۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ایجاد تعادل ظریف بین هنر و فناوری در ال‌جی ویتنام

با قابلیت ذاتی هنر برای الهام بخشیدن و تغییر نگرش ما نسبت به زندگی، ال‌جی مدت‌ها است که از تلاقی هنر با پیشرفته‌ترین فناوری‌هایش استقبال کرده است. این تعهد منجر به راه‌اندازی پروژه LG OLED ART شد که بوم‌های دیجیتال پر جنب و جوشی را به نمایش می‌گذارد که زیبایی هنر را از طریق میلیون‌ها پیکسل خود نورده ارائه می‌دهند. این ابتکار تاکنون چندین شاهکار از هنرمندان مشهور جهانی را بازسازی کرده و همکاری با برخی از متمایزترین هنرمندان معاصر جهان را رقم زده است.

ال‌جی ویتنام در راستای این ابتکار نیز اخیراً نمایشگاه هنر دیجیتال The Future Becomes Now را در طبقه اول ساختمان Lotte Mall West Lake راه‌اندازی کرده است. این نمایشگاه بازدیدکنندگان را با جدیدترین شاهکارهای OLED آشنا می‌کند و تعهد یک دهه‌ای این شرکت به فناوری پیشگامانه OLED را نشان می‌دهد.

ال‌جی ویتنام برای ارائه یکی از تعاملی‌ترین و چند حسی‌ترین تجربه‌های هنری که این کشور تاکنون دیده است، با هنرمندان ماهر ویتنامی از Fustic Studio همکاری کرده است. نتیجه آن نیز یک تجربه گالری هنری فراگیر شده که بازدیدکنندگان را به سفری از طریق به هم پیوستگی همه چیز از چرخه‌های هماهنگ طبیعت گرفته تا جهان و فناوری راهنمایی می‌کند.

آثار هنری به نمایش گذاشته شده در این بوم‌های عظیم متشکل از شش تلویزیون LG OLED تماشایی هستند. بازدیدکنندگان حتی می‌توانند از طریق حرکات دست تعاملی با الهام از فناوری انقلابی Zero Connect تلویزیون LG OLED evo M4 به زیبایی هر اثر هنری بیفزایند. با دوربین‌های جلوی تلویزیون و سیستمی در پشت که حرکات بازدیدکنندگان را ردیابی می‌کند، مهمانان می‌توانند آثار هنری روی صفحه را ایجاد کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند.

یکی از نقاط کانونی این نمایشگاه نیز فضای تجربه چند حسی آن بوده است که نشان دهنده ترند مدرن در تماشای هنر است که به طور یکپارچه صدا، مواد و نور را ادغام می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند کاملاً خودشان را در یک چشم‌انداز آینده‌نگرانه غوطه‌ور کنند که در آن، فناوری و داده‌های دیجیتال با طبیعت و جهان هماهنگ هستند. Fustic Studio بیشتر الهامات خودش را از تعهد ال‌جی به پیشبرد مرزهای تکنولوژیکی و غنی سازی تجربیات کاربر به ویژه از طریق زیبایی خیره‌کننده شاهکارهای OLED ال‌جی به دست آورده است.

این نمایشگاه همچنین به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا جدیدترین تلویزیون‌های OLED این شرکت را کاوش کنند که برای رفع نیازهای سرگرمی مصرف‌کننده و با بهره‌بری از چهار حوزه کلیدی یعنی آزادی، هوشمندی، غوطه‌وری و استایل طراحی شده‌اند.

در بخش Beyond Freedom، بازدیدکنندگان می‌توانند اولین تلویزیون بی‌سیم 4K با فرکانس ۱۴۴ هرتزی به نام تلویزیون LG OLED evo M4 را مشاهده کنند. این مدل از فناوری Zero Connect Box استفاده می‌کند تا شلوغی سیم‌ها و دستگاه‌های جانبی را از بین ببرد و به طراحان خانه این آزادی را می‌دهد تا تلویزیون خودشان را هر کجا می‌خواهند، نصب کنند. ال‌جی همچنین با نصب پردازنده هوش مصنوعی آلفا ۱۱ در سری جدید تلویزیون‌های OLED evo M4 و G4 خودش تجربه کاربری را بهبود بخشیده و آن‌ها را قادر ساخته تا بسیار هوشمند باشند. این ارتقا عملکرد هوش مصنوعی را چهار برابر سریع‌تر کرده، عملکرد گرافیکی را ۷۰ درصد و سرعت پردازش را ۳۰ درصد نسبت به نسل قبلی سریع‌تر کرده است.

علاوه بر این، خط تولید تلویزیون‌های LG OLED 2024 نوید آن را می‌دهد تا با اندازه صفحه نمایش خودشان از ۴۸ تا ۸۳ اینچ به کاربران تجربه‌ای غوطه‌ورکننده ارائه بدهند. حتی بزرگترین تلویزیون‌های OLED ال‎‌جی نیز از طراحی فوق‌العاده نازک این برند برخوردار است، لوکس‎‌تر شدند و فضای خانه را شیک‌تر و دلنشین‌تر می‌کنند. این نمایشگاه همچنین محصولاتی را معرفی کرد که بسیار شیک بودند و شامل تلویزیون جدید LG Object Posé و LG StanbyME است. در میان آن‌ها نیز جدیدترین مدل Posé از یک صفحه نمایش OLED evo جدید و همچنین جدیدترین پردازنده Alpha 9 AI Gen 7 بهره می‌برد.

نمایشگاه هنری LG X Fustic Studio رابطه نزدیک هنر و فناوری را از طریق آثاری الهام‌بخش برجسته کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید