۰۹ آبان ۱۳۹۴

آغاز عرضه گوشی فوق هوشمند ال‌جی V10 به بازارهای اصلی سراسر جهان

اولین تلفن همراه از سری V ال‌جی با قابلیت‌های چندرسانه‌ای پیشرفته و امکانات بیشتر

سئول، 30 اکتبر 2015- ال‌جی V10، جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) که بر پایه خلاقیت طراحی شده است از همین هفته به دست مشتریان سراسر دنیا خواهد رسید. این تلفن همراه فوق هوشمند ابتدا در ایالات متحده امریکا، چین و هنگ‌کنگ پا به بازار می‌گذارد و سپس در بازارهای اصلی امریکای شمالی، اروپا، آسیا، امریکای لاتین، خاورمیانه و ایالات مستقل مشترک‌المنافع در سه ماهه چهارم عرضه می‌شود.

اولین گوشی هوشمند از سری V ال‌جی برای ارائه تجربه چندرسانه‌ای غنی و مختص مشتریانی که تشنه شبکه‌های اجتماعی هستند طراحی شده است. ال‌جی V10 امکانات متمایز و کاملاً جدیدی مانند صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و خلق محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد یکپارچه و روان می‌کند. ال‌جی V10 از باتری جداشدنی مخصوص ال‌جی (3 هزار میلی‌آمپر) و درگاه کارت حافظه برخوردار است و قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های SanDisk برای Extreme Photo-Imaging Capabilities (قابلیت‌های بی‌نهایت برای عکس و تصویربرداری) را دنبال کند تا تجربه عکاسی و فیلم‌برداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

به عنوان یک گوشی هوشمند و چندرسانه‌ای پیشرفته، کیفیت صدا جزو اولویت‌ها بود. ال‌جی V10 موسیقی با صدای باکیفیت را از طریق Hi-Fi DAC با 32 بیت توسط فناوری ESS که برای اولین بار در یک تلفن همراه وجود دارد ارائه می‌دهد. این کار با بالابردن نمونه‌برداری فایل‌های صوتی با کیفیت استاندارد و رساندن آن به فرمت های-فای 32 بیت انجام می‌شود. میکروفون‌ها و سیستم‌های صوتی و همین طور هدفون‌های Quad Beat 3 اختصاص داده شده به این گوشی که با همکاری AKG Acoustics، سازنده اروپایی هدفون‌های پیشرفته، تولید شده برای حرفه‌ای‌ها در نظر گرفته شده است. با جدیدترین نسخه از هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای پایین غنی‌تر و صدای بالای واضح‌تری لذت خواهند برد.

نکات برجسته دیگر در مورد ال‌جی V10 عبارت است از:

  • صفحه‌نمایش دوم: این صفحه ‌نمایش “همیشه‌روشن” بالای نمایشگر 5.7 اینچ QHD IPS Quantum قرار دارد و قابلیت‌های تولیدی در V10 را بدون تأثیر بر عمر باتری بهتر می‌کند.
  • دو دوربین جلو: دو دوربین در جلو با دو لنز مجزا می‌تواند سلفی 80 درجه استاندارد یا با زاویه عریض 120 درجه ثبت کند.
  • حالت دستی ویدئو: حالت Manual می‌تواند با تنظیم گزینه‌هایی نظیر سرعت شاتر، سرعت کادر، ایزو، تراز سفیدی و فوکوس، حتی در حال ضبط، ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای خلق کند.
  • قاب مقاوم Resilient Dura Guard از استیل ضدزنگ SAE با درجه 316L ساخته شده و قاب Dura Skin بسیار محکم نمایشگر را ایمن کرده و آن را در برابر ضربات و افتادن‌های ناگهانی محافظت می‌کند.

اوایل پاییز امسال، ال‌جی همکاری با بازیگر، نویسنده و کارگردانی با نام ژورف گاردون-لِویت و شرکت تولیدکننده HitRECord که برنده جایزه شده است را آغاز کرد تا از ساخت محتوای خلاقانه پشتیبانی کند. این همکاری مبتکرانه بر اساس درخواست ال‌جی برای حمایت و تقدیر از پدیدآورندگان در سراسر دنیا ایجاد شد. مخصوصاً اینکه این تلاش‌ها شامل تولید تبلیغات تلویزیون در ایالات متحده امریکا و ساخت فیلم کوتاه بر اساس مضمون In-Between Moments (در کالبد لحظات) می‌شود که ماجرای آن “در یک روز کامل رخ می‌دهد و می‌تواند زیبا، بداهه و آنی باشد اما به بافت آن جان می‌دهد.”

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی V10 که به عنوان یک گوشی هوشمند چندرسانه‌ای طراحی و ساخته شده است یک محصول نهایی برای اکوسیستم اشتراک‌گذاری است. مشتریان در انتظار یک دستگاه چندرسانه‌ای واقعی بودند که میانبر نزد و از چیزی کم نکند. امیدواریم با V10 به شما نشان دهیم که یک گوشی هوشمند چقدر می‌تواند توانمند باشد.»

قیمت و زمان دسترسی به صورت بومی اعلام می‌شود.

۲ نظر

محمد جهانفر ۹ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
منکه از یک ماه پیش لحظه شماری میکنم زودتر بیاد
چون واقعا تکمیل تر از گوشی های دیگه هست

ولی فکر میکنم در متن خبر اشتباهی کردید، نوشتید در سه ماهه جهارم به بازار میاد ولی خوب الان یک ماه هم از سه ماهه چهارم گذشته

نیما.ر ۲۹ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام چرا مدیا پردازش نمیاره v10 رو؟؟؟واقعا حیف این گوشی هست که تو ایران نیست!!مدیا پردارش خیلی ضعیف عمل میکنه!نماینده الجی تو ایران هم ضعیف عمل میکنه!خب پس کی میخواد عرضه بشه این!!سال میلادی داره تموم میشه اما تو ایران هنوز نیمده!تمام کشور ها بررسیشو هم گذوشتن اما ما هنوز منتظریم بیاد!!الان واقعا تقصیر کی هست این گوشی اینهمه تاخیر خورده؟؟!خب نماینده الجی یه کاری بکنه!!!

نظر دهید