین تنظیمات شست و شو را در هر بارگذاری لباس ارائه دهد.

هوش مصنوعی پیشرفته در این ماشین لباسشویی جدید ال جی طول مدت شست و شو و مصرف انرژی را بدون قربانی کردن راندمان و بازده کاهش می‌دهد و دستگاه خشکشویی نیز از فناوری بخار ال ‌جی برای ارائه حداکثر بهداشتی بودن بهره برده و ۹۹٫۹۹ درصد از باکتری‌های رایج را از بین می‌برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید