Quantcast
مرداد ۲۳, ۱۳۹۹
August 13, 2020
fpr-glasses[1]

تا به امروز بازار تلویزیون های  ۳D در انحصار محصولاتی با تکنولوژی عینکهای Shutter بوده است. اما سرگیجه های ناشی از پرش تصویر و عینکهای سنگین و گران،این تکنولوژی را تحت تاثیر قرار داده است.

برای در دست گرفتن بازار LG نیاز به محصولی جدید، بهتر و متفاوت داشت تا محوریت را به دست گیرد.

در همین راستا ال جی اولین تلویزیون سه بعدی با تکنولوژی FPR را تولید و عرضه کرد. محصولی که مشتری می تواند حتی در حالت خوابیده از تصاویر سه بعدی و بدون پرش لذت ببرد. عینک این تلویزیون ها ارزان و سبک بوده و حتی بعد از ساعتها استفاده،چشم را خسته نمی کند. لازم به ذکر است تلویزیون سه بعدی جدید ال جی توانسته بالاترین امتیازها را از آژانس های معتبر نظرسنجی مشتریان بدست آورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو