۰۱ اسفند ۱۴۰۲

ارتباط با نسل جوان ویتنام در Another Saigon

نسل Doi Moi که به‌خاطر هوش و ذکاوت خودش در رسانه‌های اجتماعی و حرکت به‌سوی حمل‌ونقل آینده محور معروف هستند، تأثیر قابل‌توجهی در اقتصاد در حال رشد ویتنام دارند. با درک اهمیت ارتباط با این جمعیت، ال‌جی فضای تجربه برند پویا Another Saigon را در مرکز شهر شلوغ هو چی مین باز کرده است.

در Another Saigon بازدیدکنندگان می‌توانند در چهار بخش متمایز کاوش کنند که تجربه جامعی از برند ال‌جی و جدیدترین محصولات آن با فناوری‌های پیشرو و منعکس‎‌کننده آخرین ترندهای سبک زندگی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، این فضا مینیاتورهای جذابی از لوازم‌خانگی نمایش داده شده را نیز به نمایش گذاشته و یک تجربه خرید یکپارچه را از طریق QR فراهم می‌کند و سفر مشتری را از کاوش برند به خرید محصول تغییر می‌دهد.

فضای نمایشگاه به طور متفکرانه به چهار بخش تقسیم شده که شامل Hello, LG است و تعهد ال‌جی نسبت به اصول ESG برای زندگی بهتر برای همه را نشان می‌دهد؛ بخش The Curation of Good Life روی لوازم‌خانگی Objet Collection و ادغام طراحی داخلی تمرکز دارد؛ بخش Solution of Good Life بازدیدکنندگان را به طور یکپارچه از طریق مینیاتورهای محصول و کدهای QR به فروشگاه آنلاین ال‌جی متصل می‌کند؛ بخش Joy of Good Life نیز یخچال‌های MoodUP ال‌جی با پنل‌های درب قابل تغییر رنگ را به نمایش گذاشته است.

در طبقه هم کف نمایشگاه Another Saigon، بخش Hello, LG قرار دارد که برخی از ابتکارات و نوآوری‌های ال‌جی را برجسته می‌کند که آینده‌ای پایدار را مستحکم می‌کند. این منطقه همچنین راهکارهای سبک زندگی همچون LG PuriCare AeroFurniture، Styler ShoeCare و Styler ShoeCase را معرفی می‌کند که همگی با استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی سازگار با محیط زیست ساخته شدند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند راهکار نوآورانه مراقبت از لباس LG Styler را مشاهده کنند، محصولی که بدون استفاده از شوینده‌های شیمیایی، لباس‌ها را تازه می‌کند.

در طبقه اول نیز بخش Curation of Good Life قرار دارد که محصولات لوازم‌خانگی ممتاز ال‌جی همچون Objet Collection را به نمایش گذاشته است. در طبقه سوم نیز Solution of Good Life نه‌تنها یخچال فریزر InstaView و ماشین لباسشویی WashTower به نمایش گذاشته شده بلکه نیم نگاهی از Core Techs ال‌جی را برای لوازم‌خانگی مانند کمپرسورها و موتورهای بادوام و کارآمد مورد استفاده در ماشین لباسشویی، خشک‌کن و تهویه مطبوع این شرکت را ارائه می‌دهد.

بخش The Joy of Good Life مهمانان با یک تجربه بصری خیره‌کننده با ترکیب ویدیوهای غوطه‌ور از مناظر طبیعی و رنگ‌های مختلف یخچال ال‌جی با MoodUP پذیرایی می‌کنند. پنل‌های درب LED پیشرفته یخچال رنگ‌ها را با نمایشگرهای LED نصب شده در اطراف منطقه تغییر می‌دهند و فضا را با رقصی لذت‌بخش از رنگ‌های الهام‌بخش روشن می‌کنند. بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند تا از صفحه‌نمایش پر جنب و جوش عکس بگیرند و تصاویر و ویدیوها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، Another Saigon تعهد ال‌جی نسبت به همکاری با شرکت‌های بومی برای تحقق آینده‌ای پایدارتر برای ویتنام را نشان می‌دهد. در کره جنوبی نیز ال‌جی مجموعه‌ای از فضاهای تجربه Another Life را افتتاح کرده است که فضایی دلپذیر دارد و در عین حال نیز فرصت‌های انحصاری برای تعامل و یادگیری درباره محصولات تقویت‌کننده سبک زندگی ال‌جی را فراهم می‌کند.

Another Saigon با ارائه تجربه برند متمایزی ال‌جی را قادر می‌سازد تا ارتباطات جدیدی با نسل‌های جوان ویتنام برقرار کند. شایان ذکر است که ۸۶ درصد از بازدیدکنندگان از این مکان در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی خودشان قرار داشتند و اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها نیز بازخورد مثبتی درباره محیط پرانرژی و غنی‌ای داشتند که ال‌جی به شهر هو چی مین آورده است.

ال‌جی از طریق ایجاد فضاهای خلاقانه و تعاملی مانند Another Saigon به تعامل و ارتباط با مشتریان جوان در سراسر جهان ادامه می‌دهد و آن‌ها را با روشی هوشمندانه‌تر از زندگی آشنا می‌کند و اعتقاد راسخ خود به زندگی بهتر برای همه را به اشتراک می‌گذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید