۰۳ اسفند ۱۳۹۲

بهترین برنامه‌های کاربردی تلویزیون هوشمند برای سرگرم‌کردن بچه‌ها

باغ‌وحش رفتید، پارک رفتید، کنار دریا رفتید و از این همه اسباب‌بازی در منزل خسته‌شده‌اید. حتی دوچرخه‌سواری هم در این هوای سرد نمی‌چسبد. به جای اینها، سعی کنید بچه‌ها را در منزل با برنامه‌های کاربردی سرگرم‌کنید تا خودتان هم بتوانید نفس بکشید و چند دقیقه‌ای استراحت کنید.

 ماشین‌ها 2 (Cars 2)

به لایتنینگ مک‌کویین و ماتر بپیوندید تا یک مسابقه ماشین‌بازی استثنایی به دور دنیا داشته باشید. این بازی به شما زمان کافی برای استراحت می‌دهد و تا زمانی که کارتون و بازی جدیدی از سوی شرکت‌ها عرضه شود بچه‌ها تا مدتی سرگرم می‌مانند.

 

میمون سحرآمیز (Magic Monkey)

می‌خواهید روی کاناپه لم بدهید و تلویزیون تماشا کنید و بچه‌ها هم دلش می‌خواهند بازی کنند. اجازه دهید بچه‌ها از بازی با میمون سحرآمیز لذت ببرند و کج‌خلقی هم نکنید. برای این کار صفحه‌نمایش تلویزیون به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ یک طرف برنامه‌های تلویزیونی و طرف دیگر بازی‌های پازل. در این صورت، همه خوشحال و راضی خواهند بود.

 

بولینگ طلایی (Gutterball)

بولینگ بازی کردن و رفتن به سالن در زمستان خیلی راحت نیست. در عوض، می‌توانید در خانه بمانید و مانند یک حرفه‌ای در زمین‌های بیایانی و یخی بولینگ بازی کنید؛ انیمیشن‌های مدرن یعنی ضربات هیجان‌انگیزتر.

 

مزرعه حیوانات (Animal Farm)

لازم نیست در فصل زمستان زیادی بچسبید به درس و مشق و از هر نوع تفریحی، حتی رفتن به مزرعه حیوانات، دوری کنید؛. این بازی به فرزندان شما در مورد حیوانات مزرعه و زندگی اهلی آموزش می‌دهد؛ چنین آموزش‌هایی برای کودکانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند ضروری است.

 

بیس‌بال (Dibo Baseball)

این یکی قطعاً برای بچه‌هاست اما مواظب باشید که خیلی اعتیادآور است. کنترل یک دکمه‌ای بازی را آسان می‌کند و شما را به حرکت هوم ران (home run ) بعدی تحریک می‌کند. فقط یادتان باشد که شما خودتان به بچه‌ها اجازه دادید این بازی را انجام دهند!

*نکته: ممکن است برخی از این برنامه‌ها بر حسب مناطق متفاوت باشد و برای شمایی که در ایران زندگی می‌کنید در دسترس نباشد.

۸ نظر

حسین ۳ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
برنامه های کاربردی تلوزیون های ال جی در کشورهای مختلف متفاوت است اما از آنجا که مقالات این درگاه ارتباطی ترجمه می باشد هیچگاه امکانات تلوزیونهای هوشمند بزبان فارسی و مخصوص ایران در این سایت معرفی نشده است در صورت امکان به معرفی برنامه های کاربردی تلوزیون های ال جی در ایران و امکاناتی از قبیل صفحه کلید مجازی به دو زیان فارسی و انگلیسی ، مرور گر وب و امکان ذخیره آدرس سایت های مورد علاقه در فهرست علاقه مندیها ، موتور جستجوی گوگل ، امکان مشاهده تصویر تلوزین و یا فیلم های در حال پخش توسط سینمای خانگی یا ویدئو و … در گوشه تصویر ، امکان دریافت و مشاهده منابع سه بعدی دریافت آخرین اخبار از سایت های خبری ، دریافت دستورات آشپزی و … و حتی آموزش پرداخت قبوض آب و برق و گاز و تلفن و هرآنچه با استفاده از اینتزنت و رایانه انجام داد توسط تلوزیونهای هوشمند ال جی بپردازید با توجه به گستره مطالب امکان انتشار آن در چندین قسمت امکان پذیر می باشد .
موفق باشید .

امین گرامی ۳ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام….

یکی از دوستان بنده دقیقا همین دو روز پیش این تلویزیونی که عکسش رو گذاشتید خریدن……مدل ۶۰۰۰ رو….
میخواستم بدونم سیستم عامل این تلویزیون ها چی هست دقیقا؟….

مهدی ۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
متاسفانه علیرغم احترامی که برای شرکت ال جی قائلم، اما باید بگم که متاسفم برای این شرکت که مشتریانش را فدای سیاستها می کند. متاسفانه بعد از کلی تحقیق یک تلویزیون ۴۷LA66000 خریداری کردم و پس از راه اندازی آن متوجه شدم که برخی نرم افزارها مانند اسکایپ در این تی وی ها نصب نیست.پشیمان شدم از اون همه تبلیغی که واسه ال جی کردم.الانم از تلویزیون استفاده نمی کنم تا شاید یک مشتری پیدا کنم و اونو بفروشم و راحت بشم.جالبش اینجاست که با پشتیبانی هم که تماس میگیری جواب سربالا میشنوی.من که تقریبا قید ال جی رو زدم و هیچ گاه به طرفش نمیرم…

فري ۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

منم با شما موافقم

مهدی ۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

تلویزیون دوربیندار بدون اسکایپ به چه دردی میخوره؟

حسین ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
تمامی مدلهای تلوزیون هوشمند ال جی مدلهای ۲۰۱۱ الی ۲۰۱۳ شامل سری های LW، LM,LA همگی از سیستم عامل Android Smart بهره می برند در مورد تلوزیونهای مدل ۲۰۱۴ ال جی سیستم عامل WEB OS را جایگزین کرده است تقریبا تمامی تلوزیونهای هوشمند از سیستم عامل آندروید استفاده می کنند کهه بسیار شبیه به نسخه مورد استفاده در تلفن های همراه هوشمند و تبلت هاست اما با توجه به هزینه های مربوط به امتیاز و بروز رسانی نسخ های جدید که بایستی به شرگت گوگل پرداخت کنند بسیاری از تولید کنندگان عمده از جمله سامسونگ و ال جی در صدد در اختیار گرفتن یک سیستم عامل متعلق به خود بر آمده اند در مورد تارخچه پیدایش و خرید این سیستم عامل توسط ال جی قبلا در یکی از اضهار نظرها مفصل توضیح داده ام و اما تا آنجا که من می دانم ۴۷LA66000 دارای دوربین داخلی نیست و فقط دوربین اکسترنال مخصوص ال جی با آن سازگار است که این دوربین و میکروفن مخصوص تماس های صوتی و تصویری زنده توسط شرکت گلد ایران وارد نشده شاید به همین دلیل ایکن یا بهتر بگویم نماد آن در تلوزیونهای هوشمند ال جی سفارش یا بهتر بگوئیم مونتاژ ایران حذف شده است جالب اینجاست که سایر برندها مانند سونی و سامسونگ این نوع دوربین مخصوص تلوزیونهای خود را در ایران عرضه می کنند و بنا براین محدودیتی در مورد واردات و فروش رسمی آن نیز موجود نیست .
موفق باشید .

الیاس ۱۶ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام این بازیها مخصوص کدوم کشوره و سیستم عامل la6200چیه

فرشاد ۱۵ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من از تلوزیون ال جی راضی نیستم اسم تلوزیون من ۴۷lA66000است ولی برنامه گوشی هوشمند به روی تلوزیون ساپورت نمیکنه از این به بد تبلیغات ال جی پیش دوستان واشنایان وغیره رو به بدی میکنم لطفا اسخ گو باشید

نظر دهید