۱۰ مهر ۱۳۹۱

عرضه گوشی Optimus G ال جی مجهز به رابط کاربری جدید UX

شرکت ال جی از عرضه گوشی های منحصر به فرد  Optimus G خود به بازار خبر داد.

این گوشی هوشمند جدید مجهز به رابط کاربری UX بوده که توسط ساختار سخت افزاری پیشرفته و قدرتمند پیشتیبانی و به کاربران این امکان را می دهد که بدون هیچ محدودیتی از گوشی خود لذت ببرند.

 

با برخورداری از پردازشگر چهار هسته ای با نام Snapdragon S4،‌ که یکی از بهترین نمونه ها از نظر تکنول‍وژی در صنعت خود می باشد،‌ شما از تصاویر بهتر و عمر طولانی تر باتری در گوشی خود بهره مند خواهید شد.

علاوه بر این Optimus G از طراحی بسیار زیبا برخوردار بوده و دارای ویژگی هایی است که تا به حال در هیچ گوشی هوشمند دیگری مشاهده نکرده اید.

ساختار تازه در رابط کاربری UX

برخورداری از عملکرد سریع و قابل اطمینان، ‌سبب گردیده Optimus G نه تنها دارای قابلیت اجرای هم زمان چند برنامه (multi-tasking) بوده، بلکه می تواند در یک صفحه چند برنامه را نیز در کنار هم نمایش دهد(cross-tasking). هنگامی که ویژگی multi-tasking در یک زمان در حال اجرای چندین برنامه می باشد، ‌Cross-tasking برنامه های دیگری را بدون هیچ تداخلی با یکدیگر و به طور همزمان اجرا می کند.

از ویژگیهای رابط کاربری UX در Optimus G که نشان دهنده توانایی های قابلیت ‌Cross-tasking می باشد،‌ می توان به موارد زیر اشاده کرد:

فناوری QSlide Function که به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور همزمان از دو برنامه استفاده و کل صفحه دو برنامه مورد نظر را در صفحه نمایش گوشی مشاهده نماید. به عنوان مثال وی می‌تواند هنگامی‌ که مشغول تماشای یک فیلم است، در وب نیز به جستجو پرداخته و یا پیغامی ارسال نماید.

دیگر توانایی این مدل Live Zooming است که به کاربر اجازه می‌دهد حتی یک فیلم در حال پخش را نیز تا ۵ برابر بزرگ نماید.

قابلیت Dual play نه تنها به شما این امکان را می دهد که محتوای یکسان را در گوشی و تلویزیون خود تماشا کنید،‌ بلکه قادر است محتوای متفاوتی را در هر صفحه نمایش به صورت بی سیم و همزمان نمایش دهد.

برنامه Quick Memo با سیستم عامل گوشی در ارتباط بوده و قابلیت اجرا، ‌حتی در حین استفاده از دیگر برنامه های گوشی مانند بازی ها یا پخش ویدئو ها را دارا می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که مستقیما” و بدون نیاز به دیگر برنامه ها در هر زمان یادداشت های خود را بر روی تصویر صفحه نمایش ثبت و نگهداری نموده و یا حتی به اشتراگ بگذارید.

قابلیت بزرگنمایی صفحه نمایش در قسمت هایی چون پخش موزیک، ‌Email، پیام های نوشتاری و گالری تصاویر کاربرد دارد و شما می توانید به راحتی سایز قلم و صفحه نمایش خود را تغییر دهید.

ویژگی Application Link یا دسترسی سریع به برنامه ها، شامل یک سری از برنامه های پیش فرض مانند (‌تقویم، ‌آب و هوا، ایمیل…) می باشد و شما می توانید روزانه اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری دریافت نمایید.

Icon Personalizer یا شخصی سازی آیکون ها، به کاربران این امکان را می دهد که اندازه و تصویر آیکون های گوشی خود را تغییر داده و در نتیجه دسترسی آسان تری به برنامه های مطلوب خود داشته باشند.

از سوی دیگر،‌ قابلیت دوربین هوشمند در Optimus G،‌ شما را قادر می سازد لحظات شیرین زندگی خود را به بهترین نحو ثبت نمایید. دوربین 13 مگاپیکسلی با وضوح بسار بالا در این گوشی دارای ویژگی های زیر می باشد:

قابلیت Smart Shutter نسبت به لرزش دوربین یا حرکت اجسام حساس بوده و قادر است سرعت شاتر را برای گرفتن بهترین تصویر تنظیم نماید.

ویژگی Time Catch Shot یا زمان مناسب گرفتن تصویر نیز کاربر را قادر می سازد بهترین تصویر از میان شات های مختلف را، قبل از فشار دادن دکمه شاتر انتخاب نماید.

ویژگی Cheese Shutter که با استفاده از فرمان صوتی به راحتی با گفتن کلماتی مانند:Smile, Kimchi, Cheese یا حتی LG، ‌تصاویر شما را ثبت می کند.

قابلیت کاهش نویز عکس درمحیط های تاریک با استفاده از سیستم بررسی میزان روشنایی ‌در موقعیت هایی با نور کم، ‌بهترین تصویر را به شما ارائه می دهد.

طراحی بی نظیر و بازی های همیشگی

با استفاده از میراث DNA ال جی در طراحی به همراه تکنولوژی های جدید، ‌طراحی ساده و شیک و رنگ مشکی براق بدنه، ‌ظاهری منحصر به فرد و چشمگیر به این گوشی بخشیده است. همچنین ال جی از کریستال براق در طراحی قاب پشت گوشی استفاده نموده که حسی متفاوت را به شما القا می کند.

پوشش کریستال مانند براق این گوشی سبب می گردد که شما در هر زاویه دید و نور مختلف، ‌شکلی متفاوت از گوشی را مشاهده نمایید.

تکنولوژی منحصر به فرد رابط کاربری UX

طراحی شیک و زیبا به همراه ظاهری درخشان و تجربه استفاده از رابط کابری UX در گوشی Optimus G ال جی ،‌مدیون تکنولوژی های منحصر به فرد و پیشرو در این صنعت می باشد.

به عنوان اولین گوشی هوشمند چهار هسته ای که مجهز به فن آوری LTE می باشد، ‌رابط کاربری UX این گوشی دارای ویژگی هایی چون سرعت بسیار بالا و پردازشگر پرقدرت 4 هسته ای  Snapdragon S4 می باشد. برخورداری از تکنولوژی هایی چون Zerogap Touch  و نمایشگر هایTrue HD IPS ، باریک ترین، ‌شفاف ترین ‌و واضح ترین صفحه نمایش را به شما ارائه می دهد.

باتری جدید این گوشی که تولید LG Chem می باشد،‌ عمر طولانی تری به میزان 800 چرخه در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند دارد.

دوربین 13 مگاپیکسلی Optimus G با وضوح تصویر بسیار بالا،‌ تصویری با کیفیت فوق العاده و شفافیت چشمگیر به شما ارائه می کند.

در انتها لازم به ذکر است که Optimus G ال جی از هفته آِینده در کره عرضه و در ماه اکتبر در دیگر بازارهای جهان به شکل رسمی عرضه خواهد شد.

 

 

۶ نظر

مهدی ۱۱ مهر ۱۳۹۱ پاسخ

همیشه پیشتاز.
محصولات با کیفیت و خدمات خوب امیدواریم در ایران شاهد رونمایی این محصول باشیم .

حسین ۱۳ مهر ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
این گوشی از نظر طراحی ظاهری شباهت به گوشیهایی نظیر ایفون ۵ تولید شرکت اپل و گالاکسی ( کهکشان) سی ۳ سامسونگ دارد اشاره ای به سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی نشده است اما با توجه به قدرت پردازنده کیفیت دوربین و ارتقاء چشمگیر میزان هوشمندی آن باید جزءکاملترین و احتمالا گرانترین گوشی های موجود در بازار باشد با توجه به اینکه نسل آول گوشیهای ال جی ارائه شده در بازار از نظر قدرت آنتن دهی در مقابل برخی از گوشیها مانند نوکیا مشکل داشتند اما در نسل دوم به بعد این مشکل کاملا بر طرف شد متاسفانه این نگرش منفی ایجاد شده هنوز در بازار وجود دارد و شاید مهمترین دلیل پائین بودن سهم بازار گوشیهای ال جی در این رابطه باشد . و باید قدرت آنتن دهی بالا نیز در تبلیغات ال جی لحاظ کردد استفاده از قاب استیل شاید کمی هزینه تولید را بالا ببرد اما در جلب سلیقه مشتری و القای حس استحکام در کنار زیبائی کمک مینماید با توجه به افزایش پهنای صفحه نمایش در کنار کم شدن ضخامت تغبیه یک صفحه خورشیدی عریض در پشت گوشی برای شارژ باطری در حین روز و مواقع عدم دسترسی به برق و شارژر فندکی اتومبیل ایده بسیار خوبی است در حال حاضر در بسیاری از ماشین حسابها و ساعتهای مچی از این ÷نلها در ابعاد بسیار کوچک استفاده میشود در این صورت چون در زمان شارژ صفحه نمایش گوشی برروی زمین قرار دارد افزایش ضخامت قاب دور تا دور گوشی بمنظور جلوگیری از تماس مستقیم صفحه نمایش با زمین در زمان شارژ از طریق سلولهای خورشیدی ( فتوسل ) ضروریست ضمنا با توجه به اینکه اقبال افراد میانسال نیز رفته رفته به جایگزینی گوشیهای ساده به گوشیهای هوشمند برای بررسی ایمیل های روزانه ، عملیات بانکی ، استفاده از
GPS برای مسیر یابی ، ثبت یادداشتهای روزانه و استفاده از نرم افزارهای اداری و … رو به افزایش است و از طرفی استفاده از کیف های موبایل روی کمر بند و یا بدست گرفتن دائم گوشی مانند جوانان را نمی پسندند ارائه کیف با کیفیت با لوگوی سرخ ال جی بمنظور حفاظت گوشی و امکان استفاده در جیب بغل داخلی کت ( همانند تقویم های جیبی ) که دارای لبه های مگنتی برای باز و بسته کردن سریع و سهولت استفاده از گوشی باشد توصیه میگردد ضمنا در این گرارش امکان استفاده از میکرو سیم کارت ( نسل جدید سیم کارت های تلفن همراه که در کنار قابلیتهای بیشتر از ابعاد کوچکتری برخوردار می باشد )
و یا گیرنده دیجیتال داخلی مخصوص دریافت تصاویر تلوزیونی و کانلهای رادیوئی بدون ایجاد مشکل هنگام حرکت و تکانهای شدید ( DVB-H)
که از قرار اطلاع پخش آزمایشی آن بزودی در تهران استفاده میگردد ( مطابق با استاندارد مورد استفاده در کشورهای اروپائی ) امکان برقراری ارتباط بی سیم و هوشمند با تلوزیونهای هوشمند برند ال جی ؛ امکان تبادل اطلاعات با رایانه های شخصی ، نوت بوک و نت بوکها ، ارسال تصاویر به صورت مستقیم برای سایر گوشیهای مجهز به سیم کارت های نسل سوم و جدید تر تلفن همراه ( مانند اپراتور رایتل که در تهراان و شیراز و برخی از استانها فعال و در حال گسترش میباشد و نمایش همزمان برروی تلوزیونهای هوشمند ال جی ، تکنولوزی پنل ( صفحه نمایش ) از مواردی است که در خصوص این گوشی مبهم می باشد و بایستی در مورد آن اطلاع رسانی گردد و مزایایی از جمله زاویه دید وسیعتر و درخشندگی صفحه نمایش و سهولت استفاده در نور شدید روز و تحمل ضربه بیشتر در قیاس با سایر پنل ها قابلیت پخش فایل های موسیقی روی گوشی از طریق سینماهای خانگی از مواردی است که بایستی در این گوشی وجود داشته باشد و به آن اشاره نشده به هر حال هنوز در سایت اصلی ال جی هم اطلاعات جامعتری وجود ندارد و باید تا زمان عرضه گوشی به بازار صبر کرد به هر حال ارائه مدل خاصی از این گوشی با قاب فلزی همانند آیفون ۵ حداقل در لبه قابها که در معرض سایش بیشتری هستند مجهز به شارزر خورشیدی و کیف چرمی برنگ مشکی و یا قهوهای مزین به لوگوی سرخ رنگ ال جی مجهز به لبه مگنتی برای سهولت در باز و بسته شدن جلد موبایل با امکانات کامل این گوشی را حداقل به عنوان یک ایده بررسی فرمائید ضمنا ارائه ورزن های متفاوت از این گوشی که از نظر طراحی شباهت به این گوشی اما از پردازنده و دوربین های ضعیفتری و کلا از امکانات کمتری برخوردار باشد برای افرادی که نیازی به این فن آوریهای بالا ندارند و یا بودجه کمتری برای خرید تلفن همراه دارند و فرادی که به علت نوع شغل آنها گوشی تلفن در معرض آسیب میباشد ( جاگذاشتن در محل ارائه خدمت به مشتری ، سقوط از ارتفاع و…. ) اما مایل به داشتن یک گوشی شیک از یک برند معتبر و به قول معروف با کلاس می باشند را برآورده سازد همان اتفاقی که در مورد تلوزیونهای مدل ۲۰۱۲ ال جی بوقوع پیوست . ضمنا ارائه کاتالوگ و راهنمای مصرف کننده محصول در قالب فایل به فرمت های متداول مانند PDF با عث آکاهی بیشتر خریداران از کم و کیف محصول و امکان مقایسه آن با سایر برندهای موجود و هم رده از نظر قیمت و در نهایت خرید توام با آگاهی میباشد امروز خریداران به چند دسته تقسیم میگردند بعضی بخاطر خاطرات نوستالوزیک و استفاده از محصولات قدیمی از یک برند قدیمی و خاطرات خوشی که از استفاده از محصول آن برند دارند بطور ذاتی به خرید محصولات جدید از آن برند دارند و توجهی به امکانات و قیمت و جایگاه فعلی آن برند در بازار ندارند. افرادی که وقتی می بینند محصول یک برند بیشترین خریدار را دارد خود به خود بسوی خرید آن برند کشیده می شوند عده ای به ظاهر کالا بیشتر اهمیت می دهند تا کارائی و نام برند و عده ای دنبال تنوع و ارزانی کالا هستند و می گویند به جای اینکه مثلا سعتی بخرم که ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد و هزینه تعمیر آن در هر بار حداقل ۲۰ هزار تومان است یک ساعت ۲۰ هزار تومانی ( و یا ارزانتر ) می خرم هروقت خسته شدم یا خراب شد می روم یکی دیگه میخرم
بعضی ها هم کالا را برای یک عمر استفاده مطابق با نیاز ( نه کمتر و نه امکانات غیر ضروری ) با قیمتی منطقی خریداری می کنند کاری هم به هیاهوی بازار میزان تبلغات که متاسفانه گهگاه با بزرگ نمائی و یا استفاده از هنرپیشه و یا بازیکنان مشهور فوتبال و احیا نا جاه طلبی ( فلان کالا هم فقط فلان) و یا جوائز اغواکننده همرا است ندارند این افراد که اهل بررسی و مقایسه کردن هستند به نظر شما به کدام برند گرایش دارند ؟!
موفق باشید

amir ۲۴ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

این گوشی کی وارد ایران میشه؟

مهدی ۳۰ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام من یکی از طرفدارای پرو پا قرص محصولات الجی هستم چون همیشه با کیفیت بوده و هست دوسدارم بدونم این گوشی کی ایران میاد؟ دوس دارم جز اولین خریدارای این گوشی باشم…

payam ۵ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

اینجا کسی جواب سوالات رو نمیده؟کی قراره بیاد ایران؟اگه بیاد قیمتش حدودا چند میشه؟

مهدی ۱ دی ۱۳۹۱ پاسخ

آقا پیام من امروز۱/۱۰/۹۱ سوال کردم به احتمال زیاد با نکسوس۴ تا۳هفته دیگه میاد ایران

نظر دهید