۲۵ تیر ۱۳۹۲

Optimus G و تحمل وزن کامیون 5 تنی

 

ال‌جی Optimus G از آزمون تحمل وزن کامیون 5 تنی سربلند بیرون آمد.

برنامۀ Man’s Gadget یکی از برنامه‌های تلویزیونی سرگرمی در کره است که از شبکۀ JTBC TV پخش می‌شود. این برنامه برای ببینندگان اطلاعاتی در مورد جدیدترین محصولات الکترونیک مصرفی ارائه می‌دهد. در بخش اول از یکی از قسمت‌های این برنامه، نمایش میزبان آزمون متفاوت و عجیب تحمل قدرت و پایداری بود. در این آزمون سه گوشی هوشمند پرطرفدار، LG Optimus G، Samsung Galaxy Note II و Apple iPhone 5، مورد آزمون قرار گرفتند.

در طی این آزمایش، هر گوشی هوشمند باید وزن سه وسیلۀ نقلیه در اندازه‌های مختلف را تحمل می‌کردند. این سه گوشی از مرحلۀ اول و مرحلۀ دوم این آزمون، که آزمون تحمل وزن یک خودروی متوسط بود، سربلند بیرون آمدند و نجات پیدا کردند.

اما تنهاOptimus G  ال‌جی توانست با کمک ساختار بدنۀ قوی و کیفیت بالای موادی که در ساختش استفاده شده است وزن کامیون 5 تنی را تحمل کند.

۶ نظر

Saeed ۲۵ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

ویدئو نداره؟؟

admin-user4 ۲۶ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

متاسفم دوست عزیز

حسین ۲۵ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
با توجه به ستختار استیل تراش خورده بدنه آیفون ۵ که از نظر قیمت بالاتر از رقبای کره ای خود می باشد انتظار همگانی این بود که این گوشی آمریکائی شرکت اپل مونتاژ شده توسط شرکت فاکسکان چین برنذه این آزمون باشد این محصول که طراحی آن به زمان حیات بنیانگذار شرکت اپل استیون جابز برمی گردد بعلت مشاهده برخی از مشکلات در زمان تستهای نهایی فروش تجاری آن به تعویق و بین آیفون ۴ و آیفون ۵ مدل بهبود یافته نسل چهارم با عنوان ۴S به بازار عرضه شد پس از مرگ استیون جابز مقام اول فروش تلفن همراه به سامسونگ رسید هر جند بعلت ورود برند های نوپای چینی درصد فروش از سهم کل جانی موبایل سامسونگ از زمان در اوج بودن اپل کمتر است اما با رشد فروش تلفن های همراه ال جی احتمالا حفظ موقعیت فعلی برای سامسونگ کار آسانی نخواهد بود ولی در نهایت افزایش تعداد برند و رقابت بین آنها شاید کار تولید کنندگان را با چالش مواجه سازد اما قطعا منفعت آن برای مصرف کنندگان خواهد بود بنظر می رسد اعلام اسامی همکاران ال جی در بخش تولید گوشی موبایل از غول نرم افزاری و موتور جستجو گر گوگل تا تولید کننده پردازنده اصلی و بیان تفاوت فن آوریهای سامسونگ و ال جی در تولید تلفن های همراه و همچنین برندهای معروفی که ال جی تولید پنل و سایر قطعات آنتها را بعهده دارد در این درگاه ارتباطی خالی از لطف نباشد نظز شما در این رابطه چیست؟
موفق باشید .

مهدی ۲۶ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

حسین آقا سلام با تشکر از شما با نظرات جذاب و هوشمندانتون چیری که بنده به عنوان یک بیننده تا بحال از برند کره ای رغیب دیدم غیر از کپی کاری در بیشتر محصولاتش چیزی جذاب ندیدم اگر کسی واقع گرا باشه و کمی از نزدیک بره محصولات رو ببینه متوجه میشه که کدام برند برتری داره.با ارادت مهدی هاشمی

مسعود نودوشنی ۲۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

ترجیح می دم مستقیم اسم از برند دیگه ای نبرم اما ال جی واقعا عالی کار می کنه، من خیلی گوشی بازی می کنم و همیشه با غول های اسمارت فون ها تجربه ها شیرینی داشتم خب بدون شک هر کدام نقصی داشته! اما ال جی کم نقص و زیبا و قدرتمند عملکره.
ال جی فقط کمی ساپورت بیشتر از نظر عرضه رام برای کوشی های آندروید خود را تقویت کنه که مشترکین از این سبک ساپورت مطمعاً بشوند حتما فروشی چندان و سهمی عظیم تر در بازار جهانی پیدا می کند.
در باقی موارد کیفیت اسمارت فون های ال جی ثابت شده و انکار ناپذیر است.

مسعود نودوشنی ۵ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

لینک مشاهده و دانلود ویدئو عبور کامیون ۵ تنی از روی گوشی optimus g

http://www.aparat.com/v/ct4nU

نظر دهید