۰۶ تیر ۱۴۰۳

مستند سریالی LG Presents: The Rivalries جوایز متعددی کسب کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که فصل دوم مستند سریالی اورجینال خودش با عنوان LG Presents: The Rivalries که روی پلتفرم LG Channels پخش شده در چندین برنامه جوایز بین‌المللی تحسین شده و توانسته جوایزی را در رویداد MUSE Creative Awards، مراسم Webby Awards و مراسم Telly Awards کسب کند.

به‌عنوان شریک رسمی NCAA، مستند سریالی LG Presents: The Rivalries به‌صورت رایگان در کانال مسابقات قهرمانی NCAA از طریق LG Channels در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در دسترس است. هر قسمت از این سریال به بررسی رقابت ورزشی دانشگاهی متفاوتی می‌پردازد و آن را از طریق مصاحبه‌ها، لحظات تاریخی و همچنین آخرین فیلم بازی به نمایش در می‌آورد. این سریال با مشارکت Shoot To Kill NYC و HSAd USA ساخته و تولید شده است.

جینی لی مدیر بازاریابی شرکتی در ال‌جی الکترونیکس آمریکا بیان کرده:

«ال‌جی بر ارائه محتواهای منحصربه‌فرد برای دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی متمرکز است و به دنبال به اشتراک گذاشتن لحظات Life’s Good بیشتری با مصرف‌کنندگان است. در توسعه سریال The Rivalries ما متوجه شدیم که موارد بسیار زیادی برای پوشش دادن مسابقات کالج Division I و مسابقات مردان وجود دارد. ما می‌خواستیم که از پلتفرم LG Channels برای جلب توجه دانشجویان ورزشکاری استفاده کنیم که در رقابت‌های ورزش‌های نوظهور با هم رقابت می‌کنند و توجه را به تمام رقابت‌های کوچک‌تر اما قدرتمندی معطوف کنیم که امروزه در بخش‌های کالج وجود دارند. این جوایز گواهی از تأثیر مستند سریالی The Rivalries و فداکاری شرکای ما است، کسانی که دیدگاه ال‌جی را دارند و این سریال را ساختند.»

مراسم MUSE Creative Awards: فصل دوم سریال LG Presents: The Rivalries به‌عنوان برنده Gold Winner در بخش Branded Content – Sports شناخته شد. این جوایز به بزرگداشت و تحسین از برتری و نوآوری در طراحی خلاقانه، تبلیغات و رسانه‌های دیجیتال می‌پردازد. این مراسم جوایز شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که بهترین دستاوردها در تبلیغات تا رسانه‌های دیجیتال و همچنین استراتژی‌های بازاریابی و ارتباطات روابط عمومی را ارج می‌نهد. شرکت‌کننده‌ها از سراسر جهان در این رویداد شرکت کردند و تبلیغات خلاقانه، طراحی و کمپین‌ها را به نمایش گذاشتند که الهام بخش بودند و معیارهای جدیدی در این صنعت ایجاد کردند.

مراسم Webby Awards: فصل دوم مستند سریالی LG Presents: The Rivalries در بیست و هشتمین دوره جوایز سالانه ویبی در بخش Video, Sports مورد تقدیر قرار گرفت. این مراسم که به‌عنوان بالاترین افتخار در اینترنت توسط نیویورک تایمز شناخته می‌شود، سازمان جوایز بین‌المللی پیشرویی است که به برتری در اینترنت ارج می‌نهد. این سازمان در سال ۱۹۹۶ میلادی ایجاد شده و امسال از بیش از ۷۰ کشور جهان ۱۳۰۰۰ اثر دریافت کرده است.

مراسم Telly Awards: فصل دوم مستند سریالی LG Presents: The Rivalries در بخش Non-scripted & Documentary – Branded Content توانست جایزه طلا را از آن خودش کند. این مراسم که در سال ۱۹۷۹ میلادی به منظور گرامیداشت تبلیغات تلویزیونی بومی، منطقه‌ای و کابلی تأسیس شد، سالانه بهترین آثار ایجاد شده در تلویزیون را ارج می‌نهد. این مراسم در سال جاری میلادی بیش از ۱۲۰۰۰ اثر از سراسر جهان دریافت کرده، آثاری که از برخی از معتبرترین آژانس‌های تبلیغاتی، ایستگاه‎های تلویزیونی و شرکت‌های تولید و نشر سراسر جهان هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید