۲۹ مهر ۱۴۰۳

تحول تجربه مشتری در هنگ کنگ

در قسمت پنجم از مجموعه مقاله‌های Customers at Heart، این بار به بررسی این می‌پردازیم که چطور ال‌جی هنگ کنگ به طور فعالانه گام‌هایی را برای افزایش تجربه‌های مشتریان بومی و با معرفی برنامه راحت و آسان Trial and Buy برداشته است.

برای ال‌جی الکترونیکس، ارائه یک تجربه مشتری که در هر جنبه‌ای عالی باشد، برای غنی کردن زندگی مشتریان بسیار مهم است. بر اساس این باور، این شرکت متعهد به تضمین زندگی بهتر برای همه با ارائه بهترین تجارب مشتری است که در تعهد آن به افزایش تعامل با مشتری منعکس می‌شود. این مأموریت در سراسر جهان سازگار است و دفتر هنگ کنگ این شرکت نیز در تلاش‌های مداوم خودش به دنبال ارتقای زندگی روزمره مشتریان است.

ال‎‌جی هنگ کنگ با تأکید فراوان روی رویکرد مشتری محور خودش، به شکلی خستگی‌ناپذیری تلاش می‌کند تا تعداد فرصت‌ها برای اینکه مشتریان خودشان جدیدترین محصول را امتحان و تجربه کنند، افزایش بدهد تا از این طریق، آن‌ها قبل از اینکه هزینه‌ای پرداخت کنند، بتوانند آن را دوست داشته باشند. فروشگاه LG Pra.L Pop-Up Store را به‌عنوان نمونه بارز این مورد در نظر بگیرید. این فروشگاه به را‌ه‌اندازی مجموعه آرایشی خانگی Pra.L اختصاص داده شده و هر کدام از کارکنان حاضر در محل در فضای فروشگاه برای ارائه کمک‌های شخصی سازی شده و راهنمایی‌های متخصصانه آموزش دیدند و همین نیز تجربه خرید یکپارچه و آموزنده را ممکن می‌سازد.

در قلمرو آنلاین نیز وب سایت شرکت و پلتفرم فروشگاه الکترونیکی دارای رابط‌های کاربرپسند و همچنین تمام اطلاعات محصولی است که مشتریان احتمالاً به آن نیاز دارند. ال‌جی هنگ کنگ همچنین روی پیشرفت قابلیت‌های جستجو و فیلتر آنلاین سرمایه‌گذاری کرده تا کشف محصول را سریع‌تر و آسان‌تر کند.

علاوه بر این، ال‌جی هنگ کنگ برنامه Trial and Buy را راه‌اندازی کرده که به مشتریان اجازه می‌دهد تا جدیدترین محصولات را برای مدت کوتاهی قبل از خرید آزمایش کنند. راه‌اندازی این برنامه هم‌زمان با انتشار محصولات جدید برای دریافت بازخورد سریع بود که می‌توان از آن برای توسعه استراتژی‌های بازاریابی و فروش سفارشی و الهام بخشیدن به فعالیت‌های جذاب مختلف استفاده کرد. ال‌جی هنگ کنگ با گوش دادن فعالانه به نیازها، رسیدگی به نگرانی‌های آن‌ها و ارائه توصیه‌های متناسب با آن‌ها، رضایت و وفاداری مشتریان را با ایجاد احساس ارزشمند بودن توسط برند به حداکثر رسانده است.

این رویکرد جدید برای تعامل با مشتری، تجارب فیزیکی و دیجیتالی را هماهنگ می‌کند که مخصوص مصرف‌کنندگان هنگ کنگی است که به نوآوری و شخصی سازی اهمیت می‌دهند. این نشان دهنده گرایش گسترده‌تر به سمت بازاریابی تجربی است و بر تجربه مشتری یکپارچه در هر نقطه تماس تأکید دارد.

این شرکت امیدوار است که تلاش‌هایش تجربیات آسان و راحت‌تری را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند تا در مواقع متعدد در طول روز، مسئولیت را برعهده بگیرند و معنای واقعی Life’s Good را احساس کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید