۲۷ مرداد ۱۳۹۲

صعود LG Display به پیشگامی بازار

در طی نیم‌دهۀ گذشته، بازار جهانی نمایشگرها به دلیل بحران و کساد جهانی داد و ستد با شرکت‌های ژاپنی با مشکلاتی مواجه شد. برای اینکه این وضعیت جانی دوباره بگیرد ائتلاف‌های جدیدی بین سازندگان نمایشگر شکل گرفت و این صنعت شاهد ظهور تولیدکنندگان چینی تحت حمایت دولت بود.

با وجود چنین چشم‌اندازی از مصائب پیش رو، LG Display به طرز متفاوتی درخشید و با متوسط رشد سالیانه 28 درصدی از رقبا پیشی گرفت. این شرکت جایگاه خود را در سه ماهۀ چهارم 2012 در بازار به بالاترین رتبه رساند و همچنان به پیشگامی خود در سال 2013 ادامه می‌دهد. علاوه بر این، طبق آمار فصلی مرکز Display Search که در ماه مه 2013 منتشر شد، LG Display بالاترین رتبه را در پنل‌های ال‌سی‌دی بزرگ در 14 فصل پیاپی، از صادرات در سه ماهۀ چهارم 2009 تا کنون، به دست آورده است.

سه فناوری برتر که باعث صعود LG Display به این مقام و پیشگامی در بازار نمایشگرها شده است، فناوری سه‌بعدی FPR یا (Film-type Patterned Retarder)، فناوری نمایشگر IPS  یا (In-Plane Switching ) در تلفن‌های همراه و فناوری جدید WRGB در تلویزیون‌های OLED هستند.

این شرکت، با گام‌های جسورانه و دور شدن از رویکردهای مرسوم و بر اساس سرمایه‌گذاری‌های راهبردی و پیش‌بینی‌های درازمدت خردمندانه، در فناوری‌های متمایز پیشتاز شده است.

۳ نظر

حسین ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
با توجه به متن خبر و با توجه به اینکه مقام اول تولید صفحات نمایش با فن آوری IPS از نظر تیراژ تولید در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز متعلق به ال جی بود و با توجه به اینکه تلوزیونهای سه بعدی ال جی عرضه شده در بازار ایران نیز از فن آ/وریهای FPR در تولید تصاویر سه بعدی و فن آوری IPS Plus که بنظر می رسد بهترین فن آوری در خانواده تولید کنندگان پنل های با فن آوری IPS در دنیا می باشد بهره مند می باشد بنظر می رسد نسل بعدی تلوزیونهای سینما اسکرین احتمالا مدل ۲۰۱۴ میلادی که حدود یکسال دیگر در ایران نیز عرضه خواهد شد حداقل در برخی از مدلهای نسبتا گران قیمت تر می بایست با پنل چهار رنگ WRGB که علاوه بر غنای رنگ از کنتراست ( تفاوت سفیدی و سیاهی تصویر ) بهتری نسبت به تلوزیونهای موجود برخوردارند به بازار عرضه گردند و حداقل تا ۵ سال آینده تلوزیونهای اولترا اچ دی و OLED به علت قیمت بسیار بالای آنها در بین مردم فراگیر نخواهند شد ضمن اینکه تا ۵ سال دیگر رقیبان اصلی ال جی نه تولید کنندگان صاحب نام و پیش کسوت ژاپنی و نه سامسونگ بلکه تولید کنندگان چینی از جمله HICENCE و TCL خواهند بود هر چند هم اکنون TCL به همراه پاناسونیک در جایگاه پنجم بزرگان تولید کنندگان تلوزیون ئدنیا بعد از بترتیب سامسونگ ، ال جی ، سونی و توشیبا قرار گرفته اما با توجه به اینکه مالکیت RCA قدیمی ترین تولید کننده تلوزیون در آمریکا و اولین عرضه کننده تجاری تلوزیون رنگی دنیا در شصت سال قبل و TAMSON فرانسه تولید کننده تلوزیون و تامین کننده اولیه تجهیزات فرستنده های رنگی ایران نیز می باشد احتمالا در صورت احتساب تولیدات این دو تولید کننده تلوزیون اروپائی و آمریکائی باعث ارتقاء رتبه تولید این شرکت از رتبه پنجم جهانی خواهد شد
با احترام مجدد

Dealer ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا کمتر واقعیت ها کتمان کنید، در حالی که مشهورترین و بزرگشترین سایت ها و موسسات دیجیتال و رسانه و تحقیقات از حکم رانی سامسونگ از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در بازار تلویزیون دارد. نمیدانم شما چه چیز زا می گویید.سایتهایی مثل سی نت

admin-user4 ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

این اعلام بر اساس یکی از مهمترین مرکزها اعلام شده دوست عزیز “Display Search”
و در ضمن قرار نیست که ما در بلاگ ال جی از برند دیگری مطلبی عنوان کنیم!

نظر دهید