۱۰ مهر ۱۴۰۳

ال‌جی برندگان webOS Hackathon 2024 را اعلام کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی برندگان هکاتون پلتفرم تلویزیونی webOS خودش را اعلام کرده است که هفته گذشته در LG webOS Summit برگزار شده بود. این رویداد به سمت راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و خدمات گیمینگ رفت و به دنبال ایده‌هایی برای افزایش بخش گیمینگ در تلویزیون‌های هوشمند بود.

توسعه‌دهندگان از سراسر جهان درخواست کردند تا ایده‌های خودشان برای برنامه‌ها یا خدمات در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مبتنی بر webOS در خانه‌های میلیون‌ها کاربر مورد استفاده قرار بگیرد، با این هدف که تجربه بازی در تلویزیون‌های ال‌جی مبتنی بر webOS را متنوع کنند و بهبود ببخشند.

بیش از سیصد مورد از بیش از ۵۰ کشور ارسال شده است. از فینالیست‌ها دعوت شد تا ایده‌های خودشان را روی صحنه به هیئتی از متشکل از مدیران ال‌جی و همچنین ۳۰۰ شرکت پیشرو در بازار ارائه بدهند. سه برنده برتر نیز فرصت معناداری برای تعامل با تیم ال‌جی برای توسعه ایده‌ها و منابع خود برای پیاده‌سازی تجاری در webOS دریافت کردند. آن‌ها تا ژوئن سال ۲۰۲۵ میلادی به همکاری با تیم ال‌جی برای آماده کردن راهکارهای گیمینگ دوستانه و خانوادگی خود برای تلویزیون‌های ال‌جی ادامه خواهند داد. جوایز نقدی به سه برنده برتر هکاتون اهدا شد که جایزه بزرگ ۱۰۰۰۰۰ دلار برای نفر اول، ۸۰۰۰۰ دلار برای نفر دوم و همچنین ۵۰۰۰۰ دلار برای نفر سوم است.

برنده جایزه بزرگ: The Quest of Sunflower از Couchplay

این یک بازی ماجراجویی و حماسی بر اساس یک داستان تولید شده توسط هوش مصنوعی است که دارای گرافیک خیره‌کننده، صدای فراگیر و گیم پلی واکنشی و مناسب برای کل خانواده است.

رتبه دوم: Signs of Magic از Lukas Klingsbo

این بازی که در دنیایی جادویی اتفاق می‌افتد، جادوگر الوون را دنبال می‌کند که با موجودات مهاجم معروف به استرومنتالز مبارزه می‌کند. این بازی حسگرهای LG Magic Remote را درگیر می‌کند تا تجربه‌ای همه‌جانبه ایجاد کند.

رتبه سوم: Thormdeil: Into the Unknown از TV Games

این اولین بازی RPG تک نفره است که منحصراً برای پلتفرم تلویزیون هوشمند ساخته شده و محتوای فصلی تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می‌کند. بازیکنان در میان سیاه‌چال‌های تاریک حرکت می‌کنند و با چالش‌های بقا روبرو می‌شوند و حقایق پنهان را کشف می‌کنند.

کریس جو معاون ارشد کسب و کار پلتفرم در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی بیان کرده:

«میزان مشارکت و ارسالی‌هایی که امسال دریافت کردیم، دلیلی بر علاقه روز افزون به بخش‌های هوش مصنوعی و گیمینگ است. ما دیگر به سادگی تلویزیون تماشا نمی‌کنیم. نقش اکوسیستم توسعه‌دهنده در بهبود زندگی میلیون‌ها مصرف‌کننده در خانه‌هایشان بسیار زیاد است و ال‌جی قصد دارد تا این رویداد را سالانه برای تقویت اکوسیستم توسعه‌دهنده اپ webOS  برگزار کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید