۰۱ شهریور ۱۴۰۳

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2024 از ماشین‌های لباسشویی پیشرفته خودش رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است از جدیدترین ماشین لباسشویی خودش در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کند. این مدل جدید دارای فناوری پیشرفته Artificial Intelligence Direct Drive یا به طور مختصر AI DD 2.0 است و ویژگی‌های Pet Care cycle دارد که عملکرد شستشوی مؤثری را با ظرفیت بزرگتر و کارایی بهتر ارائه می‌کند.

ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته کم ارتعاش خودش، اولین لباسشویی خودش را در رده ۲۵ اینچی ارائه می‌کند و راحتی شستشوی لباس‌های بیشتری را با افزایش ظرفیت درام تا ۱۶ کیلوگرم فراهم می‌آورد. علاوه بر افزایش ظرفیت، این ماشین لباسشویی همچنین از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی بهره می‌برد که عملکرد آن را افزایش می‌دهد.

هسته اصلی عملکرد این ماشین لباسشویی جدید نیز AI DD 2.0 است که از فناوری یادگیری عمیق برای تشخیص خودکار وزن بار، نرمی پارچه و سطح خاک لباس استفاده می‌کند. سپس ماشین لباسشویی از فناوری 6Motion برای انتخاب الگوی شستشوی بهینه استفاده می‌کند و آسیب پارچه را تا ۱۰ درصد کاهش می‌دهد تا لباس‌ها دوام بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند از ویژگی چرخه مراقبت از حیوانات خانگی استفاده کنند که شستشوی با دمای بالا تا ۶۰ درجه سانتیگراد و چهار چرخه آبکشی با آب گرم را ارائه می‌دهد و به طور مؤثر ۹۹ درصد از بوی حیوانات خانگی را از بین می‌برد.

علاوه بر این، این ماشین لباسشویی جدید ال‌جی با فناوری عملکرد پیشرفته و ویژگی‌های راحت، تجربه شستشو را ساده‌تر می‌کند. به لطف TurboWash 360 چرخه‌های شستشو را می‌توان به تنها ۳۹ دقیقه کاهش داد و این در حالی است که فناوری ezDispense با تعیین مقدار لازم مواد شوینده برای یک بار شستشو، این فرایند را ساده می‌کند. ماشین لباسشویی در مجموع تا ۳۹ چرخه شستشو را ارائه می‌دهد و به طور خودکار چرخه‌ها و ویژگی‌های پرکاربرد را به خاطر می‌آورد تا زمان صرف شده برای انتخاب تنظیمات را به حداقل برساند. کاربران همچنین می‌توانند به گزینه Cycle List Edit دسترسی داشته باشند تا ترجیحات خودشان را بر اساس عادات شخصی سازی کنند.

این ماشین لباسشویی از موتور معروف Inverter DirectDrive Motor ال‌جی که فناوری پیشرفته این شرکت به شمار می‌رود، استفاده می‌کند تا بتواند عملکردی بی‌صدا و با دوام بیشتری را ارائه بدهد.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما خوشحالیم که ماشین لباسشویی جدید خود را به نمایش می‌گذاریم و نشان می‌دهیم که چطور فناوری‌های این شرکت فرایند شستشو را با ظرفیت افزایش یافته و ویژگی‌های مناسب ساده می‌کند. ما به معرفی راهکارهای لوازم خانگی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی که نیازهای فضاها و سبک‌های زندگی متنوع را برآورده می‌کنند، ادامه می‌دهیم. مزایای پیشرفته‌تری را برای راحت‌تر زندگی کردن روزمره برای همه ارائه می‌کنیم.»

بازدیدکنندگان IFA 2024 می‌توانند از ۶ تا ۱۰ سپتامبر از غرفه ال‌جی دیدن کنند و شاهد جدیدترین نوآوری‌های این شرکت از جمله جدیدترین لباسشویی آن باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید