۰۲ آبان ۱۴۰۳

ال‌جی AI Home Hub خودران را در رویداد ROSCon 2024 به نمایش گذاشت

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی در رویداد ROSCon 2024 از AI Home Hub خودران و همچنین کیت توسعه نرم‌افزار باز (SDK) خودش رونمایی کرد، رویدادی که کنفرانس سیستم عامل ربات است و از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اکتبر در شهر اودنسه دانمارک برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی را برای شرکت فراهم می‌کند تا با جامعه توسعه‌دهندگان جهانی تعامل داشته باشد، تخصص فناوری خودش را به اشتراک بگذارد و راه‌های جدیدی را برای گسترش اکوسیستم پلتفرم باز خودش کشف کند.

رویداد ROSCon که در سیزدهمین سال خودش قرار دارد، توسعه‌دهندگان سستم عامل ربات چه مبتدی و چه متخصص را گرد هم می‌آورد تا جدیدترین فناوری‌ها، نوآوری‌ها و ایده‌های خودشان را به اشتراک بگذارند و ارائه کنند. غرفه ال‌جی در محل، رابط‌های برنامه‌نویسی (API) و SDK خودش را با ارائه یک تجربه گام به گام از برنامه‌های از پیش تعریف شده با استفاده از API Tool برجسته می‌کند. این شرکت همچنین ویژگی‌ها و خدمات اصلی Self-Driving AI Home Hub را برجسته می‌کند که شامل گفتگوهای کوتاه، داستان‌سرایی و خواندن با استفاده از تشخیص کاراکتر نوری (OCR) است. علاوه بر این، یک جلسه نمایشی نیز وجود خواهد داشت که در آن، توسعه‌دهندگان در آن می‌توانند با استفاده از SDK متن باز، برنامه‌هایی را برای Self-Driving AI Home Hub ایجاد کنند.

بسته SDK به توسعه‌دهندگان امکان دسترسی آسان به رابط‌های برنامه‌نویسی برنامه باز (OPEN API) و ابزارهای برنامه‌نویسی را می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری روی Self-Driving AI Home Hub داشته باشند و به طور یکپارچه نیز عملکردهای نرم‌افزاری آن را از طریق ROS 2 و SDK که از رابط‌های استاندارد پشتیبانی می‌کنند، گسترش می‌دهند. SDK اکنون در سایت توسعه‌دهندگان ال‌جی (q9.developer.lge.com) در دسترس است که همچنین میزبان یک پلتفرم اجتماعی برای تعامل و یک ابزار برنامه است که در آن، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های ایجاد شده توسط دیگران را دانلود کنند.

ال‌جی همچنین به طور فعال به دنبال همکاری با مؤسسه‌ها و شرکت‌ها برای همکاری بر اساس SDK است. این شرکت در حال ارائه نمونه‌های مهندسی برای پروژه‌های توسعه مشترک پیشرفته است و در حال پیگیری قراردادهای یادداشت تفاهم (MOU) است. ال‌جی با ارائه ابزارهای برنامه‌نویسی با دسترسی آسان، قصد دارد تا پتانسیل AI Home Hub را به حداکثر برساند و اکوسیستم را به‌عنوان یک پلتفرم باز گسترش بدهد. علاقه‌مندان می‌توانند برای فرصت‌های توسعه در وب سایت توسعه‌دهندگان ال‌جی درخواست بدهند.

بائک سئونگ مین رئیس Advanced Robotics Lab ال‌جی در جلسه گفتگوی ROSCon 2024 Talk در روز ۲۳ اکتبر صحبت‌هایی را ارائه خواهد کرد. این صحبت‌ها روی معماری این نرم‌افزار و تکنیک‌های بهینه سازی عملکرد SDK برای Self-Driving AI Home Hub ال‌جی بر اساس ROS 2 متمرکز خواهد بود. ال‌جی همچنین از توسعه‌دهندگان ROS دعوت می‌کند تا با انتشار SDK خود به اکوسیستم روبه‌رشد بپیوندند و محیطی را تقویت کنند که تلاش‌های مشترک برای توسعه محصول با مشتریان را ترویج می‌کند.

لی هیانگ یون، رئیس بخش نوآوری تجربه مشتری بیان کرده:

«معرفی SDK  برای Self-Driving AI Home Hub  دیدگاه ما برای گسترش اکوسیستم دستگاه‌های سیستم عامل با معرفی خدمات قابل دانلودی را نشان می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تا لوازم خانگی خودشان را شخصی سازی کنند. این جدیدترین مرحله در مأموریت ما برای گسترش اکوسیستم لوازم سیستم عامل و هدایت این صنعت به عصر جدیدی از لوازم خانگی هوشمند است.»

بازدیدکنندگان ROSCon 2024 می‌توانند در غرفه شماره ۱۹ ال‌جی که در طبقه همکف سالن Odeon Concert Hall قرار دارد، Self-Driving AI Home Hub نوآورانه ال‌جی را با SDK و APIها بررسی کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید