۱۱ مهر ۱۴۰۳

درخشش طراحی‌های ال‌جی با پروژکتور CineBeam Q

پروژکتورهای قابل حمل به سرعت در حال تبدیل شدن به دستگاه‌های سرگرمی خانگی ضروری هستند و ترکیبی قانع‌کننده و جذاب از عملکرد و کاربردی بودن را به دوستداران محتوا ارائه می‌دهند که می‌خواهند صفحه نمایش خودشان را به صورت قابل حمل در دست داشته باشند. در حالی که پروژکتورهای بزرگ جمع و جور و قابل حمل هستند، بهترین‌ها دارای طرح‌های نمادینی هستند که بدون کاهش کیفیت تصویر یا غوطه‌وری، تجربه تماشا را غنی می‌کنند.

در میان این روند روبه‌رشد، یک محصول با ترکیب فرم و عملکرد برجسته می‌شود. پروژکتور LG CineBeam Q (مدل HU710PB) اخیراً جایزه طراحی Red Dot Design Award و همچنین Silver Award را از مراسم International Design Excellence Award (IDEA) برای طراحی برجسته به دست آورد. دو مورد از سه جایزه معتبر جهانی، این پیروزی‌ها طراحی استثنایی و عملکرد عالی این پروژکتور را ثابت می‌کند، به ویژه جذابیت زیبایی شناسی برجسته آن در محیط زندگی مدرن، همان‌طور که توسط هیئت داوران Red Dot Design Award ذکر شده بود.

طراحی منحصر‌به‌فرد و بسیار قابل حمل پروژکتور LG CineBeam Q هم فشرده و هم ظریف است. این پروژکتور دارای ظاهری متالیک پیچیده و براق است که به‌عنوان یک اکسسوری شیک در فضایی ترکیب می‌شود. این پروژکتور پیشرفته دارای یک دسته قابل چرخش ۳۶۰ درجه است که به کاربران امکان می‌دهد تا آن را در داخل یا خارج از منزل، مانند سفرهای کمپینگ یا حیاط خلوت به راحتی حمل کنند و به آن‌ها امکان می‌دهد تا از محتوای 4K با وضوح بالا در هر کجا که می‌روند، لذت ببرند. این دسته به‌عنوان پایه نیز عمل می‌کند و قرار دادن پروژکتور در تنظیمات مختلف را آسان می‌کند.

پروژکتورهای ال‌جی با جوایز جهانی طراحی ناآشنا نیستند و در سال‌های مختلف جوایز بین‌المللی متعددی را کسب کردند که بسیاری از آن‌ها برای پروژکتور پرچم‌دار LG CineBeam و LG ProBeam بوده است. پروژکتور LG CineBeam HU80K در سال ۲۰۱۸ میلادی در مراسم Red Dot Design Awards توانست جایزه بهترین بهترین‌ها را کسب کند، همان سالی که توانست جایزه iF Design Award را به دست بیاورد و همچنین در جمع Good Design Awards’ Best 100 قرار بگیرد، فهرستی معتبر که در کنار قابلیت استفاده استثنایی، به درخشش هنری نیز نگاهی دارد. در سال بعد، LG CineBeam HU85L برای جوایز Red Dot Design Award و iF Design Award و به خاطر فرم مینیمالیستی خودش نامزد شد، فرمی که با هر فضای داخلی هماهنگ است. علاوه بر این، مدل‌های HF80J و HF85J جایزه Red Dot Design Award و iF Design Award را در سال 2017 کسب کردند.

این تاریخچه طراحی بسیار فراتر از مدل‌های CineBeam است. به‌عنوان مثال، پروژکتور تجاری LG ProBeam BU50NST برای طراحی عملی خودش که به طور طبیعی با فضاهای اداری ترکیب می‌شود، جایزه Red Dot Design Award و Good Design Award را در سال ۲۰۲۰ میلادی کسب کرد. پروژکتور LG ProBeam نشان می‌دهد که پروژکتورهای تجاری مورد استفاده در اتاق‌های جلسه و مکان‌های تجاری نیز می‌توانند از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و جذاب باشند.

در حالی که پروژکتورهای شیک و فشرده محبوبیت پیدا می‌کنند، برخی از کاربران نگران هستند که این طرح‌ها ممکن است عملکرد را به خطر بیندازند. خوشبختانه، جدیدترین پروژکتورهای ال‌جی بهترین‌های هر دو مورد را ارائه می‌کنند و عملکردهای پیشرفته‌ای دارند که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و در عین حال شکیل‌ترین و جذاب‌ترین طراحی‌ها را دارند. به همین دلیل است که پروژکتور LG CineBeam Q توسط انجمن بررسی و گفتگوی مشهور جهانی AVS Forum به‌عنوان برترین انتخاب سال ۲۰۲۴ میلادی انتخاب شده است. بررسی آن‌ها تصاویر واضح، بازتولید رنگ‌های پر جنب و جوش، طراحی با کیفیت بالا و عملکرد قوی را برجسته می‌کند.

پروژکتور LG CineBeam و ProBeam از طریق استراتژی‌ای که بیش از هر چیزی از نوآوری حمایت می‌کند، طراحی معمولی را به چالش می‌کشاند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید