۰۶ تیر ۱۳۹۴

دلایل خاص بودن ال‌جی G Flex 2

ال‌جی G Flex 2 اولین گوشی هوشمند اندروید است که از پردازنده Snapdragon 810 کوالکوم بهره‌مند شده است. این گوشی هوشمند که در همایش CES 2015 معرفی شد دومین دستگاهی است که از نمایشگر منحنی OLED برخوردار است. ال‌جی G Flex 2 به 3 دلیل اعجاب‌انگیز در میان رقبای خود می‌درخشد:

1-       ظاهر و اندازه ظریف‌تر

شاید به گمان برخی اندازه بزرگ G Flex با نمایشگر 6 اینچ یکی از معایب آن باشد. در G Flex 2، ال‌جی سعی کرده این معایب را برطرف کند و نمایشگر OLED پلاستیکی که محصول LG Display است را به شیوه‌ای شیک‌تر و خوش‌دست‌تر در G Flex 2 به کار ببرد.

این بار، ال‌جی اندازه نمایشگر را به 5.5 اینچ کاهش داده و انحنای G Flex 2 را نیز کمتر کرده است. نتیجه این اقدامات محصولی شده که کوچکتر است و انحنای آن به گونه‌ای طراحی شده که راحت‌تر در دست گرفته می‌شود و مشتریان خرید و استفاده از آن را در اولویت قرار می‌دهند.

2-      مشخصات فنی قوی

شکل خاص G Flex 2 ایجاب می‌کند که قدرتمندترین سخت‌افزارها را داشته باشد. ال‌جی G Flex 2 نسبت به G Flex از نمایشگر P-OLED کوچکتری برخوردار است، کیفیت آن از HD به Full HD ارتقا پیدا کرده و به 1080×1920 پیکسل با 403 پیکسل در اینچ رسیده است.

همان طور که گفتیم این گوشی هوشمند اولین تلفن همراهی است که به پردازنده Snapdragon 810 کوالکوم مجهز است؛ این یک پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیت است که برای اندروید 5 بهینه شده. در G Flex 2 دوربین 13 مگاپیکسل پشت و 2 گیگابایت RAM وجود دارد که به این اسب قدرتمند امکان برآورده کردن بیشتر فناوری‌هایی که شما آرزویش را دارید می‌دهد.

3-      دوام بالا

ال‌جی G Flex 2 فوق‌العاده بادوام است. آن قدر که یکی از کارمندان ال‌جی آن را به عمد روی زمین انداخت و پایش را روی آن گذاشت و آسیبی ندید. ال‌جی بر شکل انعطاف‌پذیر G Flex 2 تأکید دارد و از آن به عنوان یک گوشی سرسخت و مقاوم یاد می‌کند. این گوشی هوشمند از نمایشگر Corning’s Gorilla Glass و فناوری اختصاصی ال‌جی برای بیشتر شدن مقاومت این نمایشگر تا 20 درصد برخوردار است. ال‌جی این نمایشگر را Dura-Guard Glass می‌نامند و می‌گوید این تأثیر بیشتر در نزدیک لبه‌ها دیده می‌شود؛ جایی که بسیاری از نمایشگرهای Gorilla Glass ترک برمی‌دارند.

همچنین، ال‌جی G Flex 2 از قاب پشت خودترمیم برخوردار است که طی 10 ثانیه در دمای اتاق خط و خش و خراش‌ها را ترمیم می‌دهد. این قاب در G Flex قبلی به 3 دقیقه زمان نیاز داشت تا معایب سطحی را برطرف کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید