۰۳ مهر ۱۴۰۳

ال‌جی تجارت پلتفرم webOS Hub را با ویژگی‌های جدید برای مانیتورهای گیمینگ گسترش می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی اعلام کرده که پلتفرم webOS Hub آن اکنون برای نمایشگرهای گیمینگ شخص ثالث نیز در دسترس است. این گسترش به دنبال عرضه قبلی پلتفرم webOS Hub به تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند شخص ثالث بوده و به روند رو به افزایش مانیتورهای گیمینگ و مانیتورهای هوشمند مجهز به خدمات پخش OTT اشاره دارد.

ویژگی‌های پلتفرم جدید، سفارشی سازی شده برای مانیتورهای گیمینگ شامل VRR 180Hz است که محیطی بهینه را برای گیمرها فراهم می‌کند که عاری از لگ یا مشکل است. این پلتفرم همچنین با گزینه‌های مختلف اتصال از جمله صفحه کلید و ماوس سیمی و بی‌سیم، DisplayPort و همچنین تایپ USB-C راحتی کاربر را به حداکثر می‌رساند. علاوه بر این، Game Dashboard و Game Optimizer به کاربران اجازه می‌دهند تا به راحتی تنظیمات بهینه را برای هر بازی پیکربندی کنند. برنامه کارت بازی نیز دسترسی آسان به محتوا از جمله بازی‌های ابری را فراهم می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های جدید بازی، webOS Hub همچنین به ارائه یک تجربه سرگرمی جامع از طریق خدمات پخش و LG Channels ادامه می‌دهد. این همچنین گوش دادن به موسیقی را از طریق Card App Home Hub & Music ارائه می‌دهد و ویژگی‌های مفید بهینه‎‌سازی شده برای مدیریت اسناد یا کنفرانس ویدیویی دارد که از طریق برنامه Home Office در دسترس هستند.

جدیدترین ویژگی‌های webOS Hub ابتدا قرار است در مانیتور گیمینگ Nitro GS272U M QHD 180Hz شرکت ایسر در دسترس قرار بگیرد و در ادامه نیز شرکای بیشتری این پلتفرم را در آینده نزدیک به کار خواهند گرفت. پلتفرم webOS Hub با ارائه نرخ تازه‌سازی بالا، VRR، اتصالات متنوع، محتوای غنی، مدیریت آسان اسناد و طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها، تجربه کاربری استثنایی را ارائه می‌کند که به گسترش استفاده از پلتفرم در مانیتورهای هوشمند شخص ثالث و مانیتورهای گیمینگ کمک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید