الجی با غذای خوب خاورمیانه را متحد میکند
برنامههای کاربردی تلفنهای هوشمند در خاورمیانه به حالت ارتباطی ترجیحی تبدیل شده اند و 88 درصد از مردم هر روز از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
شیوع بیماری کووید-19 این روند را تسریع کرده است؛ به طوری که 75 درصد از افراد در منطقه خاورمیانه و آفریقا گفتند که مدت زمان حضورشان در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و تیکتاک طی یک سال گذشته افزایش یافته است.
دفتر الجی در خاورمیانه و آفریقا برای جلب این مخاطبان در حال رشد در منطقه، “The Spot” را معرفی کرد؛ یک فضای آنلاین که بازدیدکنندگان میتوانند برای کسب تجارب منحصر به فرد و جوایز شگفتانگیز برای جذب طرفداران دهه هفتاد و هشتادی (Gen Z) در زمینه دیجیتال در منطقه، وارد مسابقات شوند. الجی علاقهمندان به غذا را در سراسر امارات متحده عربی، عربستان سعودی، عراق، کنیا، مصر و ترکیه دعوت کرد تا از “Life’s Good Restaurant” در داخل The Spot دیدن کنند و داستانهای غذاهای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.
هر غذای مجلل در رسانههای اجتماعی منتشر میشود تا دنبالکنندگان مطالعه کنند و بدانند دقیقاً چگونه تهیه شده است. الجی با سرآشپزهای مشهور در سراسر منطقه خاورمیانه و آفریقا همکاری میکند تا قضاوت کنند کدام غذا و ابتکار برتر است و تلاش کند بهترین غذاهای برندگان را در رستورانهای خود یا از طریق یک سرویس تحویل مناسب در منزل دوباره ایجاد کند.
برندگان همراه با یک وعده غذای سفارشی که توسط یک آشپز مشهور تهیه میشود، یکی از مجموعههای متنوع و پیشرفته آشپزخانه الجی مانند مایکروویو LG NeoChef یا یخچال LG InstaView Door-in-Door را دریافت میکنند. سرآشپزهای Life’s Good Restaurant، در طول این کمپین، به طور فعال در شبکههای اجتماعی طرفداران را درگیر میکنند و به طور آشکار فرآیند انتخاب خود را به اشتراک میگذارند تا طرفداران بتوانند تا زمان معرفی بهترین غذا، در این سفر همراه باشند.
در طول سال، الجی مسابقات و کمپینهای بیشتری را معرفی خواهد کرد، زمینههای متنوع و جذاب مانند رقص و بازی را پوشش میدهد و به ارتباط فعالانه خود با مصرفکنندگان در خاورمیانه و آفریقا ادامه میدهد تا نشان دهد که چگونه فناوری و نوآوری میتواند زندگی ما را بهتر کند.
نظر دهید