۰۶ خرداد ۱۴۰۲

نمایش رنگ و نور یخچال فریزرهای MoodUP ال‌جی در جشنواره Vivid Sydney 2023

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که مجموعه‌ای بسیار مهیج و چندوجهی با استفاده از یخچال فریزرهای اینستاویو (LG InstaView) خودش با ویژگی MoodUP در جشنواره Vivid Sydney 2023 را برپا می‌کند. این جشنواره بزرگترین نمایشگاه نور در استرالیا به شمار می‌رود و به‌صورت سالیانه در شهر سیدنی دایر می‌شود و امسال نیز سیزدهمین سال برگزاری آن خواهد بود و مردم بومی و بازدیدکنندگان را با یخچال فریزرهای اینستاویو ال‌جی با قابلیت مودآپ آشنا خواهد کرد.

یخچال فریزر ال‌جی اینستاویو با قابلیت مودآپ یک لوازم آشپزخانه واقعاً برجسته و پیشگام به شمار می‌رود که پنل‌های درب با قابلیت تغییر رنگ دارد و همین نیز سطح جدیدی از شخصی‌سازی این محصول را در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار می‌دهد. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا هر موقع که دوست دارند، رنگ درب یخچال را تغییر بدهند و این در حالی است که پنل‌های ال‌ای‌دی این درب‌ها تا ۱۹۰۰۰۰ ترکیب رنگی را ارائه می‌کنند و به سادگی می‌توان از اپلیکیشن LG ThinQ آن‌ها را انتخاب و اعمال کرد. علاوه بر این، یخچال فریزر اینستاویو با قابلیت مودآپ دارای تبرید پیشرفته و فناوری‌های هوشمند است که غذاها را با طراوت نگه می‌دارد و راحتی فوق‌العاده‌ای را در استفاده از خود به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در همان ابتدا شاهد دیواری چشم‌نواز و خیره‌کننده از ال‌ای‌دی خواهند بود که حدود چهار متر ارتفاع دارد و عرض آن به یازده متر می‌رسد. علاوه بر بازدید از یخچال فریزرهای رنگارنگ و جدید شرکت ال‌جی، بازدیدکنندگان می‌توانند در برنامه سرگرم‌کننده و جذاب «حال و هوای Vivid Sydney شما چیست؟» شرکت کنند که شامل هشت دسته پرانرژی، تفریحی، غریب، شاد، ماجراجو، ‌خلاق، با روحیه و کنجکاو است. پس از تکمیل کردن این برنامه، ‌بازدیدکنندگان می‌توانند این لحظه را با یک عکس ۳۶۰ درجه به ثبت برسانند و با پاسخ دادن به برخی از سؤالات درباره نوع تجربه‌ای که در این جشنواره به دنبال آن هستند، می‌توانند یک مسیر بازدید سفارشی شده در جشنواره را دریافت کنند.

توانایی تنظیم برنامه بازدید بر اساس ترجیحات هر بازدیدکننده از طریق دسترسی بسیار راحت به پلتفرم واقعیت افزوده وب (web-AR) امکان‌پذیر است که می‌توان به‌راحتی با استفاده از یک دستگاه هوشمند سازگار به آن دسترسی داشت.

برای لذت تعاملی بیشتر، ال‌جی مکان‌های AR منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است که به‌صورت استراتژیک در نقاط مختلف در مسیر پیاده‌روی خیره‌کننده و پر از نور جشنواره ویوید سیدنی به طول هشت کیلومتر قرار گرفته‎‌‌اند. این مکان‌های انحصاری AR همچنین در دستگاه‌های سازگار قابل دسترس هستند و فعالیت‌های مختلفی برای بهبود تجربه نمایش نور فراگیر و خیره‌کننده این جشنواره را ارائه می‌دهند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه هوا ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«یخچال فریزر اینستاویو شخصی‌سازی شده و قابل تنظیم با ویژگی مودآپ طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را متناسب با هر سلیقه و ترجیحی ارائه می‌دهد و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که آن را در جشنواره ویوید سیدنی به نمایش در بیاوریم. در طول این فستیوال نمادین سیدنی، بازدیدکنندگان فرصت آن را دارند تا با یخچال فریزرهای نوآورانه ما تعاملاتی داشته باشند، یخچال‌هایی که در تابستان امسال در استرالیا عرضه خواهند شد و برای اولین بار در خارج از کره جنوبی در دسترس مصرف‌کننده‌ها خواهند بود.»

از تاریخ ۲۶ مه تا ۱۷ ژوئن، جشنواره ویدید سیدنی با حضور نمایش نور و رنگ درخشان یخچال فریزرهای اینستاویو ال‌جی با ویژگی مودآپ در خارج از Customs House در اسکله سیرکولار سیدنی در استرالیا برگزار می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید