۲۴ شهریور ۱۴۰۳

ال‌جی در رویداد IDEA 2024 با کسب دو جایزه طلایی درخشید

ال‌جی الکترونیکس توانسته جایگاه و شهرت خودش برای تعالی طراحی را تثبیت کند و در رویداد جوایز بین‌المللی تعالی طراحی (IDEA) امسال توانست ۲۳ جایزه به دست بیاورد. در میان این جوایز نیز دو جایزه طلا، یک نقره و سه جایزه برنز وجود دارد که جایگاه ال‌جی را به‌عنوان رهبری در نوآوری طراحی تقویت می‌کند.

جوایز امسال به ویژه برای برجسته کردن تعهد ال‌جی به خلق طراحی‌هایی قابل توجه هستند که ارزش اجتماعی و پایداری را در کنار جذابیت‌های زیبایی شناختی در اولویت قرار می‌دهند. کیت LG Comfort Kit یکی از برندگان جوایز طلا در این رویداد بود که نمونه‌ای از این رویکرد است. این مجموعه لوازم جانبی جامع برای افزایش دسترسی به لوازم خانگی ال‌جی طراحی شده و استفاده از آن‌ها را برای افراد در هر سن، جنسیت و توانایی آسان‌تر می‌کند.

کیت Comfort Kit ال‌جی دارای هفت لوازم جانبی متفکرانه طراحی شده است که شامل Easy Handle می‎شود، ابزاری که به کاربران امکان می‌دهد تا با قدرت یا مهارت محدود خود درهای دستگاه را به راحتی باز و بسته کنند. ابزار Easy Ball عملکرد صفحه‌های لوازم خانگی را با کف دست امکان پذیر می‌کند و این در حالی است که ابزار Easy Hanger فرایند آویزان کردن لباس‌ها را روی آویزهای متحرک در LG Styler را ساده می‌کند که به طور خاص برای افراد دارای ویلچر مفید است.

این لوازم جانبی به طور یکپارچه با محصولات موجود ال‌جی ادغام می‌شوند، به راحتی متصل و جدا می‌شوند و دارای لبه‌های گرد برای ایمنی بیشتر هستند. علاوه بر این، این ابزارها از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند که تعهد ال‌جی به پایداری و اقتصاد چرخه‌ای را برجسته می‌کند.

دومین جایزه طلا نیز به لپ تاپ LG gram Fold تعلق گرفت، یک لپ تاپ تاشو که ترکیبی از طراحی فوق‌العاده سبک و تجربه صفحه نمایش بزرگ سری ال‌جی گرم با قابلیت صفحه نمایشگر تاشو است. این دستگاه از فناوری OLED نازک بهره می‌برد و می‌تواند بین یک لپ تاپ ۱۲ اینچی و تبلتی ۱۷ اینچی تغییر وضعیت بدهد و رابط کاربری و تجربه‌ای بهینه را در هر حالت ارائه بدهد.

به‌عنوان مثال، وقتی که صفحه نمایش مانند یک کتاب تا می‌شود، صفحه نمایش به طور خودکار نسبت تصویر و جهت خودش را تنظیم می‌کند. کاربران می‌توانند با یک قلم لمسی نقاشی بکشند، صفحه را برای چندین کار تقسیم کنند یا صفحه کلید مجازی را در صفحه پایین فعال کنند. از طرف دیگر، این دستگاه می‌تواند به‌عنوان یک لپ تاپ سنتی با کیبورد بی‌سیم مورد استفاده قرار بگیرد. روکش شیشه‌ای مات جنبه ممتازی را به آن اضافه می‌کند و این در حالی است که ساختار آلیاژ منیزیم دوام و قابل حمل بودن را تضمین می‌کند و وزن آن تنها ۱۲۵۰ گرم است.

موفقیت ال‌جی در رویداد IDEA 2024 فراتر از این جوایز طلا است. پروژکتور قابل حمل LG CineBeam Q توانسته جایزه نقره را برای توانایی‌اش در تکمیل کردن هر فضا، طراحی جمع و جور و دسته قابل چرخش ۳۶۰ درجه خودش به دست بیاورد. جوایز برنز نیز به پمپ حرارتی LG Therma V R290 Monobloc، رطوبت‌گیر ال‌جی با کمپرسور اینورتر دوگانه و تجربه کاربری بصری از LG CLOi ServeBot معروف به LG CLOi UX 2.0 رسید.

ربات LG CLOi UX 2.0 دارای یک صفحه نمایش تطبیقی است که اندازه فونت را بر اساس فاصله کاربر از صفحه نمایش تنظیم می‌کند و وضعیت آن به وضوح از طریق رنگ‌ها و حرکات بصری منتقل می‌شود. در اوایل سال جاری نیز ربات LG CLOi ServeBot در رویداد Red Dot Design Award و Ergonomics Design Award توانست جوایز برتر را کسب کند و رهبری طراحی خودش را بیشتر تقویت کند.

علاوه بر این افتخارات بزرگ، ال‌جی ۱۷ جایزه فینالیست دیگر را برای طیف گسترده‌ای از محصولاتش از جمله مانیتورها، دستگاه تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، خشک کن، مرطوب‌کننده، اسپیکر، تابلو LED و نرم‌افزارهایی مانند webOS UX، LG ThinQ UX و Sound UX کسب کرده است.

هوانگ سونگ گول رئیس مرز مدیریت طراحی در ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما همچنان متعهد به ارائه طرح‌هایی هستیم که نه تنها بسیار اصلاح شده بلکه نوآورانه و پایدار نیز هستند و با سبک زندگی در حال تکامل مشتریان مطابقت دارند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید