۰۳ اسفند ۱۳۹۲

ماجراهای یک گوشی منحنی؛ قسمت اول: ال‌جی G Flex چیست؟

مشتریان از تلفن‌های هوشمندشان برای انجام وظایف و فعالیت‌های مختلفی در ارتباط و سرگرمی در زندگی روزمره خودشان استفاده می‌کنند. ال‌جی، بعد از در نظر گرفتن عادت سبک زندگی مشتریان، ال‌جی G Flex را تولید کرد تا تجربه شما را شکل دهد. این یک گوشی هوشمند منحنی است که مطابق با فرم صورت، دست و بدن شماست. ال‌جی G Flex برای ارائه چیزهای بیشتری فراتر از محکم در دست گرفتن ارائه شده است. فناوری‌های پیشرفته و منحنی جدید که توسط ال‌جی ایجاد شده است برای تولد ال‌جی G Flex به کار رفته‌اند؛ یک انحنای واقعی، یک ابتکار واقعی از یک گوشی هوشمند. ال‌جی G Flex مهر تأییدی بر پیشگامی این شرکت در فناوری در بازار گوشی‌های هوشمند منحنی/منعطف است که رشد سریعی دارد.

 

طراحی منحنی برای راحتی واقعی

  • قوس انحنای ال‌جی G Flex برای صورت متعادل بهینه شده است تا تماس و کیفیت میزان صدا را بهبود ببخشد.
  • شکل منحنی در دست گرفتن محکم‌تری را فراهم می‌کند و خیلی راحت‌تر در جیب پشت افراد جا می‌گیرد.
  • کلید راحت در پشت دسترسی و کاربری آسان را میسر می‌کند.
  • شکل و حرکت انگشتان دست با شکل منحنی گوشی ارگونومیک است و مطابقت دارد.

سخت‌افزار منحنی برای مشاهده هیجان‌انگیزتر و عملکرد بهینه

Ÿ          نمایشگر 6 اینچ OLED پلاستیکی به لطف وجود ساختار RGB واقعی پیکسل‌ها (Real RGB) شکل و دوام منحصربه‌فرد، تصاویر دقیق‌تر و روشن‌تری به ال‌جی G Flex می‌دهد. بهترین تجربه مشاهده حیرت‌انگیز سینمامانند نیز در حالت افقی میسر می‌شود.

Ÿ          بهترین باتری 3500 میلی‌آمپر در نوع خود به شکل منحنی برای حفظ ظرفیت بالا و فراهم کردن استحکام بهتر استفاده شده است.

Ÿ          پوشش خودترمیم در قاب پشت توانایی بهبود خط‌وخش‌ها و خراش‌های روزانه را دارد و G Flex را تا مدت زمان زیادی جدید نگه می‌دارد.

Ÿ          دوربین 13 مگاپیکسل با عملکرد بالا تصاویر روشن‌تر و عریض‌تری ثبت می‌کند و به عملکردهای جدیدی مجهز شده است که کاربر می‌تواند از آنها لذت ببرد.

Ÿ          چیپ‌ست قدرتمند کوالکوم Snapdragon 800 سریع‌ترین و بهترین عملکرد چندوظیفگی و چندرسانه‌ای را با افزایش بازده باتری فراهم می‌کند.

تجربه کاربری برای لذت بردن از مزایای انحنا

  • QTheater دسترسی آسان به تصاویر، ویدئوها و یوتیوب را درست از صفحه‌نمایش قفل امکان‌پذیر می‌کند.
  • Dual Window نمایشگر عریض 6 اینچ را به دو پنجره جداگانه تقسیم می‌کند تا عملکرد چندوظیفگی مؤثرتری انجام شود.
  • Swing Lockscreen  تصویر صفحه‌نمایش را در حالت قفل بودن صفحه، بر حسب شیوه در دست گرفتن ال‌جی G Flex، تغییر می‌دهد.
  • Urgent Call Alert در هنگام چند تماس پی‌در‌پی از یک شخص که بی‌پاسخ مانده است چراغ LED پشت را به رنگ قرمز فلاش می‌زند.
  • امکانات گوناگون و محبوب تجربه کاربری در G2 که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، مانند Guest Mode، Answer Me، Slide Aside، QuickRemote و غیره در ال‌جی G Flex نیز وجود دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید