۲۴ مرداد ۱۳۹۲

کسب طراحی مبتکرانه EISA 2013 برای تلویزیون‌ OLED منحنی ال‌جی

 

تلویزیون آینده‌نگر ال‌جی پرابهت‌ترین جایزه تلویزیون اروپا را دریافت کرد.

سئول، 15 آگوست 2013- ال‌جی الکترونیکس امسال در انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA 2013) از موفقیت چشمگیری لذت برد و برای تلویزیون OLED منحنی خود (مدل 55EA9800) مفتخر به جایزه برترین طراحی تلویزیون اروپا در سال 2014- 2013 شد. تلویزیون OLED منحنی ال‌جی از انحنای ملایم و نمایشگری مشابه IMAX برخوردار است و حقیقتاً یک شاهکار هنری چشمگیر است. طراحی باریک و حیرت‌انگیز با ضخامت 4 میلی‌متر در تلویزیون OLED منحنی مستقیماً به تلاش‌های مستمر ال‌جی برای عرضۀ فناوری OLED برای نمایشگرهای صفحه بزرگ مربوط می‌شود.

انحنانی ارگونومیک تلویزیون پیشگام ال‌جی تجربۀ مشاهدۀ خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. در بخش عمده، این تلویزیون فوق باریک جلوه‌های زیبایی‌شناسی خود را مدیون ویژگی‌های فناوری OLED است. مالکیت فناوری WRGB OLED ال‌جی طبیعی‌ترین و زنده‌ترین رنگ‌ها و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند و کیفیت تصویری را تضمین می‌کند که ماورای تصور شماست. پلاستیک تقویت‌شدۀ فیبر کربن (CFRP) در قاب پشت قرار دارد و نمایشگر باریک 55 اینچ را محافظت می‌کند و دلیلی برای سبک بودن وزن دستگاه است.

هویس کان، رئیس و مدیر اجرایی شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، گفت: «همیشه تأیید شدن توسط یک انجمن، مثل EISA، برای ما افتخار بوده است. این جایزه گواهی بر موفقیت ال‌جی در به ارمغان آوردن طراحی مبتکرانه و فناوری به خانۀ مشتریان فهیم امروز است.»

علاوه بر این، طراحی فرانمای پایۀ کریستال به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی در هوا شناور است و به غرق شدن بیشتر تماشاگر در کیفیت تصویر تلویزیون منجر می‌شود. بلندگوهای واضح ال‌جی در جلوی تلویزیون و در داخل پایه تعبیه شده‌اند. این دستگاه بسیار باریک و فرانمای صوتی می‌تواند صدایی دقیق و شفاف با عملکردی قابل ملاحظه با دامنۀ فرکانس متوسط تا بالا ایجاد کند. همچنین، از ترکیب با فناوری سینما سه‌بعدی پیشگام این شرکت با قابلیت‌های هوشمند تلویزیون، کامل‌ترین و حیرت‌انگیزترین تجربۀ تلویزیون ممکن ایجاد می‌شود.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی اولین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES 2013) پرده‌برداری شد و از آن زمان همین طور به کسب افتخارات ادامه می‌دهد. اوایل امسال، این تلویزیون پیشگام مفتخر به جایزۀ بهترین بهترین‌ها از Red Dot شد و همراه با آن، تأیید کیفیت تصویر را از کارشناسان بین‌المللی آزمایش محصولات TÜV Rheinland، Intertek و VDE را دریافت کرد. مدل 55EA9800 اولین تلویزیون OLED در دنیا است که گواهی تأیید THX را دریافت کرده است.

سیستم صوتی مایکرو ال‌جی (Micro Audio System)، با مدل CM3430، نیز امسال در EISA جایزه سیستم صوتی مایکرو 2014-2013 اروپا را از آن خود کرد. این دستگاه قدرتمند 40 وات توانمند، سیستم صدای 2.1 کانال و الگوریتم بلندی صدای داینامیک و پویایی دارد که به طور کامل و بی‌عیب و نقصی حتی ریزترین صداها را بازتولید می‌کند. صدای عالی این دستگاه و طراحی ظریفش باعث می‌شود که این دستگاه افزوده‌ای بی‌نظیر برای هر خانه یا دفتر کار به شمار رود.

EISA Awards، که از نظر بین‌المللی قابل احترام است، بهترین محصولات الکترونیک مصرفی که عرضه می‌شوند را تشخیص می‌دهد. محصولات برنده، که توسط 50 مجلۀ صوتی و تصویری از 19 کشور اروپایی انتخاب می‌شوند، از نظر طراحی، فناوری و ابتکار ارزیابی شده‌اند.

۴ نظر

مصطفی ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام خدمت همه عزیزان.
من دنبال تلویزیونی بودم که بشه دو کانال متفاوت رو بشه به صورت تصویر در تصویر دید که دوستان مدل LA86000 رو پیشنهاد کردند. اما با توجه به کمبود بودجه من می خوام مدل LA66000 رو بگیرم و یک DVD PLAYER جدید LG که قابلیت دریافت کانال دیجیتال داره تهیه کنم و از طریق در گاه HDMI به تلویزیون متصل کنم و بتونم دو کانال متفاوت رو از طریق PIP مشاهده کنم. تلویزیون های سامسونگ این قابلیت رو دارند که از درگاه HDMI میشه تصویر در تصویر رو دید. اما من با توجه به علاقه ای که به محصولات LG دارم برام سخت هست برم به سمت سامسونگ. خواهشا دوستان میشه این کار رو بکنم یا پیشنهاد بهتری دارند. یعنی تلویزیون قابلیت PIP داره بشه از طریق درگاه HDMI بشه دید.

admin-user4 ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

مدلهای LA86000 و LA74000 این قابلیت را دارند و حدودا در سپتامبر وارد بازار میشوند
نیازی هم به خرید DVD Player نیست چون تلویزیونهای LG دارای DVBT هستند
قابلیت تصویر در تصویر هم (PIP) دارندو می توانید تصویر ورودی از HDMI به صورت PIP ببینید
ولی اگر از قابلیت دو تیونر میخواهید استفاده کنید باید همان دو مدل بالا را تهیه کنید

حسین ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
در مورد تلوزیون OLED با صفحه نمایش منحنی ال جی ضخامت عنوان شده مربوط به اطراف تلوزیون در قسمت پشت و مرکزی که محل قرار گیری تجهیزات و مدارات الکترونیکی می باشد قطر تلوزیون بسیار بیشتر است از نظر امکانات با بهتریتن مدلهای سری LM یکی است و تنها نکته منفی آن مصرف برق ۳۰۰ وات آن می باشد که برابر با دو دستگاه تلوزیون LED در سایز مشابه است موارد عنوان شده از سایت رسمل ال جی نقل و برای مشاهده برجستگی بخش میانی تلوزیون در پشت و میزان مصرف برق و …. بر روی آدرس اینترنتی : http://www.lg.com/us/tvs/lg-55EA9800-oled-tv/technical-specifications کلیک فرمائید .
با تشکر

مصطفی ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

یعنی تلویزیون LA66000 قابلیت تصویر در تصویر داره ؟ و میشه از طریق HDMI به صورت PIP ببینیم؟

نظر دهید