۳۰ مرداد ۱۴۰۳

کاوش دنیایی از نوآوری و طراحی داخلی در CASACOR 2024

برای هفتمین سال متوالی، ال‌جی به‌عنوان شریک فناوری انحصاری پلتفرم فرهنگی پیشرو قاره آمریکا در زمینه معماری، محوطه‌سازی، هنر و طراحی داخلی یعنی CASACOR SP فعالیت کرد. سی و هفتمین دوره نمایشگاه CASACOR در سائوپائولو برگزار شد، جایی که ال‌جی مجموعه‌ای چشمگیر از ۱۸۰ محصول را در ۴۵ فضای الهام‌بخش به نمایش گذاشت. نمایشگاه CASCOR 2024 با رسیدن به رکورد حضور ۱۲۸۰۰۰ بازدیدکننده، در یکی از مهم‌ترین بناهای معماری شهر برگزار شد. این بنا ۶۳ سال پیش توسط معمار دیوید لیسکیند طراحی شده و دارای بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع مساحت است.

به همین مناسبت نیز بیش از ۸۰ روزنامه‌نگار و اینفلوئنسر به Casa Ñe’é LG دعوت شدند که خانه رویداد این شرکت است و خلاقانه‌ترین خلاقیت‌های وجود در بازار امروزی را به نمایش گذاشت. این مکان توسط معمار برجسته نیلدو خوزه طراحی شده و فضای برندی با مساحت ۳۷۷ متر دارد که بازتاب عمیقی از آن چیزی است که از ما انسان می‌سازد. کلمه Né’é در Casa Ñe’é LG نیز به زبان گوارانی است، زبانی از گروه بومی آمریکای جنوبی که به معنای روح است و نشان دهنده روح مهمی است که زندگی و جوهره همه چیز را حفظ می‌کند.

فضای صمیمانه سالن تا حد زیادی از سیستم تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery و صفحه نمایش گسترده‌ای که توسط چهار نمایشگر Transparent OLED تشکیل شده و شامل چندین میلیون پیکسل خودنورده است که داستان پروژه را با جزئیات بی‌سابقه نشان می‎‌دهد.

اتاق نشیمن شامل اولین تلویزیون بی‌سیم جهان یعنی LG OLED M3 است. این تلویزیون ۹۷ اینچی خیره‌کننده با Zero Connect Box ارائه می‌شود که سیگنال‌های صوتی و تصویری را به صورت بی‌سیم با فرکانس 4K 120Hz از طریق اتصال Wi-Fi سریع منتقل می‌کند. این تلویزیون همچنین دارای طراحی One Wall Design ال‌جی است که به آن اجازه می‌دهد تا به صورت مسطح روی دیوار نصب شود تا حس جذاب‌تری داشته باشد.

در اینجا همچنین جدیدترین تلویزیون LG OLED evo C4 مجهز به پردازنده AI α9 Gen 7 به نمایش گذاشته که از عملکرد قابل توجهی برخوردار است. این مدل همسو با سری تلویزیون‌های OLED برجسته ال‌جی، دارای طراحی بسیار باریک دیواری است که ظاهر و احساسی مینیمال دارد.

فضای Casa Ñe’é LG به تمام لوازم خانگی ضروری مجهز است که شامل یخچال هوشمند LG InstaView Side by Side با ویژگی Craft Ice، مایکروویو LG NeoChef با ویژگی انحصاری Scan to Cook، اجاق گاز برقی LG Studio و فر InstaView است.

معمار برتر لتیشیا نانتی وظیفه طراحی اتاق رخت‌شویی را برعهده داشته است. او این کار را با ادغام زیبایی ماشین لباسشویی LG WashTower در طراحی داخلی این فضا انجام داده است که باعث شده تا این لوازم خانگی ممتاز به خوبی با محیط هماهنگ شوند و حسی دلنشین و متنوع داشته باشند.

در کافه سالم ایزابلا آکاری، معماران فلاویا بورین و برونا مونتی به این سؤال پاسخ دادند که ما می‌خواهیم چه جور اجدادی باشم؟ از همین رو، این معماران با استعداد استثنایی خودشان فضایی را خلق کردند که زیبایی را ارج می‌نهد و امید می‌بخشد و از سایه‌های گرم صورتی، فرم‌های روان و سقف‌های پارچه‌ای استفاده کردند تا باعث نزدیکی بین افراد شوند.

این کافه به رهبری سرآشپز ایزابلا آکاری، نه تنها تغذیه سالم را ترویج می‌کند بلکه تمام فناوری‌های پیشرفته ال‌جی را نیز به نمایش می‌گذارد. این شامل یخچال Smart LG Inverter Inverse Refrigerator نیز می‌شود که یکی از اقتصادی‌ترین یخچال‌های موجود در بازار است. علاوه بر آن، مایکروویو LG Grill NeoChef تنها مایکروویو با قابلیت اتصال است و در کنار آن نیز فر LG InstaView Stove تنها با لمس دو دکمه فضای داخلش را روشن می‌کند.

نمایشگاه Casa Ñe’é LG در سائوپائولو برگزار شد و نمایشی عالی از نحوه کنار هم قرارگیری محصولات نوآورانه ال‌جی در فضاهای زیبا بود و راهکارهای کاربردی را ارائه کرد که زندگی روزمره را ساده‌تر و حتی کارآمدتر می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید