۲۸ مرداد ۱۴۰۳

ال‌جی دیسپلی نوآوری‌های OLED را در K-Display 2024 به نمایش گذاشت

ال‌جی دیسپلی که شرکتی پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان است، از ۱۴ تا ۱۷ اوت در نمایشگاه K-Display 2024 در COEX در کره جنوبی شرکت کرده است تا فناوری‌های متمایز OLED خودش را به نمایش بگذارد.

رویداد K-Display 2024 که در بیست و سومین سال خودش قرار دارد، بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت نمایشگر در کره جنوبی است که توسط انجمن صنعت نمایشگر کره سازماندهی شده است.

این شرکت با شعار A Better Future نوآوری‌های جدید OLED را معرفی کرد که ارزش متمایز مشتری را با فناوری‌های منحصربه‌فرد ال‌جی به ارمغان می‌آورد که شامل نمایشگرهای OLED با اندازه بزرگ برای کاربردهای تلویزیونی و گیمینگ و همچنین راهکارهای نمایشگر فوق‌العاده بزرگ خودرویی که برای وسایل نقلیه مبتنی بر نرم‌افزار (SDV) بهینه شدند.

در میان OLED ‌های بزرگ، این شرکت پنل‌های تلویزیونی فوق بزرگ OLED را به نمایش گذاشته که مرزهای کیفیت تصویر را جابه‌جا می‌کنند و در این میان نیز مجموعه کاملی از محصولات Gaming OLED وجود دارند که غوطه‌وری را به حداکثر می‌رساند.

پنل تلویزیونی ۸۳ اینچی OLED ال‌جی روشن‌ترین صفحه نمایش در نوع خودش است که از فناوری META Technology 2.0 برخوردار است، یک فناوری جدید که از طریق ۱۰ سال تکامل OLED توسعه یافته است. روشنایی که فاکتوری کلیدی در کیفیت تصویر است، تقریباً ۴۲ درصد در مقایسه با نسل قبلی بهبود پیدا کرده و همچنین به حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت می‌رسد.

ال‌جی دیسپلی همچنین مجموعه Gaming OLED جامع خودش را به نمایش گذاشت که شامل پنل‌های ۲۷ اینچی، ۳۱.۵ اینچی، ۳۴ اینچی، ۳۹ اینچی و ۴۵ اینچی است. این پنل‌های گیمینگ نیز از فناوری META Technology 2.0 برخوردار هستند و کیفیت تصویری عالی را ارائه می‌دهند که منجر به تجربه گیمینگ بهینه با سریع‌ترین زمان پاسخ یعنی ۰.۰۳ میلی ثانیه می‌شود.

ال‌جی دیسپلی همچنین در این رویداد از راهکارهای نمایشگر با اندازه بزرگ خودش بر اساس فناوری‌های OLED و همچنین LCDهای با فناوری LTPS رونمایی کرده است. نمایشگر Advanced Thin OLED ۱۷ اینچی برای نمایش اطلاعات به کار گرفته می‌شود و انواع مختلف اطلاعات را روی یک صفحه به نمایش می‌گذارد و راحتی رانندگی را افزایش می‌دهد. این نوع نمایشگر حدود ۲۰ درصد نسبت به OLED معمولی نازک‌تر است و طراحی شیک، کیفیت تصویر فوق‌العاده با وضوح بالا و محدوده قیمت مناسبی دارد.

در همین حین نمایشگر LTPS LCD فوق بزرگ و ستون به ستون این شرکت که کل داشبورد ماشین را در بر می‌گیرد، از ویژگی حالت خصوصی قابل تعویض (SPM) بهره می‌برد، فناوری‌ای که برای رانندگی ایمن‌تر، به شما اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، صفحه نمایش سرنشین جلو از دید راننده پنهان شود. پنل ۵۷ اینچی که بزرگترین نمایشگر خودرویی موجود است، دارای انحنای طبیعی است که کاربران را قادر می‌سازد تا اطلاعات خودرو را در یک نگاه مشاهده کنند. این نمایشگر همچنین مجهز به عملکرد In-Cell Touch بسیار حساس و با عملکرد منحصربه‌فرد است که تجربه لمسی بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

علاوه بر این، صفحه نمایش ۱۸ اینچی Slidable OLED برای وسایل نقلیه معمولاً در سقف صندلی عقب پنهان می‌شود و در صورت نیاز، می‌توان آن را از حالت جمع شده خارج کرد تا به تماشای فیلم و اخبار نشست.

یکی از مقامات شرکت ال‌جی دیسپلی بیان کرده:

«ما به معرفی محصولات نوآورانه‌ای ادامه خواهیم داد که می‌توانند ارزش متمایز مشتری را در تمام جنبه‌های کیفیت تصویر، طراحی و سازگاری با محیط زیست با فناوری‌های OLED پیشرو در صنعت ارائه بدهند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید