۰۸ دی ۱۴۰۳

زندگی سالم‌تر با Life’s Good Run ال‌جی

شور و شوق ماراتن، جهان را فراگرفته است که به دلیل سادگی و در دسترس بودن دویدن است که برای شروع سفر به سمت یک سبک زندگی سالم‌تر فقط به یک جفت کفش برای دویدن نیاز دارید. ال‌جی به طور کامل این روند را پذیرفته و دفاتر این شرکت در سراسر جهان میزبان رویدادهای LG Life’s Good Run هستند تا الهام‌بخش جوامع برای گرد هم آمدن و در اولویت قرار دادن سلامت جسمی و تناسب اندام خود به روش‌های سرگرم‌کننده و جذاب باشند.

در اوایل سال جاری، ال‌جی تایلند مسابقات Kao Ta Jai 10K Thailand Championship 2024 را در مرکز شهر بانکوک برگزار کرد تا سلامت جسمانی و احساس قوی‌تر جامعه مبتنی بر ورزش را ارتقا بدهد. ال‌جی تایلند به‌عنوان یک حامی رسمی، الهام‌بخش مردم تایلند شد تا با دویدن به همراه هم در محیطی که انرژی مثبت از خودش ساطع می‌کند، از ورزش لذت ببرند.
این رویداد با همکاری انجمن Step Challenge Association، دپارتمان بهداشت تایلند، بنیاد ارتقای سلامت تایلند، انجمن دو و میدانی تایلند و اداره گردشگری تایلند برگزار شد تا معیار جدیدی برای مسابقات بین‌المللی تعیین شود. این رویداد بیش از

۷۰۰۰ شرکت‌کننده را به خودش جذب کرد که علاقه قابل توجهی را از سوی افراد آگاه به سلامت جلب کرد و ۵۰۰ عضو ال‌جی در تایلند نیز در این ماراتن شرکت کردند. سطح بالای مشارکت نشان دهنده آگاهی روز افزون مردم تایلند درباره اهمیت مراقبت از سلامتی است و نشان می‌دهد که وقتی جامعه دور هم جمع می‌شوند تا لذت ورزش را به اشتراک بگذارند، زندگی خوب است.

این شوق ماراتن را می‌توان در هر چهار گوشه جهان از جمله یکی دیگر از کشورهای جنوب شرقی آسیا مشاهده کرد. در نمایشی قابل توجهی از روحیه و عزم اجتماعی، ال‌جی مالزی اخیراً میزبان اولین LG Life’s Good Run در آنجونگ فلوریا در پوتراجایا بود. این رویداد بیش از ۳۰۰۰ دونده را به خودش جذب کرد که هر کدام روحیه «زندگی خوب است» را از طریق یک سفر مشترک از سلامت خوب و چالش‌های مثبت و بهبود بخش جسم نشان می‌دادند.

رویداد LG Life’s Good Run بیش از یک مسابقه است و حرفه‌ای‌ها و آماتورها را تشویق می‌کند تا سفری برای خودیابی را آغاز کنند، جایی که هر قدم آن‌ها را به زندگی سالم‌تر و رضایت‌بخشی نزدیک می‌کند که شایسته آن هستند. رده کودکان نیز معرفی شده تا دوندگان جوان بتوانند بزرگترین چالش شخصی خودشان را با هدف تقویت انعطاف‌پذیری و اراده از سنین پایین انجام دهند.

جوایز به سه نفر برتر در شش دسته اهدا شد که شامل مسابقات آزاد مردان (سن ۱۶ تا ۳۹ سال)، کهنه سربازان مرد (بالای ۴۰ سال)، مردان غیر مالزیایی (بالای ۱۶ سال)، مسابقات آزاد زنان (سنین ۱۶ تا ۳۹ سال)، کهنه سربازان زنان (سن ۴۰ سال به بالا) و زنان غیر مالزیایی (بالای ۱۶ سال) است. این جوایز شامل برخی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت از جمله LG WashTower، تلویزیون ۶۵ اینچی LG OLED TV و یخچال LG InstaView است.

این رویداد همچنین دارای مأموریت‎‌های جانبی جذاب در منطقه کارناوال بود که کانونی از هیجان و انتظار است. نمایش‌های محصولات جذاب، بازی‌های سنتی کره‌ای و مناطق محصولات Instagrammable نیز راه‌اندازی شده‌اند که دوندگان و پشتیبان‌های آن‌ها همچون دوستان و خانواده را خوشحال کنند و کل تجربه فراموش‌نشدنی شود.
ال‌جی شرق آفریقا نیز با همکاری با یک شرکت توزیع به نام OPALNET، از شیوه‌های زندگی سالم حمایت کرده تا به ماراتون Standard Chartered Nairobi Marathon امسال کمک کند، رویدادی که رویداد برتر دوی کنیا است و هر ساله بیش از ۲۵۰۰۰ نفر در آن شرکت می‌کنند.

مزیت اضافی میزبانی ماراتن، فرصت جمع‌آوری میلیون‌ها دلار برای چندین مؤسسه خیریه است. ماراتن نایروبی مقدار زیادی از درآمد خودش را به ابتکارات شایسته‌ای اهدا می‌کند که برای بهبود زندگی گروه‌های به حاشیه رانده شده مانند افراد دارای معلولیت، جوانان محروم و زنان راه‌اندازی شده‌اند. هدف، ارتقای فرصت‌های مختلف آموزشی، اشتغال و غنی سازی جامعه است که بدون مقدار قابل توجهی بودجه امکان پذیر نخواهد بود.
این دو شرکت به ارزش ۱۳۰۰۰ دلار لوازم الکترونیکی را برای پشتیبانی از این رویداد ارائه کردند که شامل پنج تلویزیون ۶۵ اینچی و هشت اسپیکر XBOOM برای استفاده در طول مسیر ۴۲ کیلومتری بود. حتی برخی از محصولات به‌عنوان جایزه به برندگان اهدا شد.

این کمک سخاوتمندانه بخشی از یک گروه حمایتی گسترده بود که با پیوستن ال‌جی و OPALNET به ۴۰ حامی دیگر برای جمع‌آوری ۱.۳ میلیون دلار، به این رویداد معنا و نفوذ بیشتری در منطقه بخشید.
این ماراتن در مقیاس بزرگ همچنین به مصرف‌کنندگان کمک کرد تا توانایی‌های برجسته محصولات ال‌جی را با تجربه ویژگی‌های پیشرفته آن‌ها بهتر درک کنند. این رویداد همچنین برای کارمندان بومی ال‌جی که در آن شرکت می‌کردند نیز مفید بود چراکه آن‌ها می‌توانستند به فرهنگ ورزشی و توسعه جامعه کنیا کمک کنند.

در نهایت، با اجرای یکی از سریع‌ترین سرگرمی‌های رو به رشد در کره، تا حد زیادی به لطف افزایش تعداد باشگاه‌های دو، تعدادی از کارکنان ال‌جی اخیراً در رویداد JTBC Seoul Marathon شرکت کردند که یکی از بزرگترین ماراتن‌های این کشور است. این شرکت همچنین چشم‌انداز ESG خودش از زندگی بهتر برای همه را با شرکت در چالش ماراتن برای افراد مبتلا به مشکلات مغزی نشان داد.
با ادامه روند فعلی، طرح‌های ابتکاری اخیر ال‌جی بر تقویت قدرت جامعه و گسترش اهمیت بهبود سلامت جسمی و روانی متمرکز شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید