۱۲ تیر ۱۳۹۲

نبض جدید موسیقی همراه

با بلندگوهای استریوی همراه LG MSP-300 شما می‌توانید همۀ آهنگ‌های دلخواه خود را با صدایی واضح همراه خود داشته باشید. فقط کافیست بلندگوها را با استفاده رابط 3.5 میلی‌‌متری به گوشی تلفن همراهتان نصب کنید و تا 7 ساعت از موسیقی لذت ببرید. نه تنها این بلندگوهای همراه ظاهر زیبا و حیرت‌انگیزی دارند بلکه از قیمت پایینی برخوردارند. بی‌شک، شما عاشق صدای خروجی این بلندگوها خواهید شد.

MSP-300 ال‌جی از بلندگوهای جداگانه و آمپلی‌فایر یا تقویت‌کنندۀ صدا برخوردار است و پخش موسیقی نیز از طریق رابط 3.5 میلی‌متری که به خروجی هدفون گوشی متصل می‌شود امکان‌پذیر می‌شود.

امکانات اصلی بلندگوهای همراه استریو MSP-300

این بلندگوی همراه 140 گرم وزن دارد و در رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. MSP-300 امکان گوش دادن به قطعات موسیقی دلخواه را برای 7 ساعت مداوم فراهم می‌کند و 200 ساعت در حالت استند بای دوام می‌آورد. این بلندگو را می‌توان با استفاده از رابط 18pin ال‌جی شارژ کرد.

ابعاد بلندگوی MSP-300 در مقیاس میلی‌متر 122.8x52x46.3 است.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۲ نظر

حسین ۱۲ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
احتراما، به استحضار میرساند در حال حاضر صرفا یک مدل بلندگوی خطی پرتابل سازگار با تلفن های همراه ال جی
مدل ND5530 با ضمانت رسمی شرکت گلد ایران در ایران عرضه می شود جالب اینجاست برخی از سیستم های صوتی ال جی مانند سینماهای خانگی LH-985XBH و LH975XBH و … دارای داکت آدیو و یا پایه مخصوص اتصال محصولات شرکت اپل ( مانند گوشیهای هوشمند سری آیفون و تبلت های آیپد ) را دارند علی رعغم پیش بینی های انجام شده در محصولات سینماخانگی عرضه شده در سال ۲۰۱۳ توسط ال جی از داکت آدیو ( پایه ای رو میزی که با قرار دادن گوشی بر روی آن امکان پخش محتویات صوتی گوشیهای هوشمند از طریق سینمای خانگی بدون نیاز با اتصال کابل مقدور است ) سازگار با گوشیهای هوشمند ال جی خیری نیست اما یک خبر خوب و آن اینکه در تمامی تلوزیونهای سینما اسکرین سری LA محصول سال ۲۰۱۳ ال جی درگاه ورودی MHL ( Mobile High Definition) وجود دارد این درگاه حتی در سری تلوزیونهای سینما اسکرین مدل LM عرضه شده در سال ۲۰۱۲ که با استقبال گسترده ای در بازار ایران مواجه شد وجود ندارد و با اتصال گوشی از طریق کابل مخصوص به تلوزیون امکان پخش محتویات صوتی و تصویری گوشی همراه از طریق تلوزیون وجود دارد در مورد برخی از گوشیهای تلفن همراه که سازگاری با فن آوریMHL را دارند امکان انجام برخی از عملکردهای گوشی در زمان اتصال به تلوزیون با استفاده از کنترل جادوئی تلوزیون نیز وجود دارد البته با توجه به خروجی نصب شده بر روی گوشی روی این نوه تلفن های همراه امکان اتصال آن به بسیاری از دستگاههای صوتی حتی به اسپیکرهای کوچک که بدون باتری کار می کنند وجود دارد جالب اینجاست بدانید یکی از سینماهای خانگی مورد اشاره ارزانترین سینمای خانگی بلو ری سه بعدی موجود در بازار ایران با فیمت کمتر از ۹۰۰ هزار تومان نیز می باشد که میتوانید اطلاعات بیشتر را در مورد آم با کلیک روی آدرس اینترنتی http://www.goldiran.ir/pd-863.htm مشاهده فرمائید
موفق باشید .

محمدامین ملا آقایی ۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

دوست دارم باشما دوست بشود.

نظر دهید