۰۲ مرداد ۱۴۰۳

مدیریت ساده و کارآمد تابلوهای دیجیتالی با LG Business Cloud

دیجیتال ساینیج ابزاری ضروری برای ارتباط برقرار کردن با ذی‌نفعان کلیدی در محیط‌های مختلفی از جمله خرده‌فروشی، مهمان‌نوازی، مراقبت‌های بهداشتی و بخش‌های شرکتی است. این فناوری محتوای پویا و سفارشی شده را برای جذب، سرگرم کردن و اطلاع‌رسانی به مخاطبان ارائه می‌دهد. برای به حداکثر رساندن ارزش این محصولات همه کاره B2B، شرکت‌های نوآوری همچون ال‌جی راهکارهای مدیریت محتوای مبتنی بر فضای ابری را معرفی کرده‌اند که سطح جدیدی از کنترل و راحتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Grand View Research، انتظار می‌رود که بازار راهکارهای متحول‌کننده دیجیتالی تا سال ۲۰۳۰ میلادی نرخ رشد ترکیبی سالانه ۳۰.۸ درصدی را داشته باشند که عمدتاً ناشی از افزایش پذیرش و سرمایه‌گذاری در فناوری فضای ابری است. راهکارهای مدیریت محتوای مبتنی بر فضای ابری، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای دیجیتالی خودشان و همچنین تابلوهای دیجیتالی که آن‌ها را نمایش می‌دهند، را تقریباً از هر کجا مدیریت کنند و همین نیز به طور قابل توجهی زمان، دردسرها و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. با ساده‌سازی بیشتر عملیات تجاری، برخی راهکارها اکنون از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای اندازه‌گیری عملکرد تبلیغات و خلق محتوای متناسب با مخاطبان هدف استفاده می‌کنند. به دنبال این روند نیز بسیاری از شرکت‌ها شروع به ارائه خدمات مربوط به نصب و مدیریت نرم‌افزاری فضای ابری برای دیجیتال ساینیج کردند.

بسیاری از پیاده‌سازی‌های موفق راهکارهای مبتنی بر فضای ابری ال‌جی توسط شرکت WAND Digital انجام شده که یک شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت محتوا و نمایشگر دیجیتال مستقر در ایالات متحده آمریکا و یکپارچه‎‌کننده سیستم‌ها که عمدتاً به بازار خدمات غذایی کمک می‌کند. شرکت WAND که مشتریان قابل توجهی دارد، از دیجیتال ساینیج مبتنی بر webOS ال‌جی و LG Business Cloud بهره می‌برد. این پلتفرم راه‌اندازی ساده‌ای دارد و طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای بخش‌های مختلف کسب و کار ارائه می‌دهد که خرید و استفاده از نرم‌افزار مدیریت دیجیتال ساینیج ال‌جی را ساده‌تر می‎کند. مشتریان شرکت WAND با استفاده از راهکارهای LG Business Cloud توانستند به کارایی بیشتری در کارهای خودشان دست پیدا کنند و هم‌زمان نیز از یک تجربه مدیریت دیجیتال ساینیج پیشرفته لذت بردند.

راهکار LG Business Cloud که برنده جایزه Best of Show در رویداد InfoComm 2024 از مجله AV Technology شد، پلتفرمی یک مرحله‌ای است که مجموعه‌ای از راهکارهای نرم‌افزاری برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مدیریت محتوا و دیجیتال ساینیج مشتریان B2B را ارائه می‌دهد. این‌ها شامل سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج LG SuperSign Cloud و LG Pro:Centric Cloud می‌شود، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) که برای تلویزیون‌های هتل طراحی شده ست. راهکار Pro:Centric Cloud با فعال کردن خدمات سفارشی به مشتریان و ایجاد محتوای شخصی‌سازی شده برای نمایشگرهای داخل اتاق، محیطی مناسب برای مهمانان هتل ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، این پلتفرم دارای راهکار مدیریت از راه دور LG ConnectedCare است که به کاربران اجازه می‌دهد تا عملکرد محصولات دیجیتال ساینیج ال‌جی خودشان را از راه دور مدیریت و نظارت کنند و در صورت بروز خطا نیز اعلان‌های هشدار فوری دریافت کنند. یکی دیگر از راهکارهای برجسته ارائه شده در این پلتفرم نیز راهکار تبلیغات نمایشگر تجاری ال‌جی به نام LG DOOH Ads است. این راهکارها که راحتی را افزایش می‌دهند، باعث صرفه‌جویی در وقت ارزشمند کسب و کارها می‌شوند چراکه اکنون می‌توانند آن‌ها را از طریق LG Business Cloud خریداری کنند. پیش از این نیز مشتریان برای هر کدام از این راهکارها باید به صفحه یا وب سایت رسمی آن‌ها مراجعه می‌کردند.

علاوه بر این، پلتفرم LG Business Cloud به کاربران امکان می‌دهد تا از لایسنس‌های آزمایشی و ویدیوهای آموزشی برای هر راهکار ارائه شده در این پلتفرم استفاده کنند. پس از خرید مجوز از این وب سایت نیز مشتریان می‌توانند به طور یکپارچه مجوزهای خودشان را به تابلوهای دیجیتال خود متصل کرده و بلافاصله استفاده از راهکارهای مدیریتی تازه خودشان را شروع کنند.

پلتفرم LG Business Cloud با ارائه تمام ابزارهای ضروری مورد نیاز برای ساده‌سازی مدیریت محتوا و نمایشگر، به مشتریان B2B خودش کمک می‌کند تا پتانسیل تابلوی دیجیتال ال‌جی خودشان را به حداکثر برسانند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید