۰۱ مهر ۱۳۹۲

همگام کردن مخاطبان از مک به اندروید

اگر Mac OSX 10.6 یا همان Snow Leopard را دارید، پس همگام کردن مخاطبان با اندروید در یک چشم به هم زدن برای شما امکان‌پذیر است!

شما می‌توانید مخاطبان خود در دفتر آدرس‌ها را با مخاطبان گوگل همگام یا سینک کنید. اگر دفتر آدرس‌های خود را در چند کامپیوتر مک همگام می‌کنید، تنها یکی از آن کامپیوترها را برای سینک کردن با مخاطبان گوگل لازم دارید. شما نمی‌توانید مخاطبان را از CardDAV یا حساب Exchange 2007 با مخاطبان گوگل در Google Contacts سینک کنید.

برای همگام کردن Address Book (دفتر آدرس‌ها) در مک با مخاطبان گوگل، این مراحل را از مکی که می‌خواهید با آن سینک یا همگام شوید گام به گام دنبال کنید:

1-     دفتر آدرس‌های خود را باز کنید.

2-     به قسمت Preferences بروید و بر روی Accounts کلیک و On My Mac را از فهرست حساب‌ها انتخاب کنید و سپس بر روی اطلاعات حساب یا Account Information کلیک کنید.

3-     مربع Synchronize with Google را علامت بزنید.

4-     اطلاعات پندآمیز را بخوانید و سپس Agree را برای موافقت با موارد ذکر شده و سپس ادامه روند کلیک کنید.

5-     حساب کاربری گوگل خود (مثلاً you@gmail.com) و رمز عبور را وارد کنید و سپس Ok را کلیک کنید.

1-     شما می‌توانید تنها یک حساب کاربری گوگل را همگام کنید.

2-     وقتی حساب کاربری و رمز عبوری که وارد کردید مورد تأیید قرار گرفت این پنجره ناپدید می‌شود. در صورت نیاز، شما می‌توانید ارجحیت‌های خود را در دفتر آدرس‌ها ببندید.

6-     بر روی گزینۀ Sync در نوار منو (بالای صفحه سمت راست) کلیک کنید و Sync Now را انتخاب کنید.

7-     وقتی مک با Google Contacts همگام یا سینک شد مخاطبان شما به صورت اتوماتیک در گوشی اندروید ال‌جی سینک می‌شوند؛ البته تا زمانی که شما گوشی خود را با همان حساب کاربری گوگل سینک کرده باشید.

توجه:

  • اگر نام حساب کاربری خود یا رمز عبور را تغییر دهید، گزینۀ Configure را برای استفاده از حساب کاربری یا رمز عبور جدید کلیک کنید تا اطلاعات مخاطبان سینک شود.
  • اگر تغییرات زیادی هنگام سینک کردن تشخیص داده شود، پیغام هشداری ظاهری می‌شود که شما می‌توانید در پی آن، روند سینک کردن را ادامه دهید یا متوقف کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Google Contacts به این لینک مراجعه کنید: Google Contacts help webpage

۱ نظر

حسین ۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
یک خبر اندوئیدی خوب برای علاقه مندان کیت کت ( شکلات با مغز ویفر یا همان تک تک مینو )
همانگونه که میدانید سیستم عامل اندروید که در اکثر تلفن های همراه هوشمند ، تبلت ها و تلوزیونهای هوشمند از جمله محصولات ال جی مورد استفاده قرار می گرند توسط شرکت گوگل و بر پایه سیستم عامل لینوکس تولید و نگارش های آن با نام خوراکیهای خوشمزه از جمله نان زنجبیلی و بستنی حصیری و آبنبات پاستیلی و … نام گذاری شده اند هم اکنون نسخه جدید سیستم عامل آندروید نسخه ۴.۴ که با نام کیت کت نام گذاری شده آماده عرضه و اولین میزبان آن گوشی NEXUS 5 می باشد به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از جی اس ام آرن در اخبار جدید و تائید شده این گوشی در شرکت کره ای ال جی تولید شده و برای آن پردازنده مرکزی Snapdragon 800 با چهار هسته پردازشگر مجزا از نوع Krait 400 و سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است ، شرکت گوگل مانند مدلهای قبلی سری گوشیهای هوشمند NEXUS با این محصول جدید نسخه جدید سیستم عامل آندروید را معرفی کرده است گوگل روی گوشی هوشمند Nexus 5 سیستم عامل جدید Android4.4 یا همان Kit Kat را نصب کرده و بر این اساس این محصول نخستین گوشی جهان مبتنی بر این نسخه از اندروید است مرکز خبر GFXBench گزارش داده که نمایشگر گوشی نکسوس ۵ تصاویر را با کیفیت ۱۷۹۴*۱۰۸۰ پیکسل بنمایش می گذارد این گوشی هم اکنون بنام Hamenerhead شناخته می شود و پیش بینی شده که گوگل گوشی LG Nexus5 را اواخر ماه اکتبر معرفی کند این خبر در روزنامه دنیای اقتصاد شماره ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ صفحه ۲۷ نیز درج شده شایان ذکر است محصول تک تک تولید شرکت مینو ۴۰ سال قبل با نام تجاری Kit Kat تولید و نمونه ها Kit Kat موجود در بازار ایران وارداتی می باشد بنا براین اگر آبنبات پاستیلی دلتان را زده بزود کیت کت از راه می رسد
موفق باشید .

نظر دهید