۱۳ آبان ۱۴۰۰

ایجاد ارتباطات انسانی بیشتر از طریق ورزش با ال‌جی

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط وب‌سایت حرفه‌ای Indeed، بالغ بر 73 درصد از شرکت‌کنندگان پاسخ دادند که در دوران دورکاری، دلتنگ معاشرت با همکارانشان شده‌اند.

با توجه به اینکه برخی از جنبه‌های دورکاری ممکن است برای درازمدت وجود داشته باشد، ال‌جی و Gen.G Esports راه خلاقانه‌ای را برای گرد هم آوردن کارکنان دورکار ال‌جی – و همچنین دوستان و خانواده – برای ترویج کار تیمی و رفاقت در روحیه رقابت سالم ایجاد کردند.

مسابقات LG UltraGear LoL Cup از کارمندان ال‌جی الکترونیکس و خانواده‌هایشان دعوت کرد تا در بازی چند نفره آنلاین محبوب جهانی، League of Legends، مبارزه کنند. این رویداد به کارکنان ال‌جی در هر سن و مکان این فرصت را داد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و فرهنگ ورزش‌های الکترونیکی را تجربه کنند. این رویداد شامل جلسات مربیگری رایگان توسط آکادمی Gen.G Global بود و به همه گیمرها این فرصت را داد تا جدیدترین محصولات بازی UltraGear ال‌جی را تجربه کنند.

این مسابقات از آگوست تا اکتبر برگزار شد و در مجموع 68 تیم متشکل از 340 بازیکن را جذب کرد. برندگان جوایز مربوط به بازی از جمله لپ‌تاپ‌ها، مانیتورها و بلندگوهای UltraGear را دریافت کردند. این رویداد شامل یک “اردوگاه خانوادگی” با هدف ایجاد خاطرات ماندگار با بازی به عنوان پس‌زمینه بود. کارکنان بازی‌کننده و غیر بازی‌کننده به طور یکسان می‌توانند در تعدادی از فعالیت‌ها مانند کلاس‌های League of Legends برای بچه‌ها، برنامه‌های گفت‌وگوی پر جنب و جوش و پخش زنده با افسانه‌های eports شرکت کنند.

این مسابقات به عنوان حامی دیرینه ورزش‌های الکترونیکی، راه خلاق دیگری برای ال‌جی بود تا افراد بیشتری را با دنیای هیجان‌انگیز بازی آشنا کند. ال‌جی از طریق مشارکت خود با Gen.G، یکی از تأثیرگذارترین سازمان‌های ورزش‌های الکترونیکی در جهان، توانسته است با برترین گیمرهای جهان ارتباط برقرار کند تا نظرات ارزشمند آنها را در مورد محصولات جدید بازی UltraGear در دست توسعه دریافت کند. احترامی که ال‌جی برای طرفداران بازی خود قائل است در نوع خود متقابل است.

ورزش‌های الکترونیکی دیگر فقط برای گیمرهای جدی یا یک سرگرمی فقط برای Millennials و Gen Z نیست. انتظار می‌رود تا سال 2024 تعداد مخاطبان ورزش‌های الکترونیکی در حال رشد به 580 میلیون نفر در سراسر جهان برسد. با کانال‌ها و پلتفرم‌های تلویزیونی اختصاصی مانند Twitch، Periscope و Smashcast، محتوای بازی‌ها در حال حاضر از نظر محبوبیت از بسیاری از ورزش های سنتی پیشی گرفته است.

کیم جونگ جین، یکی از اعضای تیم برنده، گفت: «از طریق ورزش‌های الکترونیکی، ما می‌توانیم همکاران را دور هم جمع کنیم و کار تیمی را به روش‌های خلاقانه‌تری تجربه کنیم. ما فرصت‌های جدیدی برای ملاقات با همکاران از بخش‌های مختلف در تمام اقشار شرکت داریم. پرورش این حس وحدت برای رفاه همه بسیار مهم است.»

وو جونگ-هو، یکی دیگر از شرکت‌کنندگان، گفت: «من به ویژه جلسات آموزشی را دوست داشتم، جایی که من و پسرم اصول لیگ آو لجندز را یاد گرفتیم. این مسابقات واقعاً علاقه من به بازی را برانگیخت و درک من را به فرهنگ بازی تغییر داد. من فکر می‌کردم بازی فقط برای نسل‌های جوان‌تر است. فکر می‌کنم سازمان‌های دیگر می‌توانند از این نوع فعالیت‌های خارج از چارچوب سود ببرند.»

مسابقات LG UltraGear LoL Cup برای کارمندان نشان داد که فناوری نه تنها برای کار از راه دور بلکه برای سرگرمی خانوادگی از راه دور نیز مفید است. از طریق این تجربه، ال‌جی متقاعد شده است که فرصت‌های بکر بیشتری برای خلق خاطرات ماندگار در این دوران تحول‌آفرین وجود دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید