۱۰ شهریور ۱۴۰۳

دسترسی به محتواهای جذاب در تلویزیون‌های ال‌جی به مناسبت جشن دهمین سالگرد راه‌اندازی webOS

ال‌جی الکترونیکس (LG) کمپین LG Streaming Week را در ۴۴ کشور جهان اعلام کرده است که از تاریخ ۹ سپتامبر شروع می‌شود و تا تاریخ ۳۱ اکتبر ادامه خواهد داشت و این هفته استریم محتواهای جذاب نیز به مناسب جشن یک دهگی از زمان عرضه اولین webOS در تلویزیون‌های LCD و OLED ال‌جی است. دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی بالاتر از UHD که از سال ۲۰۱۸ به بعد عرضه شدند و همچنین کاربران تلویزیون‌های StanbyME و StanbyME Go می‌توانند از LG Streaming Week بهره ببرند که در آن، انواع اشتراک‌های رایگان و تخفیف خورده ارائه می‌شود و از صفحه اصلی در بخش Content Store یا Apps در دسترس است.

در هر هفته از این کمپین تبلیغاتی، مجموعه شرکای جهانی و محلی متفاوتی ارائه خواهند شد که هر کدام پیشنهاد محدودی در دسترس خواهند داشت که تنها به مدت یک هفته از اپلیکیشن LG Streaming Week در دسترس خواهد بود.

LG Streaming Week مجموعه‌ای از پیشنهادهای فریبنده از طرف شرکای محتوای ال‌جی مانند اشتراک رایگان تا سه ماه و تا ۹۰ درصد تخفیف دارد. چه طرفدار فیلم و ورزش باشید و چه بازی، انیمه یا آثار کلاسیک، LG Streaming Week تعداد زیادی از سلیقه‌ها و ترجیحات را گرد هم آورده تا تجربه تماشای جذاب‌تری را رقم بزند.

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه را ارائه می‌دهد و به دارندگان تلویزیون ال‌جی امکان می‌دهد تا از جدیدترین محتواهای اورجینال و اختصاصی این سرویس آنلاین لذت ببرند که شامل فیلم هیجان‌انگیز و روان‌شناختی Disclaimer با بازی کیت بلانشت و کوین کلاین و ساخته برنده پنج جایزه اسکار آلفونسو کوآرون است. همچنین فصل‌های جدیدی از سریال برجسته Slow Horses، سریال پسا آخرالزمانی و جذاب Silo و سریال درام Pachinko نیز ارائه خواهند شد. علاوه بر این، ال‌جی یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه از Apple Music را در اختیار مشتریان خودش قرار می‌دهد. اپلیکیشن Apple Music یکی از بزرگترین کاتالوگ‌های موسیقی در جهان را با بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ و همچنین بیش از ۳۰۰۰۰ پلی لیست حرفه‌ای، مصاحبه با هنرمندان، Apple Music Radio و موارد دیگر ارائه می‌دهد. مشترکین Apple Music همچنین به ویژگی‌های هیجان‌انگیزی مانند Apple Music Sing و اشعار همگام‎‌سازی شده با زمان و همچنین صدای بدون اتلاف و Spatial Audio چشمگیر دسترسی دارند.

علاقه‌مندان به فیلم نیز فرصتی برای بررسی فیلم‌ها و سریال‌ها از چندین ارائه‌دهنده محتوا در ژانرهای مختلف خواهند داشت. مشترکین جدید و قبلی سرویس آنلاین Paramount+ می‌توانند ۵۰ درصد تخفیف برای اشتراک سالانه درام‌های پرمخاطبی همچون سریال Tulsa King، سریال تحسین شده و برجسته‌ای همچون Fellow Travelers، فرنچایزهایی همچون سریال Knuckles، سریال Star Trek: Strange New Worlds و Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles در کنار طیف گسترده‌ای از سریال‌های برجسته‌تر، فیلم‌های بلاک‌باستری، ورزش‌های زنده و اخبار دریافت کنند.

سرویس آنلاین جهانی، شرکت تولید و پخش فیلم Mubi به دنبال ارتقای سینمای عالی در سراسر جهان است و در طول LG Streaming Week فرصتی به دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی می‌دهد تا با ۷۰ درصد تخفیف به مدت شش ماه، بهترین آثار سینما را در خانه‌شان تجربه کنند.

شبکه DAZN که تنها مکان برای تماشای مسابقات NFL Game Pass است، به مشتریان جدید خودش ۲۵ درصد تخفیف برای اشتراک NFL Game Pass Season Pro و اشتراک NFL Weekly Pro به قیمت ۱ دلار آمریکا ارائه خواهد کرد. همین نیز به دارندگان تلویزیون ال‌جی این فرصت را می‌دهد تا هر بازی NFL از هر تیمی از جمله مراحل پلی آف و سوپرباول را به صورت زنده تماشا کنند. علاوه بر این نیز به NFL RedZone، NFL Network، NFL Originals و مجموعه کاملی از محتواهای آرشیوی نیز دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، برای کسانی که بازی یا انیمه را ترجیح می‌دهند، LG Streaming Week پیشنهادهای جذابی را برای کاربران با سلیقه‌ها و علایق مختلف دارد. دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی می‌توانند به مدت ۳۰ روز از سرویس آنلاین Crunchyroll بهره ببرند، جایی که طرفداران می‌توانند از آرشیو اختصاصی این سرویس پخش انیمه با بیش از ۲۵۰۰۰ ساعت محتوا و سریال‌های تازه لذت ببرند. برای تجربه تعاملی نیز Blacknut Cloud Gaming یک جلسه بازی رایگان ۳۰ دقیقه‌ای را برای هر یک از بیش از ۵۰۰ بازی ممتاز خودش و یک پیشنهاد ویژه اشتراک ۱ دلاری برای ماه اول برای مشترکین جدید ارائه می‌دهد. برای بچه‌ها و خانواده‌ها نیز Baby Shark World for Kids محصول The Pinkfong Company یک ماه دسترسی رایگان به آرشیو عظیمی از آهنگ‌ها و داستان‌هایش را ارائه می‌کند که تجارب یادگیری مهیجی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

این شرکت همچنین برای کسانی که هنوز تلویزیون ال‌جی ندارند، فرصت استفاده از LG Streaming Week را نیز فراهم کرده است و تبلیغات زیادی را روی محصولات تلویزیون خودش در بازار جهانی ارائه می‌کند. ال‌جی قصد دارد تا حضور خودش را گسترش بدهد تا همه افراد بتوانند از سیستم عامل webOS در تلویزیون‌های این شرکت بهره ببرند.

سفر یک دهه‌ای webOS با نوآوری مستمر مشخص شده است که نشان دهنده تعهد ال‌جی به ارائه محتوا با رابط کاربرپسند برای راحتی و سهولت استفاده است. در طول سال‌ها، سیستم عامل webOS دستخوش تعمیرات اساسی در صفحه اصلی شده است که قابلیت استفاده را بیشتر کرده و از آخرین فناوری هوش مصنوعی برای هدایت بی‌دردسر بینندگان به محتواهای دلخواهشان استفاده می‌کند. علاوه بر این، برنامه اخیر webOS Re:New نیز به دارندگان تلویزیون LG AI TV این امکان را داده تا برای مدت پنج سال به‌روزرسانی‌های تلویزیون را دریافت کنند و تجربه کاربر را برای مخاطبان بیشتری غنی‌تر می‌کند.

سیستم webOS ال‌جی تعهد این شرکت به بهینه‌سازی تماشای محتوا را برجسته می‌کند که با پشتیبانی از بیش از ۴۰۰۰ شریک در ۱۸۰ کشور و میلیون‌ها کاربر فعال است. سیستم webOS از زمان راه‌اندازی‌اش بیش از ۱۰ سال تکامل یافته است تا تجربه سرگرمی خانگی را برای لذت تماشای آسان برای استفاده تغییر بدهد. سیستم webOS که اکنون در تلویزیون‌های ال‎جی و تلویزیون‌های لایف‌استایل همچون StanbyME و StanbyME Go در دسترس است، به طور قابل توجهی زمان استفاده را افزایش داده و به صورت تدریجی نیز دسترسی مصرف‌کنندگان از تلویزیون سنتی به webOS را تغییر داده که نشان دهنده جذابیت گسترده آن برای کاربران در سراسر جهان است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید