Quantcast
تیر ۲۹, ۱۳۹۷
July 20, 2018
LG_Ultra_HD_TV

شرکت ال جی به عنوان یک پیشرو در طراحی و ارائه نوآوری ، ‌موفق به دریافت ده جایزه در نمایشگاه بین المللی CES 2013 شد.

از جمله این جوایز می توان به، جایزه نو آوری ها در بخش نمایشگر های ویدئویی،‌ برای تلویزیون ۸۴ اینچی جدید با وضوح تصویر فوق العاده زیاد (UHD) که چهار برابر تلویزیون های LED HD متداول است، اشاره کرد.

تلفن های همراه،‌ محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی ال جی در رقابتی تنگاتنگ،‌ توانستند در شش گروه زیر نیزجوایزی کسب نمایند: نمایشگر های ویدیوئی،‌دستگاه ها و لوازم جانبی قابل حمل مربوط به پخش فایل های صوتی و تصویری، ‌سیستم های یکپارچه صوتی و تصویری خانگی و چند اتاقی (Multi –Room)‌، بلند گوهای سینمای خانگی ،‌لوازم خانگی و تلفن های بی سیم.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، ما مفتخر هستیم که  CES  برای پنجمین سال جایزه “بهترین نوآوری ها” را به شرکت ال جی اعطا نموده است. ال جی همواره محصولاتی جهت بهبود زندگی مصرف کنندگان طراحی و به بازار ارائه خواهد کرد. از جمله لوازم خانگی برقی کم مصرف ، تلفن های هوشمند چهار هسته ای و لوازم الکترونیکی با طراحی جدید.

تلویزیون ۸۴ اینچی LED با وضوح تصویر فوق العاده بالا معادل با ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل بهترین نمایشگر صنعتی می باشند . تلویزیون هوشمند Ultra HD Cinema 3D ال جی با چهار برابر کردن جزئیات، وضوح تصویر را از Full HD 1080 به هشت میلیون پیکسل افزایش می دهد. حتی قبل از وجود محتوای ۴K،‌ موتور مبدل قدرتمند ال جی با نام Resolution Up scaler plus  قادر به ایجاد  تصاویری با جزئیات بالاتر نسبت به دستگاه های HD/SD متداول بوده است.

در بخش تلفن های هوشمند، ‌شرکت ال جی با افتخار ادعا می کند که گوشی شیک و باریک جدید خود یعنی
 LG Optimus G،‌ یک سوپر تلفن است که با طراحی منحصربه­فرد و قدرت پردازش باور نکردنی قادر به ارائه تصاویری حیرت انگیز روی نمایشگر True HD IPS plus است. این تلفن هوشمند مجهز به جدیدترین فناوری ها از جمله پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای Qualcomms Snapdragon S4 Pro،‌ تکنولوژی
 ۴G LTE و فناوری جدید Q Slide ال جی می باشد که این امکان را به کاربران خود می دهد تا همزمان دو کار را بر روی گوشی خود انجام دهند. Optimus G ال جی یک دستگاه چند منظوره با کیفیت بالا است و انتخابی ایده آل برای انجام بازی هایی با گرافیک بالا و تماشای فیلم های HD است.

علاوه بر اینها شرکت ال جی در گروه محصولات لوازم خانگی خود، بخاطر ارائه محصولات کم مصرف مورد توجه قرار گرفت و جوایزی دریافت کرد. محصولاتی که جایزه دریافت کردند مجهز به فناوری هوشمند Smart Thin Q tm بوده که با بهره گیری از ارتباط اینترنتی‌، موجب صرفه جویی هزینه و زمان برای کاربران خود می شوند.

جوایز اهدایی نمایشگاه نوآوری CES هر ساله توسط گروهی از طراحان صنعتی،‌ مهندسین و خبرنگاران مشهور بر اساس معیار هایی همچون زیبایی ،‌ارزش کاربری، ‌طراحی نو آورانه و کیفیت انتخاب می شوند. جوایز اهدایی نمایشگاه نوآوری های CES که اسپانسر آن انجمن CES می باشد،‌ پیشرفت های موجود درمحصولات را از نظر مهندسی و فناوری طراحی مورد توجه قرار می دهد.

از سال ۲۰۰۴ تا کنون ،‌شرکت ال جی مفتخر به دریافت بیش از ۱۳۰ جایزه نوآوری در این نمایشگاه شده است.

6 دیدگاه در “ال جی و دریافت جایزه نو آوری از CES 2013

    • با سلام و احترام،
      سعید جان شما کاملا درست می فرمایید. ولی بعضی از محصولات قبل از نمایش بازنگری می شوند و به همین خاطر است که این جایزه را در یافت نموده ایم .

  1. بنام خدا
    با عرض سلام ، ادب و احترام
    دنیای امروز دنیای رقابت اقتصادی است برای اینکه در این دنیای رقابت امکان ائامه فعالیت وجود داشته باشد بایستی با صرف هزینه های زیاد در بخش تحقیق و توسعه همیشه یک گام از دیگران جلوتر باشید مسئله بعدی شناخت نیاز های مشتری و رعایت سلیقه مردم در طراحی محصول می باشد در کنار پارامترهای بیشمار مسئله قیمت و حفظ بازار هم از عوامل موفقیت و ماندگاری در دنیای رقابتی امروز است در شرایطی که اغلب تولید کنندگان چشم به بازار شب عید دوخته و علاقه چندانی به ارائه محصولات به بازار نداشته و حتی برخی سود را در عدم عرضه کالا دیدند شرکت ال جی نه تنها محدودیتی در عرضه محصولات به بازار نداشت بلکه در مقاطعی تخفیفات مناسبی در ارائه کالا منظور نمود و توانست از خلا موجود در بازار لوازم خانگی و صوت و تصویر در ماههای گذشته با عرضه گسترده محصول و ارتقاو تمدید مدت گارانتی مشتریان جدیدی در بازار ایران جلب نماید بطوریکه در ماههای اخیر شاهد بوده و هستیم بسیاری از فروشگاههای برند یا به عبارت دیگر فروشگاههایی که فقط محصولات یک برند خاص را عرضه می نمایند در خصوص تغییر برند و فروش محصولات ال جی به علت ثبات در عرضه و ارائه محصول با قیمت مناسب و خدمات خوب روی آورده اند و بر خلاف سایر برندها که بعلت تفاوت چشمگیر قیمت بین دستگاههای گارانتی و قاچاق عرضه و فروش کالاهای بدون گارانتی آنها رواج یافته با توجه به حاشیه سود پائین این عرضه به حداقل رسده برای نمونه سری به بازار صوت و تصویر تهران واقع در خیابان جمهوری اسلامی حد فاصل پل حافظ و چهار راه فلسطین بزنید اگر وضعیت فعلی را با وضعیت سالهای قبل کقایسه کنید قطعا کاهش فروشگاههای عرضه کننده برندهای ژاپنی و جایگزینی با برندهای داخلی و کره ای را بوضوح احساس خواهید کرد و اگر باز هم دقت کنید رشد فروشگاههای برند ال جی بالاتر از دیگران بوده است در عرضه تلوزیونهای با قاب فلز گونه و خش دار و طراحی با هویت پایه ها نیز ال جی پیشگام ودر فن آوری سه بعدی نیز با ارائه فن آوری عینک های سبک بدون نیاز به شارژ و ارزان امکان تماشای دسته جمعی فیلم های سه بعدی را بصورت خانوادگی فراهم نمود در کنار داشتن تمام امکانات مورد نیاز برای استفاده کنندگان طیف وسیعی از محصول در رنج قیمتی گسترده در سایزهای مختلف و مناسب با بودجه های مختلف از خانواده های کم در آمد ( با عرضه تلوزیون های لامپی و ال سی دی با سایز کوچک و امکانات کمتر و پلاسما های ۴۲ اینچ اچ دی ) تا تلوزیونهای سه بعدی هوشمند دارای بالاترین کیفیت تصویر و امکانات ذر سایز های بسیار بزرگ از ۵۵ تا ۷۲ اینچ البته برای افراد پردرآمد به نیازهای اقشار مختلف جامعه پاسخگو بوده البته این موفقیت یک شبه بدست نیامده زمانی که محصولات این شرکت با نام گلد استار عرضه میشد انگیزه خرید قیمت پائین محصولات این برند در حد کمتر از نصف محصولات مشابه سونی و پاناسونیک بود در آن زمان انتظار دوام زیاد از محصولات این شرکت نمی رفت اما با گذشت زمان دوام محصول برای مصرف کنندگان ثابت و کیفیت محصول نیز رفته رفته ارتقاء و سپس مرحله زیبا سازی طراحی و تعبیه امکانات و عرضه محصولات در مدلهای مختلف نیز مزید استقبال بازار از محصولات این برند گردید برندی که قبلا بسیاری از قطعات محصولات آن تولید سایر تولید کنندگان بود رفته رفته خود به تامین کننده قطعات برای سایر برند ها گردید در بازار رقابتی امروز نه سونی و نه پاناسونیک وحتی در آینده نزدیک دیگر سامسونگ رقیب ال جی نخواهت بود البته در این میان شرکتهای گمنام چینی با خرید برندهای معروف جهانی دارای مشکل مالی و یا خرید امتیاز تولید محصول و حتی سرمایه گذاری مشترک با برندهای خوشنام بصورت موازی نسبت به ارائه محصول با برند خود وهمزمان برندهای خریداری و یا دارای سرمایه گذاری مشترک اقدام و رفته رفته با آوردن نام خود در کنار برندهای مشهور امکان گرفتن سهم بیشتر در بازار را در سالهای آینده تجربه خواهند نمود بطور مثال شرکت تی سی ال چین که در سال گذشته با گرفتن سهم چهر درصدی از بازار تلوزیون دنیا معادل سهم فیلیپس و یا توشیبا ( در سال ۲۰۱۱ سهم ال جی ۱۳ در صد بازار جهانی و رتبه دوم در فروش تلوزیون در دنیا بود ) در حال حاضر تلوزیون های تولیدی خود را با برند آرسی ای در بازاز آمریکا و کانادا عرضه می نماید ( تلوزیونهای آرتی آی در دهه ۴۰ و ۵۰ تحت لیسانس این برند در ایران تولید می شد ) و همچنین با سرمایه گذاری مشترک با تامپسون فرانسه ( تامین کننده تجهیزات فرستنده ها و استودیوهای پخش و ضبط برنامه های رنگی سیما در دهه های ۵۰ و ۶۰ ) و تولید تجهیزات تلفن همراه الکاتل بذای اروپا و در آسیا با همان برند سه حرفی تی سی ال اقدام به عرضه تلوزیونهای ارزانقیمت نموده اند و با رشد خزنده در بازار به دنبال سهم بیشتری در بازار هستند امیدواریم ال جی از سرنوشت برندهایی مانند سونی و پاناسونیک که زمانی آنقدر به کیفیت محصولات خود مغرور و خود را بی رقیب دیدند که از نیاز های بازار و نوآوری در طذاحی و عرضه محصولات با قیمت مناسب باز ماندند و یا برندهایی مانند آیوا که زمانی بزرگترین تولید کننده ویدئوهای وی اچ اس و کیفیت و زیبائی و کیفیت محصولات آن زبان زد بود ودر نهایت بعلت عدم توان رقابت در مقابل اجناس کره ای ورشکست و توسط سونی خریداری و با اختصاص خطوط تولید آن در مالزی به تولیدات محصولات سونی به تاریخ ÷یوست و یا خرید برند سانیو توسط پاناسونیک و صدها نمونه دیگر البته اتفاقات چند ساله اخیر و سرمایه گذاری سنگین ال جی در بخش تحقیق و نو آوری و نگاه به آینده در بخش فروش به جای تامین سود مقطعی و از همه مهمتر مشتری مداری بنظر می رسد ال جی از هم اکنون خود را برای رویا رویی با چنین شرایط رقابتی و ارتقاء به عنوان اولین تولید کننده لوازم خانگی و صوتی و تصویری دنیا و از همه مهمتر حفظ آن برای سالهای بعد آماده نموده ولو در کوتاه مدت هزینه هایی را هم برای عرضه کالا با حاشیه سود پائین و حتی زیان بپردازد کسب صدها جایزه جهانیدر زمینه های نو آوری ، طراحی ، کیفیت در ده سال گذشته
    و ارائه اجناس با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت بطوریکه برخلاف سایر برندها از خریداران می خواهد ابتدا تحقیق و بعد مقایسه و بهد انتخاب و خرید نمایند نیز نشان از اعتقاد عمقیق به این باور است راستی شما اهل مقایسه هستید
    موفق باشید

    • با سلام و احترام خدمت جناب حسین عزیز،
      بسیار ممنون و متشکر از این همه لطف و اطلاعات کمیابی که شما در اختیار ما و بقیه دوستان قرار می دهید.

  2. بنام خدا
    با سلام و احترام :
    در صول دوسال گذشته رقابت زیادی در خصوص باریک کردن تلوزیونها بین تولید کنندگان بزرگ وجود داشته بطوریکه برخی از تولید کنندگان تجهیزرات گیرنده و مدارات الکترونیکی و ورودی و خروجی ها و حتی بلندگوها را به پایه تلوزیون منتقا تا بتوانند فقط با چند میلیمتر اختلاف نسبت به پنل تلوزیون خود را باریکتر به بازار عرضه کنند اما به نظر می رسد این باریک کردن بیش از حد به قیمت کاهش کیفیت و قدرت صدا، و کنتراست پائین تر تصویر بعلت استفاده از ال ای دی حاشیه ای به جای استفاده ار ال ای در در تمام سطح پشت پنل و عدم امکان دفع مناسب حرارت از پشت دستگاه تمام شده باشد و دنهایت زمان نصب دستگاه روی دیوار نیز ( البته نه در مدلهایی که تجهیزات به پایه انتقال یافته ) فاصله تلوزیون از دیوار تا حدودی توی ذوق میزند در حالیکه این نازکی در ۵ تا ۱۰ سانیمتری لبه قاب اهمیت دارد یعنی می توات در قسمت وسط ضخامت تلوزیون اصالا مهم نیست حتی می توان ریلهای خاصی جایگزین پایه نصب دیواری فلزی مریوم گردد ضمنا می توان گیرنده و ورودی و خروجیهاو بلند گو ها را در دستگاهی مانند شاوب وفر سینمای خانگی تعبیه و بلند گو های چپ و راست تلوزیون مانند تلوزیون ۸۴ اینچی سونی به کناره های تلوزیون منتقل و نصب نمود ارتباط این بخش با نمایشگر تلوزیون و بلند گوهای عقب بی سیم و بلند های جانبی که همتراز تلوزیون و در چپ و راست صفحه نمایش و ترجیحا در فاصله ۵ تا ۷ سانتیمتی نصب می گردد از داخل دو لوله نازک فلزی که نقش رابط را بازی خواهند کرد ارتباط خواهند داشت در این صورت با حذف لوستر دیواری اتاق ها و استفاده از آن برای تغذیه مستقیم تلوزیون بدون وجود هر گونه سیم تلوزیون در حالت معلق بر روی دیوار نصب خواهد شد در قسمت چپ و راست قاب مماس با دیوار و در قسمت پائین و بالای پشت قاب فاصله دو سانتیمتری خالی برای تهرویه تلوزیون وجود خواهد داشت ضمنا با بالا اوردن تلوزیون و خروج آن از ریل کشوئی امکان برداشتن تلوزیون براحتی مقدور خواهد بود و تمام دستگاههای جانبی صرفا به بخش ساوب وافر گونه تلوزیون منتقل خواهد شد در این صورت با توجه به فضای فذاهم آمده نگرانی در خصوص تعبیه بخشهای اضافی و تهویه دستگاه وجود نخواهد داشت زیر امان نصب فن برای تهویه در این بخش وجود دارد البته برای ارضای سلیقه های مختلف و امکان تغییر در ظاهر تلوزیون و همیشه بروز داشتنو انطباق آن با هر نوع مبلمان و دکوراسیون امکان تععویض قاب ( چهرتکه مجزا برای سهولت در نقل و انتقال ) با رنگهای نقره ی خش دار ، سربی ، تیتانیوم و تیتانیوم مشکی ، طرح چوب و رنگهای مختلف نیز برای این تلوزیونها که در سایزهای حداق ۴۷ اینچ قابل ارائه هستند پیشنهاد می گردد
    موفق باشید

  3. بنام خدا
    با سلام :
    ضمن عرض تبریک بمناسبت هرچه کاملتر شدن مجموعه جوائز دریافتی در سالهای اخیر که بخصوص در سال ۲۰۱۲ میلادی از نظر کیفیت و تنوع در طول سالهای حیات برند ال جی بی نظیر و مثال زدنی می باشد به استحضار می رساند
    سرعت پیشرفت در فن آوری تولید تلوزیون از اولین پخش تصاویر تلوزیونی در سال ۱۹۳۸ و اولین پخش تصاویر رنگی در دهه ۵۰ میلادی تا حدود ده سال قبل بسیار پائین بود و به غیر از افن آوری تله تکست که حدود ۲۰ سال قبل به بازار عرضه شد فن آوریهای ارائه شده بیشتر در بخش استانداردهای پخش تلوزیونی و جایگزینی لامپ های الکترونی با ترانزیستور و بعد از آن جایگزینی مدارات مجتمع یا همان ای سی در تلوزیون ، ارائه فن آوری فینگر تاچ و کنترل از راه دور و تایمر خواب و روشن شدن برروی تلوزیونها بود اما از ده سال پیش با ورود تلوزیونهای ال سی دی و پلاسما به بازار سرعت رشد فن آوری در بخش تلوزیون با سرعت حیرت آوری رو به رشد می باشد در ۱۵ سال پیش تلوزیونهای با استاندارد ۵۲۵ و ۶۲۵ خط اسکن نهایت فن آوری بودند ۱۰ سال پیش تلوزیونهای اچ دی با ۷۲۰ خط اسکن و تا دو سال قبل از تلوزیونهای فول اچ دی با ۱۰۸۰ خط اسکن بعنوان بالاترین کیفیت تصویر نام برده میشد امسال بسیاری از شرکتها اولترا اچ دی (۴K) با ۲۱۶۰ خط اسکن و بتازکی یک شرکت ژاپنی اولین تلوزیون ۸k را به بازار عرضه نمود یعنی با وضوح ۱۶ برابر تلوزیونهای فول اچ دی یعنی تقریبا معدل دید چشم انسان در این حالت حتی در بزرگنمائی تصویر نیز کیفیت بالئی از تصویر را شاهد خواهیم بود میزان کنتراست تصویر که در تلوزیونهای ال سی دی حدود یک به چهل هزار و در مدلهای پیشرفته در نهایت به یک به صدهزار می رسید امروزه در تلوزیونهای ال ای دی بطورت نرمال یک به پنج دمیلیون و در مدلهای با کیفین به یک به پانزده میلیون و سرعت پاسخگوئی پیکسلها در تلوزیونهای ال ای دی به دو میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است هر چند تا یکصدو ثانیه متداول در تلوزیونهای پلاسما هنوز کند می باشد اما در عوض سرعت سرعت اسکن تصاویر در تلوزیونهای پیشرفته ال ای دی به ۸۰۰ تصویر در ثانیه افزایش یافته که در تلوزیونهای پیشرفته پلاسما یک به ششص می باشد همچنین شدت نور در تلوزیونهای ال ای دی نیز بهبود و در مواردی به ۷۰۰ واحد در سانیمتر مربع رسیده هر چند باز هم با شدت نور تلوزیونهای پلاسما که در نهایت ۱۵۰۰ واحد در سانتیمتر مربع می باشد فاصله زیادی دارد اما بنظر می رسد برای فضای بسته شدت نور ۴۰۰ واحد در سانتی متر مربع کفایت نموده و افزایش شدت نور رابطه معکوس با عمر پنا خواهد داشت با ورود نئو پلاسما و جایگزین این فن آوری تلوزیونهای پلاسما نسبت به مدلهای گذشته هم باریکتر و هم سبک تر شده و میزان مصرف برق آنها هم کاهش قابل ملاحضه ای یافته علی رغم اینکه هنوز هم برای خنک کردن پنل نیاز به نصب پنل و مشبک نمودن پشت دستگاه می باشد از طرفی مشکل بازتاب نور در صفحات شیشه ای تلوزیونهای پلاسما به طرز چشمگیری حل شده است با توجه به افزایش چشمگیر قیمت تلوزیونهای ال ای دی در بازار ایران در ماههای اخیر استقبال از تلوزیونهای پلاسما در سایز های ۴۲ تا ۵۱ اینچ بسیار گسترده شده است قیمت این تلوزیونها در سایز ۴۲ و ۴۳ اینچ بین یک میلیون و سیصد هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان متغییر و عرضه گسترده تلوزیونهای پلاسما در بازار و توصیه فروشندگان برای خرید این تلوزیونهای نسبتا ارزان قیمت بخصوص در مورد برند هم وطن و رقیب ال جی موید این ادعا می باشد در حالیکه این رقیب ال جی فقط یک مدل تلوزیون ال سی دی با سایز ۳۲ اینچ آماده عرضه به بازار دارد در خصوص برند ال جی تنوع محصولات و سایز تلوزیونهای ال سی دی و فروش این نوع تلوزیون بسیار بالاست و بخاط قیمت مناسب و طراحی بروز قاب تلوزیون و همچنین مصرف پائین برق نسبت به مدلهای پلاسما و با توجه به وضوح بالا و فول اچ دی تصویر در مقابل تلوزیونهای اچ دی پلاسما اقبل خریداران ال جی به سمت و سوی تلوزیونهای ال سی دی می باشد سونی هم اخیرا مدلهای ۳۲ و ۴۰ اینچ جدید ال سی دی را برای پرکردن خلا تلوزیونهای با قیمت متوسط این برند اهی بازار نموده شرکت مادیران هم به تولید و توزیع تلوزیونهای ال سی دی شارپ ادامه می دها این چهار برند خارجی تولید داخل به همراه برند های ایرانی از جمله ایکس ویژن ، شهاب و صنام در مجموع حدود ۹۵% سهم بازار را به خود اختصاص داده و سهم برندهایی همچون فیلیپس ، توشیبا ، جی وی سی و پاناسونیک که تا دو سال قبل محصولات آنها به وفور در بازار موجود بود رو به کاهش می باشد در این میان رشد فروش تلوزیونهای اسمارت با قابلیت اجرای اپلیکشن های گوناگون و اتصال و گشت زنی در دنیای اینترنت و همچنین تلوزیونهای سه بعدی رو به افزایش می باشد بطوریکه علاوه بر برندهای خارجی که در داخل کشور دارای خط تولید می باشند ( سونی ، شارپ ، سامسونگ ، ال جی و تی سی ال )
    شاهد عرضه تلوزیونهای سه بعدی تولید داخل مانند تلوزیون ۴۷ اینچ ایکس ویژن با پنل ال جی که پر فروش ترین تلوزیون سه بعدی تولید داخل کشور می باشد نیز هستیم هرچند تولید تلوزیونهای هوشمند در داخل هنوز رواج چندانی نیافته است در حال حاضر کار کردن با اکثر تلوزیونهای مدرن امروزی برای کاربران عادی تا حدودی مشکل است اما تعبیه راهنمی الکترونیکی و راهنمایی گام به گام کاربران در تلوزیونهایی مانند ال جی این مشکل را به حداقل ممکن رسانده بطوریکه سالمندان نیز توانای استفاده از این تلوزیونها را دارند بنظر می رسد با افزایش پهنای باند اینترنتی در کشور و هزینه بسیار پائین ارتباط تصویری از طریق تلوزیون عدم نصب دور بین برروی قاب تلوزیون بصورت استاندارد ( برای برخی از مدلهای گرانقیمت ) و همچنین کیت های قابل تعویض و ارتقاء در حال حاضر از مهمترین کمبودهای تلوزیونهای ال جی می باشد و طراحی پایه باز تلوزیونهای جدید که تا حدودی حالت نشستن کودکان خرد سال را تداعی می کند در مقابل طراحی سال گذشته یا همان طراحی روبان که حالت پاهی گرد کرده انسان را تداعی می کند هر چند ممکن است به لحاظ حفظ بهتر تعادل و جلوگیری از واژگونی تلوزیون در اثر ضربه های ناگهانی بهتر از مدل قبلی باشد اما با توجه به تقلید از مدل روبان توسط سایرین و زیبائی بهتر آن نسبت به مدل جدید نوعی برگشت به عقب تلقی گردد هر چند برجسته سازی لوگوی ال جی در زیر پایه بنحوی به رخ کشیدن این برند را به بیننده القا می نماید اما مشخص نیست مانند سایرتولید کنندگان این لو گو در زمان روشن شدت تلوزیون نور اقشانی نیز خواهد داشت یاخیر به هر حال در دنیای فن آوری امروز تنها شانس پایداری در بازار رقابتی امروز توجه به سلیقه و نیاز مصرف کننده و پیشی گرفتن در ارائه نوآوریهای خلاقانه است . بیاد داشته باشید خانواده های ایرانی در بین لوازم خانگی دوست دارند بیشترین هزینه را برای تلوزیون انجام دهند شاید بعضی ها به خاطر فخر فروشی و یا چشم و هم چشمی اما بخش عمده مردم بعلت اینکه بیشترین وقت آزاد خود را با تلوزیون پر می کنند و این در دسترس ترین و ارزانترین سرگرمی در دسترس است فراوانی و ارزانی فیلم های ویدئوئی و افزایش شبکه های تلوزیونی متناسب با سلایق گوناگون و ۲۴ ساعته شدن بسیاری از این شبکه ها ، استفاده از تلوزیون برای جستجو در دنیای اینترنت و برقراری ارتباط زنده و صوتی و تصویری با دوستان و بستگان و لذت تماشای فیلم های سه بعدی در کنار یکدیگر ( با توجه به عدم وجود سیستم های پخش سه بعدی در سینماها ) از مهمترین دلیل صرف هزینه بالا برای خرید تلوزیون می باشد بیاد داشته باشید تا سه دهه قبل تلوزیون رنگی جزء وسایل لوکس و تجملاتی در بین خانواده های ایرانی به شمار می رفت اما امروز نه تنها چنین نیست بلکه میانگین تعداد تلوزیون رنگی در هر خانه دو دستگاه می باشد .
    موفق باشید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو