۰۶ آبان ۱۳۹۲

معرفی LG G Flex؛ اولین تلفن همراه هوشمند منحنی “واقعی” دنیا

 LG G Flex پیشگام در تحول گوشیهای هوشمند منحنی با ابتکارات پیشرفته

ال‌جی الکترونیکس، برای ایجاد نقطه عطفی جدید در تحول گوشی‌های هوشمند، امروز به طور رسمی از LG G Flex پرده‌برداری کرد. این گوشی هوشمند منحنی برای تبعیت از شکل صورت طراحی شده است و به عنوان اولین محصول با چنین طراحی در بازار گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود. G Flex جدیدترین عضو خانوادۀ سری پیشرفتۀ G است که از نوآوری‌های انحصاری دیگر شرکت‌های ال‌جی به شکل نمایشگر و باتری استفاده می‌کند؛ نوآوری‌هایی که قبلاً هرگز دیده نشد‌ه‌اند. ال‌جی G Flex امکانات تجربۀ کاربری جدیدی دارد تا از شکل منحنی آن بیشترین بهره حاصل شود.

جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، گفت: «ال‌جی G Flex بهترین نمودِ ممکن از شیوه‌ای است که یک گوشی هوشمند باید باشد. ال‌جی G Flex با طراحی متمایز، تجربۀ کاربری مشتری‌محور و سخت‌افزار مبتکرانه چشمگیرترین ترقی در فضای گوشی‌های هوشمند از زمانی است که گوشی‌های هوشمند بخشی از فرهنگ عامۀ ما شده‌ است.»

 

ظاهر + کاربرد: یک طراحی با درک انحنای بشری

طراحی منحنی عمودی در ال‌جی G Flex فاصلۀ بین دهان کاربر تا میکروفون، در زمانی که گوشی  به شیوۀ سنتی کنار گوش نگه داشته می‌شود، را کم می‌کند. ال‌جی G Flex قوسی منحنی دارد که برای یک صورت معمولی بهینه‌ شده است تا صوت و کیفیت صدای بهتری ایجاد کند. در مقایسه با گوشی‌های صاف معمولی، شکل منحنی میزان صدا را تا 3 دسی‌بل افزایش می‌دهد. طراحی منحنی باعث می‌شود که با اطمینان بیشتری گوشی را در دست بگیرید و گوشی به راحتی در جیب جا شود. علاوه بر این، نمایشگر در حالت افقی تجربه‌ای مانند آی‌مکس‌ایجاد می‌کند که نتایج را با زوایۀ دید راحت برای مشاهدۀ ویدئوها یا انجام بازی فراهم کند.

همچنین، ال‌جی G Flex از کلید پشت، که نظیر آن در ال‌جی G2 معرفی شده برخوردار است. عدم وجود کلید در کناره‌ها احتمال خاموش کردن ناگهانی گوشی را کمتر می‌کند و انگشت اشارۀ فرد راحت‌تر می‌تواند برای تنظیم صدا در هنگام مکالمه استفاده شود.

ایجاد ابتکار از طریق مشارکت

تولید ال‌‌جی G Flex تنها از طریق همکاری موفقیت‌آمیز با شرکای خواهر ما، یعنی LG Display و LG Chem، ممکن بود. نمایشگر 6 اینچ G Flex بزرگترین نمایشگر OLED پلاستیکی (POLED) دنیا است و مخصوص گوشی‌های هوشمند به طور انبوه تولید شده است. نمایشگر POLED منحنیِ فوق سبک و فوق باریک و پنل OLED منحنی به جای شیشه از لایه‌های زیرین پلاستیکی ساخته شده است که به ال‌جی G Flex شکلی متمایز و دوام بالایی داده است. به لطف وجود کاربرد RGB واقعی، که حاوی هر سه پیکسل فرعی قرمز، سبز و آبی در یک پیکسل است، نمایشگر POLED روشن‌تر و دقیق‌تر است.

شرکت LG Chem فناوری اولین باتری منحنی دنیا را مخصوص اعمال در ال‌جی G Flex تولید کرده است. باتری منحنی G Flex  با فناوریStack & Folding  شرکت LG Chem تولید شده است که استرس فیزیکی بستۀ باتری را در حالت منحنی کاهش و دوام و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. با وجود ظاهر باریک، باتری ال‌جی G Flex ظرفیت 3500 میلی‌‎آمپری دارد که  انرژی کافی برای بیش از یک روز استفاده دارد.

فناوریهای کاربرمحور

در میان چندین فناوری جدید، ال‌جی G Flex اولین گوشی هوشمندی است که از پوشش Self Healing (بازسازی خودکار) در قاب پشت برخوردار است. این پوشش الاستیک قابلیت بازسازی مجدد خط‌وخش‌های روزانه بر اثر فرسودگی و ساییدگی و ضربه‌های ناگهانی که به گوشی‌های بدون قاب ممکن است وارد شود را دارد که همین امر باعث می‌شود G Flex نوتر و بادوام‌تر بماند.

کاربران G Flex انتخاب گسترده‌تری در توانایی لذت بردن در فرمت‌های مختلف موسیقی، MP3، کیفیت سی‌دی یا پخش 24 بیت/192 کیلوهرتز های-فای دارند. تجربیات کاربری، مانند KnockON، Guest Mode و Plug & Pop، که با عرضۀ ال‌جی G2 برای اولین بار معرفی شد به طرز مثبتی دریافت می‌شود و در ال‌جی G Flex یافت می‌شود. ال‌جی G Flex مجموعه‌ای از امکانات زیر را دارد:

  • QTheater دسترسی سریع به تصاویر، ویدئوها و یوتیوب را درست از طریق صفحه‌نمایش قفل برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. با لمس صفحه‌نمایش و کشیدن به سمت بیرون سطح منحنی با دو انگشت، برنامه‌های کاربردی با افکت کشیده شدن پرده‌های تئاتر ظاهر می‌شود.
  • قابلیت دوپنجره یا Dual Window نمایشگر 6 اینچ را به دو پنجرۀ جداگانه برای تأثیر بیشتر قابلیت چندوظیفگی (اجرای چند برنامه با هم) تقسیم می‌کند.
  • قابلیت چرخش نمایشگر قفل یا Swing Lockscreen نیز باعث می‌شود تصویر در نمایشگری که در حالت قفل است بر حسب وضع نگه داشتن گوشی G Flex در دست بچرخد.
  • نمایانگر تشخیص چهره یا Face Detection Indicator موجب می‌شود چراغ ال‌ای‌دی روی کلید پشت با رنگ سبز چشمک بزند تا وضعیت تشخیص چهره و فوکوس را تأیید کند.
  • دوربین زمان‌دار یا Camera Timer چراغ ال‌ای‌دی روی کلید پشت را در حالت چشمک زدن قرار می‌دهد که نمایانگر شمارش معکوس است.
  • هشدار تماس فوری یا Urgent Call Alert این قابلیت را دارد که وقتی چندین تماس پی‌در‌پی از یک شخص بی‌پاسخ می‌ماند، چراغ ال‌ای‌دی کلید پشت چشمک قرمز بزند.

ال‌جی G Flex با آغاز نوامبر از طریق سه اپراتور بزرگ بومی در دسترس قرار خواهد گرفت. عرضه در بازارهای دیگر متعاقباً اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی (نسخۀ کرهای)

  • چیپ‌ست: 2.26 گیگاهرتز چهارهسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ 800 – MSM 8974
  • واحد پردازش گرافیکی (جی‌پی‌یو): 450 مگاهرتز Adreno 330
  • نمایشگر: 6 اینچ اچ‌دی (720×1280) P-OLED منحنی (RGB واقعی)
  • حافظه RAM: 2 گیگابایتLP DDR3  / 32 گیگابایت eMMc
  • دوربین: دوربین پشت 13 مگاپیکسل/ دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل
  • باتری: 3500 میلی‌آمپر
  • سیستم‌عامل: اندروید Jelly Bean 4.2.2
  • اندازه: 160.5×81.6×7.9 – 8.7 میلی‌متر
  • وزن: 177 گرم
  • شبکه: LTE-A / LTE / HSPA+ / GSM
  • قابلیت اتصال: BT 4.0 / USB 3.0 compatible / WiFi (802.11 a/b/g/n/ac) / NFC
  • رنگ: نقره‌ای تیتان
  • امکانات دیگر: TDMB، پخش های-فای 24 بیت/192 کیلوهرتز

 

 

 

 

 

۳۹ نظر

aminG2 ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام و با عرضخسته نباشید
گوشی قشنگیه مثل جی۲ ولی…
من اول مهر فرم پیش فروش جی۲ رو پر کردم و تا حالا باهام تماس نگرفتن.با همه تماس گرفتن؟تا کی منتظر باشم؟؟؟
یک سوال دیگه ابنکه قیمت پیش فروش همون قیمت قبلیه یا کمتر شده؟؟؟؟؟۳۲گیگش کی میاد؟؟؟؟
باتشکر از ادمین جان

admin-user4 ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
شاید با شما وقتی تماس گرفتند در دسترس نبودید یا مویالتان خاموش بوده، باید صبر کنید قرار شده یکبار دیگر به کسانی که پاسخ ندادند دوباره تماس گرفته شود

amir ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آدمین جان جواب بده دیگه؟
نظراتئ هم که تایید نمیکنی
لااقل اینبار جواب بده تا شنبه lG2 32 میاد؟

admin-user4 ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام تا شنبه خیر

دوست عزیز در آخرین مصاحبه با بنیامین دارمی گفتند تا یکماه دیگر ( اجازه دهید تا آنموقع)

HOSEIN ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آدمین جون حالا چرا عصبانی میشی خب دوستان علاقه دارن به این گوشی وصرفا میخوان خیلی زود بخرن
حالا یک چیزه دیگه گیرم آقای دارمی گفت تا یک ماه دیگر
خب آقای دارمی در تاریخ ۱۷ مهرماه گفت تایکماه دیگر الان ۶ آبانه پس میمونه ۱۱ روزه دیگه نهایتش
مگه نه ؟:D

admin-user4 ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

🙂

حسین ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
امروز این درگاه ارتباطی پوست اندازی کرد و شاهد تغییراتی در این سایت هستیم البته نام نویسنده مطالب بخصوص بخش صوت و تصویر و تلفن های همراه هوشمند و تبلتها یعنی ADMIN-USER4 که برای بسیاری از مخاطبان سایت خودمانی شده بود در انتهای مقالات حذف شده که در صورت امکان به روال گذشته برگردد پیشنهاد دیگری هم دارم و آن اینکه متون ارسالی مخاطبان سایت تا مرحله بررسی و تائید توسط مسئول سایت قابل حذف و ویرایش توسط ارسال کننده باشد تا غلط های املائی احتمالی قابل اصلاح باشد .برویم سر اصل موضوع و آنهم متن خبر نمی دانم چرا سامسونگ و ال جی مثل دو قلو ها رفتار می کنند و معمولا در یک زمان از اختراعات مشابه و بطو همزمان بهره برداری می کنند تلوزیون OLED منحنی در نمایشگاه CES2013 لاس وگاس آمریکا و بهره برداری دو تلوزیون با این فن آوری و هر دو ۵۵ اینچ دریک روز نمونه بارز این مدعاست دو سه روز قبل هم سامسونگ خبر از ساخت اولین تلفن همراه هوشمند منحنی خود داد که بر خلاف ال جی زاویه منحنی آن بجای طول در عرض گوشی بود هر چند زاویه منحنی صفحه نمایش در حفظ صفحه نمایش مانند حدقه چشم انسان موثر است اما قطعا طراحی الجی ارگونومیک و مطابق با برجستگی گونه بین گوش و لبان انسان و بواسطه آن به حداقل رسیدن فاصله میکروفن و دهان کاربر می باشد از نظر مشخصات فنی هم بسیار شبیه G2 گل سرسبد ال جی می باشد منهای صفحه نمایش OLED آن که قطعا کیفیت بسیار بالاتری دارد ضمنا در سطر چهارم از پاراگراف ایجاد ابتکار از طرق مشارکت زیرین پلاستیکی به رزین پلاستیکی اصلاح شود خوب مثل اینکه بیش از کوپن ببخشید کالابرگم صحبت کردم تا ADMIN-USER4 عصبانی نشده شما را به خداوند متعال می سپارم موفق باشید .

Saeed ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

گوشیه بسیار عالی هست
راستی قالب جدید هم مبارک؛ولی جای بهترشدن هنوز داره
با تشکر

امین قاسمی ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
بازم یه شاهکار جدید
ما ال جی هستیم و حالا حالاها قهرمانیم

علی.ط ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ایول ال‌جی ، اصلا آدم لذت می‌بره این طراحی رو می‌بینه ، کلا ال‌جی زده تو خط نو‌آوری ، اون از G2 با دکمه‌های پشت گوشی و حالا هم گوشی منحنی و جنس بدنه‌ای که خودش ، خودش رو ترمیم میکنه! به لطف نمایشگرHD ، این گوشی در صدر جدول بنچ‌مارک‌ها قرار گرفته !

HOSEIN ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ووواااووووووووووووووووو
ال جی داره چکار میکنه
قبلا عکساشو دیده بودم ولی نه به این واضحی
الجی داره به عرصه رقابت برمیگرده
ای ول به ال جی
عجب انحنایی داره این گوشی
مثل جی ۲ خیلی خوشگله
ولی تو جیب اصلا جا نمیشه

(همچنان منتظر G2 32)

HOSEIN ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جون واقعا دستت درد نکنه
وبلاگ خیلی خوشگل شده
آدم روحیه میگیره میاد اینجا

سعید ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا بگین پایان این یک ماه دیگه برای ۳۲ گیگ کی هس تا اگه نشد بریم یه گوشی دیگه بخریم چون گوشیم دیگه غیر قابل استفاده شده

admin-user4 ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
ان شاالله تا قبل از پایان ماه در بازار است

HOSEIN ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بچه ها دور از چشم ادمین میخوام یک چیزی بگم حالا نمیدونم راسته یا نه دیروز دوستم از نمایندگی ال جی تو تهران پرسیده بهش گفتند یکشنبه هفته بعد ۳۲ میاد بازار یعنی ۱۲ آبان
امیدوارم است گفته باشه

بابک ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

خواهشا شماره تماسی بگذارید تا زنگ بزنیم و دقیق سوال کنیم که تا چه تاریخی بایستی صبر کنیم عمرا زنگ زده باشن من همش موبایلم در دسترس بوده بابا یک شماره بزار خودمون زنگ بزنیم بپرسیم اگه راست میگی ادمین ترا به خدا زود جواب بده

علی ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام…
در صورت ورود نسخه۳۲ گیگ میتونیم از نمایندگی شهرستان خودمون(همدان هستم)خریداری کنیم؟

admin-user4 ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
شما مختارید از هر کجا مایل هستید خریداری فرمایید

yousefshakibaye ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ال جی دمت گرم واقعابی نظیره امیدوارم مثل جی ۲زودواردایران بشه

vahid nemati ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

اگه واقعا تماس گرفتین واسه پیش خرید و در دسترس نبودیم…خوب چه اشکال داره مارو به همراه کد رهگیریمون به نمایندگی الجی معرفی کنید تا گوشی رو به همراه کاور تحویل بگیریم؟؟؟ چرا حتما باید تماس بگیرین؟؟؟ بخدا دیگه داره آبروم میره!!!

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز با شما تماس نگرفتند؟

سجاد ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

طراحیش خیلی زیباست دم ال جی گرم

حبیب ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

طرحی برای ارائه این گوشی دارین مثل G2

admin-user4 ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز خیر

masood ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

خبری از اپدیت واسه گوشیهای الجی نیست? کل اپدیت هایی که واسه کل گوشیهای الجی اومده بزاری رو هم فک نکنم اندازه تعداد اپدیت های دو سه تا گوشیه سامسونگ باشه!

sajad ۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آدمین جان.آیا تو اراک هم نمایندگی گوشی های ال جی هست؟

admin-user4 ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

نمایندگی رسمی خیر ولی با تماس به شماره ۲۶۲۱۹۶۰۰ میتوانید فروشگاه‌های معتبر را بشناسید

Ali ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

فقط تو رو خدا قیمت G2 32GB رو نجومی قرار ندید…امیدوارم اختلاف قیمتش با ۱۶ گیگ اونقدر زیاد نباشه که کلا بیخیال گوشی بشیم

Reza ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

LG G Flex چه زمانی به بازار میاید و حدود قیمت آن چقدر است ممنون

admin-user4 ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز مطلبی عنوان نشده

مهدی ۱۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

از ماه آینده با قیمت ۹۴۰ دلار فروخته میشه

Reza ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

نحوه تبت نام برای lg g2 32 را اعلام کنید

admin-user4 ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

همچین کمپینی نداریم!

حامد ۱۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

اقا به من زنگ زدن گفتن چهارشنبه ۸/۸ واسم g2 رو میارن ولی نیاوردن چیکار کنم؟

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

پیگیری خواهم کرد

omid ۱۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آقا تو رو خدا عصبانیم نکنید من اول جی ۲ میخواستم حالا اینو زدین اینجا نمیگین ما هم آدمیم و دل داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دکتر مهدی فرجلی ۱۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
جهت پیش خرید این گوشی امکانی هست؟
و آیا مثل g2 شرایط خاصی داره یعنی تخفیف؟

admin-user4 ۱۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

خیر برنامه ای برای آن نداریم

سهیل ۱۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

قاب نداره LG G FLEX

نظر دهید