۰۶ شهریور ۱۴۰۳

شرکت PrimeFocus برای راهکار بهداشتی درمانی جدید با Marshall Health Network همکاری می‌کند

شرکت Marshall Health Network که یک سیستم بهداشتی دانشگاهی مستقر در وست ویرجینیا است، همکاری در زمینه سلامت دیجیتال را با شرکت Primefocus Health اعلام کرده است. این دو به همراه هم قصد دارند تا یک راهکار خدمات مراقبت بهداشتی سفارشی برای رسیدگی به مسائل کلیدی مراقبت‌های بهداشتی همچون دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی روستایی، چاقی، پیری سالم و سوء مصرف مواد ارائه بدهند.

شرکت Primefocus Health که در اوایل سال جاری میلادی با همکاری با مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی یعنی LG NOVA راه‌اندازی شد، هدفش ارائه یک تجربه مراقبت شخصی و کامل است و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت را بهبود ببخشد، که در جوامع روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است. پلتفرم بهداشتی Primefocus Health همچنین به Marshall Health Network کمک می‌کند تا نیازهای ۱.۴ میلیون نفر ساکن در ۴۰ شهرستان در وست ویرجینیا، جنوب اوهایو و همچنین کنتاکی شرقی را برآورده کنند.

این راهکار جدید مراقبت‌های بهداشتی مبتنی بر ارائه دهنده و بیمار محور از فناوری نوآورانه و غیر تهاجمی و قابلیت‌های نظارت از راه دور برای درک پیشرفت بیمار در شرایط پزشکی متعدد و ارائه درمان‌های مراقبت‌های بهداشتی مستقیم به بیماران در خانه‌هایشان استفاده می‌کند. این راهکار به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند تا به طور مؤثر نتایج را مدیریت کنند و از طریق اینترنت و از طریق پورتال بیمار در اپلیکیشن بتوانند کمک، راهنمایی، ارتباط و مداخله ارائه بدهند و خدمات با کیفیتی را به بیماران ارائه کنند.

شرکت Primefocus Health همکاری خودش با Marshall Health Network را در ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد و در طول سال آینده توسعه پیدا خواهد کرد و در سال ۲۰۲۵ نیز در دسترس بیماران قرار خواهد کرد. این همکاری روی ارائه راهکارهایی متمرکز شده است که سلامت بیماران را از طریق یک راهکار مراقبت از راه دور بهبود می‌بخشد و به موارد زیر می‌پردازد:

بهداشت روستایی: با ایجاد امکان دسترسی بیشتر به مراقبت‌های بهداشتی، ارائه مراقبت‌های بهداشتی در مناطق روستایی افزایش می‌یابد.

چاقی: با استفاده از فناوری برای ترویج تغذیه، آموزش، برنامه‌های فعالیت بدنی و حمایت از سلامت رفتاری به کاهش نرخ چاقی کمک می‌شود.

پیری سالم: با استفاده از راهکارهای فناوری که دسترسی بیشتر به مراقبت‌های پیشگیرانه، مدیریت بیماری‌های مزمن و اقدامات سلامتی متناسب با نیازهای سالمندان را فراهم می‌کند، پیری سالم ارتقا می‌یابد.

اختلال مصرف مواد: دسترسی به درمان‌های مبتنی بر شواهد و خدمات پشتیبانی برای افرادی که با اختلال مصرف دست و پنجه نرم می‌کنند، با تمرکز بر اعتیاد به مواد افیونی و منابع بهبودی افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر عامل Marshall Health Network یعنی کوین دابلیو یینگلینگ بیان کرده:

«ما این همکاری جدید را ارج می‌دهیم که به بیماران این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری داشته باشند و در مراقبت‌های بهداشتی روزانه خود مشارکت کنند. این خدمات و ابزارهای مناسب به بیماران اجازه می‌دهد تا مراقبت‌های مناسب را در زمان درست و در محیطی مناسب دریافت کنند تا نتایج و کیفیت زندگی بهتری به دست بیاورند. کار ما با شرکت Primefocus Health دسترسی به خدمات جامع مراقبت‌های بهداشتی را ممکن می‌سازد که منجر به نتایج بهتر برای بیماران می‌شود.»

دارن سابو مدیر عامل شرکت Primefocus Health بیان کرده:

«ما در مسیر تحول مراقبت‌های بهداشتی با دسترسی بیشتر مردم به مراقبت شخصی و توانمندسازی آن‌ها برای ایفای نقش فعال در بهبود سلامت خودشان هستیم. کار با Marshall Health Network ما را قادر می‌سازد تا در رسیدگی به مسائل کلیدی مراقبت‌های بهداشتی وست ویرجینیا و آپالاشیا، پیشرو باشیم و در عین حال، راهکارهایی را ایجاد کنیم که به بهترین وجه متناسب با نیازهای مردم باشد و نیازهای آن‌ها را برآورده کند و دسترسی بیشتری به آن‌ها به مراقبت‌های بهداشتی بدهد، مراقبت‌هایی که کمک می‌کند تا آن‎ها زندگی سالم‌تر و بهتری داشته باشند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید