۰۸ شهریور ۱۴۰۳

بهره‌گیری از تابلوهای Kinetic LED برای تحول فضاهای عمومی

تابلوی Kinetic LED نحوه تعامل بینندگان با محتوا را تغییر داده است و روشی جدید از داستان‌سرایی بصری محسوب می‌شود. پیشرفت‌های فناوری اخیراً راه را برای درخشش تابلوهای LED سنتی با فناوری هنر پویا هموار کرده و نمایشگرهای سه بعدی‌ای را به ارمغان آورده است که رنگ‌های پر از جنب و جوش و همچنین صداهای پویا را برای تجربه بصری بهتر ایجاد می‌کنند.

تابلوهای Kinetic LED به انتخابی برجسته برای نمایشگاه‌های هنری در فضاهای عمومی تبدیل شده‌اند و جنبشی پویا به موزه‌ها، لابی‌های هتل و گالری‌ها اضافه کردند. با این راهکار نوآورانه تابلو با نمایش الگوهای متحرکی که به نظر می‌رسد از داخل صفحه ظاهر می‌شوند، حس واقع‎گرایانه‌ای را به فضا اضافه می‌کند که نمایشگرهای معمولی نمی‌توانند آن را ایجاد کنند. هنگامی که این تابلوها با رنگ‌های پویا و جلوه‌های صوتی ترکیب می‌شوند، به طور یکپارچه در مجموعه‌ای از فضاها ادغام می‌شوند و به طور مؤثر نیز محتوای متنوعی از تبلیغات جذاب گرفته تا آثار هنری خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارد.

مجموعه فرهنگی Sangsang Platform در کره جنوبی که از انباری قدیمی و بازسازی شده برای میزبانی از فعالیت‌های فرهنگی استفاده کرده، نمای LG Kinetic LED را به‌عنوان مرکز خیره‌کننده خودش قرار داده است. این تابلو نه تنها بازدیدکنندگان را مجذوب خودش می‌کند بلکه محیط را بهبود می‌بخشد و به طور مؤثر فضا را با نمایش‌های هنری رسانه‌ای خیره‎‌کننده مدرنیته می‌کند. تابلوی LG Kinetic LED به خاطر اندازه و فناوری پیشرفته‌اش مشهور است و مخاطبان را در حضور پویای خودش غرق می‌کند.

تابلوی LG Kinetic LED با اندازه ۳ متر عرض در ۵ متر طول و همچنین استفاده از ۲۴۰ موتور می‌تواند تصاویر را با جزئیات پویا و با پشتیبانی از High Dynamic Range (HDR) به نمایش در بیاورد. فناوری HDR با همگام سازی با ۲۴۰ ماژول ال‌ای‌دی که با ظرافت تا ۳۰۰ میلیمتر به جلو و عقب حرکت می‌کنند، محتوای سه بعدی خلق کرده و حس غوطه‌وری و تبدیل حرکت جنبشی تابلو به یک اثر هنری را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، با داشتن رسانه‌های دیجیتال و صدای سفارشی سازی شده، این تابلو صدا و حرکت واقعی را برای یک تجربه حسی فراموش‌نشدنی ارائه می‌دهد.

از لابی‌ها گرفته تا مراکز خرید و میادین عمومی، تابلوهای LG kinetic LED جلوه بصری تأثیرگذاری را در فضاهای داخلی ایجاد می‌کنند. این تابلوی Kinetic LED به‌عنوان یک پلتفرم رسانه‌ای می‌تواند تأثیر تبلیغات را با جلب مؤثر توجه مردم به حداکثر برساند. علاوه بر این، تابلوی LG Kinetic LED signage یک بسته نرم‌افزاری همراه را به خریداران ارائه می‌دهد که استفاده آسان از ابزارهای جنبشی را ممکن می‌سازد و نگرانی‌ها در مورد اجرای خدمات فناوری هنری اضافی را از بین می‌برد.

نمای رسانه‌ای پویای تابلو دیجیتال LG Kinetic LED به گونه‌ای تنظیم شده تا بینندگان را مسحور کند و ذی‌نفعان را به طور یکسان راضی کند که نشان دهنده تعهد ال‌جی به ارائه خدمات کامل است که شامل طراحی فضا، نصب و مدیریت پس از فروش است که همگی نیز تجربه مشتری را بالا می‌برند و بهره‌وری عملیاتی را بهینه می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید