۰۲ اسفند ۱۴۰۲

ال‌جی سری جدید Signature Kitchen Suite Transitional را در KBIS 2024 معرفی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است طیف متنوعی از پکیج‌های آشپزخانه توکار لوکس را در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS) معرفی کند، نمایشگاهی که از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ فوریه در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. لوازم سری جدید Signature Kitchen Suite Transitional ال‌جی از جمله فرهای ترکیبی، فرهای دو جداره و فرهای تک جداره با فناوری پیشرفته Gourmet AI دارای طراحی پیچیده و عملکرد هوشمند هستند که در مرکز توجه قرار می‌گیرند.

پیچیدگی جسورانه با Transitional Built-in Kitchen Package جدید

ورود پکیج آشپزخانه توکار جدید سری Transitional نشان دهنده گسترش قابل توجه مجموعه Signature Kitchen Suite است که همچنان استانداردهایی را برای سادگی ظریف، لوکس بودن و کیفیت استثنایی تعیین می‌کنند. با پیوستن به سری Professional موجود، سری Transitional در پاسخ به ترجیحات روبه رشد مصرف‎‌کنندگان برای طراحی آشپزخانه‌های مدرن و متغیر ایجاد شده است.

لوازم‌خانگی سری Signature Kitchen Suite Transitional دارای نماد بیرونی از جنس استیل ضد زنگ ساتن با روکش مات ظریف و مخملی هستند که محیط آشپزخانه را ارتقا می‌دهند. این لوازم با ظاهری شیک و مینیمالیستی به دسته‌های باریک‌تر از دسته‌های موجود در مدل‌های سری Professional  مجهز هستند. تصمیم طراحی برای دور شدن از استفاده از دستگیره‌های کنترل معمولی نیز به ظاهر شیک‎‌تر آن‌ها کمک کرده است.

پکیج آشپزخانه توکار سری Signature Kitchen Suite Transitional که در نمایشگاه KBIS 2024 به نمایش گذاشته شده شامل یخچال‌هایی با درب فرنچ، یخچال‌های ستونی، یخچال‌های شراب ستونی، ماشین‌های ظرف‌شویی، فرهای توکار و موارد دیگر است. گستردگی محصولات توکار نشان دهنده تعهد پایدار ال‌جی به ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات درجه یک به مصرف‌کننده‌ها است تا به آن‌ها کمک کند آشپزخانه رؤیایی خودشان را تکمیل کنند.

بهبود تجربه آشپزی با فناوری پیشرفته Gourmet AI

 فرهای توکار Signature Kitchen Suite مجهز به فناوری پیشرفته Gourmet AI توانستند در نمایشگاه امسال تجربه آشپزی پیشرفته‌ای را ارائه بدهند. فناوری نوآورانه Gourmet AI این شرکت قادر است تا مواد غذایی را تشخیص بدهد و بر اساس آن نیز به طور خودکار دستور پخت پیشنهادی از ۸۰ گزینه پخت خودکار را ارائه کند. به لطف دوربین داخلی و با وضوح بالای فر، کاربران می‌توانند از راه دور و از طریق برنامه ThinQ روی پخت نظارت داشته باشند. دوربین هوشمند ال‌جی ویژگی‌هایی مانند ضبط تایم لپس و امکان عکس‌برداری و اشتراک‌گذاری آنلاین آن‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، گنجاندن ThinQ Care به معنای آن است که کاربران می‌توانند در طول عمر فر خودشان از ارتقاهای مداوم بهره ببرند.

یکی دیگر از ویژگی‌های نوآورانه و با عملکرد بالای Signature Kitchen Suite، فر کانوکشن Steam-Combi است که به طور یکپارچه بخار و پخت همرفت را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا نتایج فوق‌العاده لذیذی را به ارمغان بیاورد. این سیستم با استفاده از خواص طبیعی بخار برای کمک به حفظ طعم، بافت و ظاهر غذا، پختی سریع و یکنواخت را تضمین می‌کند. این حالت بدون نیاز به پیش گرم کردن اجازه می‌دهد تا غذاها در داخل مرطوب و لطیف و در ظاهر ترد و برشته باشند.

علاوه بر این، فرهای سری Transitional دارای پنجره متمایز و بسیار راحت InstaView هستند که به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن درب، داخل آن را مشاهده کنند.

طیف گسترده‌ای از لوازم آشپزخانه ممتاز برای سبک‌های زندگی و فضاهای آشپزی متنوع

از جمله دیگر نوآوری‌های Signature Kitchen Suite که در نمایشگاه KBIS 2024 به نمایش درآمده می‌توان به لوازم آشپزخانه با پنل ۴۸ اینچی اشاره کرد که می‌توان رنگ‌های آن را برای مطابقت با کابینت‌های موجود هماهنگ کرد. یخچال ۳۶ اینچی درب فرانسوی ساده نیز در اینجا به نمایش گذاشته شده که برای فضاهای کوچک‌تر مناسب است. طیف متنوع راهکارهای توکار فوق ممتاز ال‌جی به هر مشتری فرصتی می‌دهد تا آشپزخانه‌ای را بسازد که واقعاً سبک شخصی آن‌ها را تجسم می‌کند و نیازهای سبک زندگی آشپزی منحصربه‌فرد آن‌ها را برآورده می‌کند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ال‌جی با گسترش محصولات Signature Kitchen Suite با سری جدید Transitional و همچنین معرفی فرهای توکار مجهز به فناوری Gourmet AI جایگاهش در بازار لوازم‌خانگی توکار و لوکس را تقویت کرده و رهبری خودش در طراحی و فناوری را تثبیت کرده است. ما همچنان سلایق در حال رشد مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کنیم و طیف متنوعی از لوازم توکار فوق‌العاده را ارائه می‌کنیم که بهترین عملکرد، راحتی و زیبایی‌شناسی را ارائه می‌دهند.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2024 این فرصت را خواهند داشت تا مجموعه کاملی از راهکارهای آشپزخانه ممتاز ال‌جی را تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید