۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تجربه دست‌اول محصولات ال‌جی در LG Life’s Good Experience Zone در سنگاپور

ال‌جی سنگاپور اخیراً با اجرای LG Life’s Good Experience Zone به نقطه عطف دیگری دست پیدا کرده است. این اولین فضای تجربه از نوع خودش به شمار می‌رود که رسماً در ژانویه با همکاری خرده‌فروش پیشرو استرالیایی هاروی نورمن راه‌اندازی شد و در آن، جدیدترین محصولات هوشمند ال‌جی نشان داده شدند که به طور یکپارچه در هر فضایی ادغام می‌شوند، فضا را تغییر می‌دهند و آن را متحول می‌کنند. بازدیدکنندگان از اینجا می‌توانند انتظار داشته باشند که تجربه‌ای دست اول از دنیای به هم پیوسته ایجاد شده توسط ال‌جی را داشته باشند.

این جشن با یک مراسم برش روبان آغاز شد که در آن، جرالد چون مدیر عامل ال‌جی سنگاپور و برنیس کواک مدیر عملیات هاروی نورمن سنگاپور از قیچی طلایی استفاده کردند تا رسما این فضا را به روی مردم سنگاپور و جهان باز کنند.

به‌عنوان بخشی از این جشن نیز تیمی از رقصندگان شیر قرمز، روتین فریبنده‌ای را به اجرا درآوردند تا اقبال و ثروت را به فضای جدید بیاورند. پس از آن نیز به جرالد چون و برنیس کواک یک جفت موهبت سنتی به‌عنوان نشانه‌ای از رفاه طولانی مدت اهدا شد.

سپس مهمانان ویژه در یک تور اختصاصی که توسط تیم محصول هوشمند ال‌جی سنگاپور انجام شده بود، نمایشگاه را مشاهده کردند و اولین نگاه از Life’s Good Experiential Zone را به دست آوردند. این بخش به آن‌ها نشان داد که چطور سبک زندگی‎‌شان می‌تواند به سطح بالاتری تکامل پیدا کند چراکه لوازم ال‌جی هماهنگ با برنامه LG ThinQ کار می‌کنند.

جرالد چون مدیر عامل ال‌جی سنگاپور بیان کرده:

«ما از همکاری با هاروی نورمن برای معرفی اولین منطقه تجربه فروشگاه ال‌جی در سنگاپور خرسندیم چراکه نقطه عطف مهمی است و تعهد ما نسبت به نوآوری تجربه‌های جدید را نشان می‌دهد. همان‌طور که بینندگان شاهد عرضه محصولات مختلف ال‌جی در سنگاپور هستند، تعهد ما به نوآوری کاملاً به نمایش گذاشته شده است. ما از همه دعوت می‌کنیم تا در سفر ما برای شکل دادن به آینده زندگی خانگی بپیوندند.»

بخش Life’s Good Experience Zone با ارائه نیم نگاهی از زندگی آینده محور، از شما دعوت می‌کند تا شاهد ادغام یکپارچه فناوری‌های پیشرفته ال‌جی باشید. با کاوش در چنین هم‌افزایی هماهنگ، بازدیدکنندگان می‌توانند اکوسیستم متصلی را کشف کنند که در آن، همه محصولات به هم نزدیک می‌شوند و به طور هوشمند در برنامه بصری LG ThinQ مدیریت شده و همین نیز الهام‌بخش آن‌ها است تا خانه رؤیایی خودشان را تجسم کنند که راحتی و کیفیت زندگی روزانه را بالا می‌برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید