۱۶ بهمن ۱۳۹۲

نمایشگرهای تجاری بزرگ ULTRA HD ال‌جی در ISE 2014

تحکیم پیشگامی الجی در بخش تجاری با عرضه نمایشگرهای تجاری متنوع و تلویزیونهای هوشمند هتل با سیستمعامل webOS

ال‌جی الکترونیکس از مجموعه شگفت‌انگیز نمایشگرهای تجاری (B2B) در نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE 2014) در آمستردام هلند، از 4 تا 5 فوریه، پرده‌برداری می‌کند. نمایشگاه ISE 2014 بزرگترین نمایشگاه تجاری در نوع خود است که جدیدترین راهکارهای سیستم‌های یکپارچه، شامل نمایشگرهای تجاری دیجیتال، سیستم‌های صوتی و تجهیزات پردازش تصویر، را در کنار هم می‌آورد. در زمینه نمایشگر، در این نمایشگاه جدیدترین محصولات ال‌جی به نمایش در آمده‌اند که در صدر آنها نمایشگرهای ULTRA HD بزرگ، نمایشگر ویدئویی دیواری با لبه‌های باریک و تلویزیون هوشمند هتل است که از رابط کاربری جدید webOS برخوردار است.

کیم-وان کیم، نایب رئیس گروه بازاریابی و فروش محصولات سرگرمی خانگی در خارج از کشور کره، می‌گوید: «نمایشگاه ISE گردهمایی عالی برای ال‌جی به حساب می‌آید که پیشنهادات فناوری پیشرفته خود را به نمایش عموم درآورد. مجموعه قوی ما در ISE با چندین نسل جدید از فناوری نمایشگر برخوردار است. بازار نمایشگرهای تجاری با سرعت بالایی در حال رشد است و ما متعهد به توسعه سهم بازار خود در اروپا و سراسر دنیا هستیم.»

نمایشگرهای تجاری ULTRA HD با صفحه بزرگ

نمایشگرهای تجاری و بزرگ 105 اینچ ULTRA HD برای فروشگاه‌ها ایده‌آل هستند و می‌توانند تصاویری در ابعاد واقعی و خیره‌کننده از مردم و محصولات ارائه دهد. جدیدترین مدل ال‌جی وضوحی 4 برابر نمایشگر Full HD دارد که تصاویری واضح با سطح باورنکردنی جزییات را تضمین می‌کند. این صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 21:9 برای نمایش همه نوع محتوا عالی است و به مشتریان این آزادی را می‌دهد که از طریق تابلویی وسیع با برند خود ارتباط برقرار کنند. نمایشگر 105 اینچ ULTRA HD ال‌جی قابلیت نصب منعطفی دارد که مشتریان آرزویش را دارند. این نمایشگر می‌تواند به صورت افقی یا عمودی نصب شود.

نمایشگر دیجیتال 98 اینچ ULTRA HD برتری وضوح ULTRA HD (2160×3840) را با فرمت نسبت تصویر 16:9 ارائه می‌دهد. هر دو نمایشگر 105 و 98 اینچ مجهز به رمزگشا هستند و می‌توانند سیگنال‌های H.264 و HEVC H.265 را در 30 یا 60 فریم در ثانیه رمزگشایی کند؛ به این معنی که مشتریان می‌توانند محتوا را با بالاترین کیفیت بصری برای مخاطبان خود ارائه دهند.

مدل 84 اینچ چندلمسی ULTRA HD یک راهکار تعاملی عالی در نمایشگرها است که صفحه‌نمایش 10 لمسی بسیار پاسخگویی دارد. این مدل می‌تواند به روش‌های بسیاری استفاده شود: به عنوان نقشه در مجامع عمومی، پلت‌فرم آموزشی در مدارس و موزه‌ها یا ابزار فروش در فروشگاه‌های کوچک. نمایشگر 84 اینچ ال‌جی با فیلم غیربراق و ماتی محافظت می‌شود که میزان اثر انگشت و لکه‌های قابل مشاهده را کم می‌کند تا سطح و تصاویر صفحه شفاف و واضح به نظر برسند.

دیوار ویدئو

دیوار ویدئوی ال‌جی توجه هر شرکت‌کننده‌ای را جذب می‌کند و لبه باریکی با ضخامت تنها سه‌ونیم میلی‌متر دارد. نمایشگر غول‌پیکر جمع بزرگی از مخاطبان را هیپنوتیزم می‌کند؛ چه پخش یک مسابقه ورزشی باشد و چه پخش زنده یک کنسرت. نرم‌افزار اختصاصی SuperSign ال‌جی از تنظیم خودکار و ویرایش امکانات برخوردار است که می‌تواند در پیکربندی و مشخصه‌های مختلف صفحه اعمال شود. نرم‌افزار SuperSign اطمینان می‌دهد که محتوا بدون کوچک‌ترین عیبی در سراسر گستره سیستم حیرت‌انگیز متشکل از چندصفحه‌نمایش پخش می‌شود.

ادامه در مطلب بعد….

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید