۲۴ شهریور ۱۳۹۲

پشت صحنه های IFA امسال

LG این بار هم حضوری درخشان از خود در IFA ارائه داد. با وجود محصولات جدیدی چون تلویزیون های خمیده OLED،  تلویزیون 77 اینچی Ultra HD ، تلویزیون OLED Gallery و دیگر فناوری های نوین، غرفه LG توانست هر روزه بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود بکشاند.

اما بسیاری از شما احتمالا فرصت و یا امکان حضور در برلین برای بازدید از نمایشگاه IFA 2013 را نداشته اید ؛ برای  همین ما تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه را برای  شما به اینجا بیاوریم! اما اگر هم نمایشگاه را از نزدیک دیده اید، اشکالی ندارد، می توانید جمع بندی آن را در این مطلب و همراه با ما مطالعه کنید.

اجازه دهید نگاهی به اتفاق های پشت صحنه ای که در طی برگزاری نمایشگاه IFA امسال روی دادند، بیاندازیم.

حضوری متمایز در شهر

به عنوان یکی از پرچمداران فناوری های دیجیتال در دنیا، ما سعی کردیم حضورمان را به داخل مرکز نمایشگاه های برلین محدود نکرده  و در فضاهای شهری هم حضور پر رنگی داشته باشیم.

از تلویزیون های هوشمند سه بعدی LG با عینک های سه بعدی ما لذت ببرید

با ورود به غرفه LG ، با یک نمایشگر سه بعدی غول پیکر مواجه می شدید که حضور شما را خوشامد می گفت. همانند یک سیستم تئاتر خانگی عظیم، این صفحه بزرگ با بهره گیری از چند صفحه نمایش، فضایی مهیج و شگفت آور را برای بازدیدکنندگان ترسیم می کرد. حیرت بازدیدکنندگان خود مدعای خوبی برای نشان دادن میزان  نوآوری  ارائه شده در محصولات LG است. به تمامی بازدیدکنندگان از این غرفه، عینک های سه بعدی LG که به دلیل عدم نیاز به باتری و وزن اندک شان از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردارند، و نسبت به رقبا ارزان قیمت تر هم هستند، هدیه داده  شد.

آینده اینجاست: تلویزیون 77 اینچی خمیده Ultra HD OLED

بازدیدکنندگان حیرت زده در برابر تصویر تلویزیون 77 اینچی خمیده Ultra HD OLED ، همه از آینده ای می گفتند که چشمان شان توانایی درک آن را نداشت. این محصول که تنها به عنوان نمونه ای از فناوری های نوین LG رونمایی شده بود، با عنوان بزرگترین تلویزیون خمیده OLED دنیا با امکان نمایش تصاویر Ultra HD ، با استقبال بسیار گرمی از سوی مخاطبین مواجه شد. این تلویزیون 77 اینچی نشان می دهد LG هیچگاه در فراتر بردن مرزهای خیال  و ارائه جدیدترین ها و بهترین ها به مشتریان خود تردید نمی کند.

نظر شما در مورد جدیدترین شاهکار هنری LG ، Gallery OLED TV چیست؟

چه کسی گفته است که IFA نمی تواند به عنوان یک نمایشگاه الهام بخش فرهنگی قلمداد شود؟ ما جدیدترین فناوری LG را با شاهکارهای نقاشی ترکیب کرده و فضایی گالری مانند ساختیم که احساس یک موزه هنری واقعی را برای بازدیدکنندگان پدید می آورد.

با استفاده از این نوآوری خلاقانه ، تلویزیون شما می تواند به بیش از یک صفحه سیاه تبدیل شود که بخش عمده ای از دکور اتاق پذیرایی تان را به خود تخصیص می دهد. حالا و حتی در صورت خاموش بودن تلویزیون، می توانید گالری هنری خودتان را از میان آثار محبوب ترین و مشهور ترین هنرمندان سرتاسر دنیا در اختیار داشته باشید.

تلویزیون Gallery OLED توجه بسیاری را در حین برگزاری IFA به خود معطوف کرد. شکوه و زیبایی این محصول در کنار شفافیت و وضوح تصاویر آن و همین طور شکل طبیعی آن ها در کنار قاب ها هوش را از سر هر بیننده ای می ربود. شما در مورد آخرین و جدیدترین «شاهکار» ما چه فکر می کنید؟

یک اولین دیگر: تلویزیون خمیده باریک OLED با ضخامت 4.3 میلی متری

در IFA  امسال ، باریک ترین تلویزیون خمیده OLED دنیا هم توسط LG معرفی شد. شاید شما از امکان انجام چنین کاری شگفت زده باشید اما بله، LG این کار را بار دیگر به انجام رساند و از مرزهای تخیلات ما عبور کرد. ضخامت این تلویزیون بار دیگر کاهش داده شده و این بار به 4.3 میلی متر رسید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، اگر تلویزیون را از نمای کناری ببینید، به سختی می توانید متوجه آن شوید.

خانواده رو به رشد Ultra HD های LG

LG به دلیل فناوری های پیشرفته خود در زمینه تولید تلویزیون ها مشهور بوده و با وجود عرضه بسیاری از اولین ها در این بخش بازار، پرچمدار آن به شمار می رود. LG پس از تلویزیون 84 اینچی خود با نام LA9800 Ultra HD ، اعضای جدید دیگری نیز به خانواده تلویزیون های Ultra HD خود افزوده است. تلویزیون های 65 اینچی LA9700 و 55 اینچی LA9650 که در پاییز امسال به بازار خواهند آمد ، از صفحه نمایش Ultra HD  8.3 مگاپیکسلی ، پنل IPS ، موتور پردازشی Tru-Ultra HD ، Cinema 3D و کنترل از راه دور جادویی بهره می برند. با وجود افزایش اعضای خانواده Ultra HD های LG ، گزینه های متنوع تری برای انتخاب در اختیار شما قرار خواهد داشت.

همه چیز با LG ممکن است

اجازه دهید از یاد نبریم که LG  بهترین ها را در زمینه های سرگرمی های خانگی، صفحه نمایش ها و راهکارهای پرینت خانگی در اختیار کاربران قرار می دهد. در بخشی از غرفه LG این امکان به بازدیدکنندگان داده می شد که با کنترل از راه دور جادویی LG کار کرده، Sound Plate را از نزدیک ببینند، قابلیت حمل بی نظیر پرینتر pocket Photo را تجربه کنند و شاهد آخرین محصولات LG در زمینه صفحه نمایش ها باشند.

تا سال آینده

این بازدیدی کوتاه اما در عین حال مشروح از بخش های مورد علاقه ما در غرفه LG در نمایشگاه IFA امسال بود. امیدواریم شما هم از آن لذت برده باشید.

۱ نظر

حسین ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
در سال ۲۰۱۲ همزمان با ارائه مدلهای سینما سکرین ، اولین تلوزیون OLED با صفحه نمایش ۵۵ اینچی صفحه تخت و اولین اولترا اچ دی ۸۴ اینچی جهان و اولین تلوزیون دارای فن آوری بازی دو طرفه Dual Play و امکانات تعاملی دنیا رت شگفت زده کرد و تا سال گذشته در تولید تلوزیونهای با فن آوری سه بعدی منفعل یا پسیو یکه تاز میدان بود اما در سال جاری شاهد کپی برداری از طرح سینما اسکرین ال جی شامل لبه های قاب بسیار باریک به همراه پایه روبان حتی در بین برندهای بسیار قدیمی و مدعی بازار الکترونیک دنیا از جمله فیلیپس و سونی هستیم فن آوری پسیو هم از سوی بزرگان این صنعت که تا پیش از این تولیدات خود را با فن آوری اکتیو عرضه می کردن از جمله گروندیک آلمان ، فیلیپس هلند ، سونی پاناسونیک ، توشیبا و جی وی سی ژاپن و حتی برندهای بسیار ارزان قیمت ساخت چین مانند مارشال مورد استفاده است فن آوری Duall Play نیز از سوی بسیاری از تولید کنندگان البته با نام های دیگر عرضه و حتی سامسونگ در این زمینه دست به تفکیک صدا و انتقال آن از طریق هدفون نصب شده روی عینک زده و با نام فن آوری مالتی ویو آن را معرفی کرده در زمینه تلوزیونهای دارای صفحه نمایش منحنی هم دیگران با استفاده از فن آوری LCD LED که بمراتب ارزانتر است محصولات مشابهی و البته به قیمت ارزانتر به بازار عرضه کرده اند یک نمونه تلوزیون ۶۵ اینچی اولترا اچ دی سونی با صفحه نمایش خمیده از جمله محصولات بنمایش درآمده در این نمایشگاه بود البته در این میان شگفت انگیز ترین محصولدر صنعت تلوزیون اولترا اچ ای OLED ال جی با صفحه خمیده در سایز ۷۷ اینچی بود که هنوز تاریخ ورود این محصول و همچنین قیمت نهایی آن توسط ال جی مشخص نگردیده است
موفق باشید .

نظر دهید