۲۶ تیر ۱۳۹۲

آغاز عرضۀ جهانی Optimus G Pro

گوشی هوشمندی که برندۀ جایزه شده است مورد تمجید و استقبال مشتریان و صنعت قرار می‌گیرد

سئول، 17 جولای 2013- پیرو عرضۀ موفقیت‌آمیز Optimus G Pro در آمریکای شمالی و آسیا، ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که این گوشی هوشمند پیشرفته Full HD LTE ال‌جی، در بازارهای منتخب امریکای جنوبی و مرکزی، خاورمیانه، آفریقا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع عرضۀ جهانی می‌شود

LG Optimus G Pro با برخورداری از سخت‌افزار پیشرفته و امکانات متمایز رابط کابری یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند کنونی در بازار است. این گوشی به تازگی به جایزۀ بهترین گوشی هوشمند LTE از LTE World Summit 2013 مفتخر شده زیرا امکانات و عملکردهای برتر این محصول در صنعت به تأیید رسیده است. این گوشی هوشمند در کنگرۀ جهانی موبایل 2013 نیز توسط Red Dot Design Awards به دلیل عالی بودن در زمینۀ طراحی جایزه‌ای از آن خود کرده است.

دکتر جونگ سئوک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، می‌گوید: «ما از اینکه Optimus G Pro را، که جایزه برده است، در اختیار مخاطبان سراسر دنیا قرار می‌دهیم بسیار خوشحالیم. Optimus G Pro نمایانگر گرایشات نسل بعدی گوشی‌های هوشمند در صفحه‌نمایش بزرگ، امکانات پیشرفته و تجربۀ موبایلی مبتکرانه است.»

Optimus G Pro مجهز به پردازندۀ پرسرعت Snapdragon 600 کوالکوم، باتری 3140 میلی‌آمپر بادوام و 2 گیگابایت RAM است. این گوشی با صفحه‌نمایش 5.5 اینچ 1080 پیکسل Full HD IPS وضوح 1080×1920 پیکسل در 400ppi ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این دستگاه کیفیت تصویر زنده و عالی با زاویۀ دید وسیع ارائه می‌دهد. حتی با وجود صفحه‌نمایش بسیار بزرگ، این گوشی به راحتی در دست گرفته و در جیب به خوبی جا می‌شود. همچنین، از تعداد زیادی امکانات منحصربه‌فرد در رابط کاربری مانند ضبط دوگانه، پانورامای واقعیت مجازی و Qslide برخوردار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید