۲۵ مرداد ۱۴۰۳

ال‌جی در رویداد IFA 2024 جاروبرقی جدید خودش را معرفی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در رویداد IFA 2024 راهکار کاملاً جدید تمیزکاری و جاروبرقی خودش به نام LG CordZero All-in-One Tower Combi را به همراه جدیدترین ربات جاروبرقی جدیدش معرفی می‌کند. جاروبرقی All-In-One Tower Combi با ترکیب جاروبرقی CordZero A9X با جاروبرقی رباتی CordZero R5، فضای ذخیره‌سازی، شارژ و سبک خودش را باز تعریف کرده و در عین حال نیز تمیز کردن روزمره را ساده‌تر و کارآمدتر کرده است. جدیدترین جاروبرقی رباتی این شرکت دارای سیستم جامعی است که تمیز کردن کف، گردگیری، تخلیه گردوغبار، پر کردن مجدد آب و شستشوی خودکار ماپ را انجام می‌دهد.

نظافت ساده با جاروبرقی All-in-One Tower Combi

راهکار ابتکاری All-in-One Tower Combi دارای عملکرد Dual Auto Empty است که به طور خودکار سطل زباله جاروبرقی عصایی و رباتی را تخلیه می‌کند. هنگام اتصال، هر دو دستگاه شارژ می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که همیشه آماده تمیز کردن هستند. ایستگاه براق و جمع و جور به‌عنوان مرکزی برای تمام نیازهای جاروبرقی عمل می‌کند، حداقل فضا را اشغال کرده و همچنین دارای UVC LED است که به جلوگیری از رشد باکتری‌ها در داخل کیسه گردوغبار یکبار مصرف کمک می‌کند.

جاروبرقی CordZero A9X دارای موتور اینورتر هوشمند ال‌جی است که برای ارائه عملکرد تمیز کردن قدرتمند و قابل اطمینان در هر زمان طراحی شده است. چرخش سریع موتور یک مکش قدرتمند ایجاد می‌کند که به راحتی کثیفی، گردوغبار و زباله را می‌گیرد و پاک می‌کند. علاوه بر این، این جاروبرقی ایستاده یا عصایی از فناوری KOMPRESSOR بهره می‌برد که خاک و زباله را فشرده می‌کند تا ظرفیت سطل را افزایش داده و دفعات تخلیه زباله را کاهش بدهد. این جاروبرقی همچنین دارای اسپری ماپ برای تمیزکاری کارآمد کف‌های سخت است.

برای یک تجربه تمیزکاری کامل و کارآمد، جاروبرقی رباتی LG CordZero R5 مجهز به یک ماپ است که به آن اجازه می‌دهد تا به طور هم‌زمان هم تمیزکاری بکند و هم تی بکشد. این کار توسط یک سیستم آب خودکار از مخزن آب تعبیه شده بسیار راحت شده که باعث می‌شود تا ماپ همیشه مرطوب باشد و نیاز به رفت و آمد متعدد برای پر کردن منبع آب از بین برود. علاوه بر این، جاروبرقی رباتی از حسگر 360 LiDAR برای حرکت بین موانع و مبلمان استفاده می‌کند و به طور بالقوه از حوادثی مانند سقوط از پله‌ها جلوگیری می‌کند.

جاروبرقی رباتی نسل جدید با قابلیت‌های تمیزکاری بیشتر

ال‌جی همچنین جاروبرقی رباتی و ماپ همه کاره خودش را در نمایشگاه IFA به نمایش گذاشته است. این جاروبرقی پیشرفته از تی کشیدن و خشک کردن خودکار ماپ بهره می‌برد و همین نیز نیاز به نگهداری و تعمیر را کاهش می‌دهد و سیستم آبرسانی خودکار آن نیز مخزن را بدون دخالت کاربر پر و خالی می‌کند. برای اطمینان از تمیز کاری و تازه بودن جاروبرقی بدون هیچ دردسری نیز این جاروبرقی به طور خودکار به هنگام شستشوی ماپ از مایع پاک‌کننده استفاده می‌کند.

این جاروبرقی پیشرفته رباتی از حسگر LiDAR برای ترسیم دقیق مسیرها و دوربین جلویی استفاده می‌کند که به صورت سه بعدی و با چندین حسگر دیگر کار می‌کند و تا ۹۶ شیء را تشخیص می‌دهد و مسیریابی موانع را بدون مشکل انجام می‌دهد. جاروبرقی رباتی به طور مؤثر گردوغبار را با یک موتور قدرتمند پاک می‌کند که قدرت خلأ قوی تا ۱۰۰۰۰ پاسکال را ارائه می‌دهد و این در حالی است که ماپ چرخان با چرخش ۱۸۰ دور در دقیقه تمیز کردن کامل را تضمین می‌کند. جاروبرقی هوشمند حتی می‌تواند فرش‌ها را شناسایی کند، قدرت مکش را افزایش بدهد و برای تمیز کردن مؤثرتر روی این سطوح ناهموار، ماپ را بلند کند.

ال‌جی برای کمک به مصرف‌کننده برای به حداقل رساندن بوهای ناشی از محصول، جاروهای رباتی یکپارچه را توسعه داده است که با بوی نامطبوع فاضلاب پس از تمیز کردن ماپ مقابله می‌کنند. این راهکار تمیزکاری جامع به طور خودکار در هنگام شستن ماپ پاک‌کننده می‌ریزد و آن را با هوای گرم خشک می‌کند. این فرایند تشکیل ترکیبات بدبو مانند متیل مرکاپتان و دی متیل دی سوفلید را در ظرف آبی که آب مصرف شده در آن قرار دارد را تا حدود ۳۰ درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر این، LG SDL خطرات ایمنی را در هر مرحله از توسعه محصول بررسی و پیش‌بینی کرده و به آن‌ها رسیدگی می‌کند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:

«با فرایند تمیزکاری و تعمیر و نگهداری را با هم ادغام کردیم تا تجربه کاربری راحت و بدون دردسری را ارائه بدهیم. ما کاملاً متعهد به معرفی جریان ثابتی از لوازم خانگی نوآورانه هستیم که فراتر از همه انتظارات باشند و ما تمرکز زیادی روی بازتعریف مداوم تجربه کاربری یکپارچه داریم.»

جدیدترین راهکارهای تمیزکاری ال‌جی از جمله A9X All-in-One Tower Combi و جاروبرقی و ماپ رباتی ال‌جی در میان دیگر راهکارها و محصولات ال‌جی در غرفه این شرکت در نمایشگاه IFA 2024 در برلین آلمان از تاریخ ۶ تا ۱۰ سپتامبر به نمایش گذاشته می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید