۱۶ بهمن ۱۳۹۲

اولین نکسوس 5 قرمز ال‌جی و گوگل

گوشی پرطرفدار نکسوس 5 اکنون در 3 رنگ قرمز، سفید و مشکی در دسترس است.

اولین گوشی نکسوس 5 قرمز هم اکنون در Google Play در دسترس قرار دارد. نکسوس 5 اولین گوشی گوگل است که در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید عرضه می‌شود.

اکتبر سال گذشته ال‌جی و گوگل با مشارکت یکدیگر، نکسوس 5 را عرضه کردند و تاکنون به عنوان گوشی شیک و با عملکرد بالای گوگل مورد تحسین قرار گرفته است. نکسوس 5 به پردازنده کوالکوم Snapdragon™ 800 نمایشگر 5 اینچ Full HD IPS مجهز است. علاوه بر این، این گوشی از جدیدترین نسخه اندروید 4/4 کیت‌کت برخوردار است.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «خط تولید نکسوس 5 همیشه در نظر داشته که همه چیز را متفاوت انجام دهد و مشتریانی که این فلسفه را به اشتراک می‌گذارند از وفادارترین مشتریان ما هستند. ما این تفکر را به سمت نکسوس 5 قرمز نیز سوق دادیم و بر این باور هستیم که چشم کاربران را به خود خیره می‌کند؛ مشتریانی که می‌‌خواهند با گوشی خود بدرخشند و در مرکز توجه باشند.»

نکسوس 5 قرمز از اوایل این ماه از طریق Google Play در ایالات متحده امریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا، هنگ‌کنگ، هند، ژاپن و کره در دسترس است و تا آخر ماه در سراسر اروپا با دسترسی گسترده عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند نکسوس 5 قرمز را از فروشگاه‌های بازارهای منتخب خریداری کنند.


مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۳ نظر

مصطفی ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

پس کی میاد ایران؟

رضا ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.الان چه اپدیتی برای lg g2 در دسترس می باشد.از چه طریق می توان اپدیت نم.د؟؟لطفا فوری پاسخ دهید..

محمد طاهر ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
شماره تماس را بدهید برای استعلام قیمت و خرید محصول
با تشکر

نظر دهید