۱۹ بهمن ۱۳۹۲

نمایشگرهای تجاری بزرگ ULTRA HD ال‌جی در ISE 2014 – قسمت دوم

تحکیم پیشگامی ال‌جی در بخش تجاری با عرضه نمایشگرهای تجاری متنوع و تلویزیون‌های هوشمند هتل با سیستم‌عامل webOS

ال‌جی الکترونیکس از مجموعه شگفت‌انگیز نمایشگرهای تجاری (B2B) در نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE 2014) در آمستردام هلند، از ۴ تا ۵ فوریه، پرده‌برداری می‌کند. نمایشگاه ISE 2014 بزرگترین نمایشگاه تجاری در نوع خود است که جدیدترین راهکارهای سیستم‌های یکپارچه، شامل نمایشگرهای تجاری دیجیتال، سیستم‌های صوتی و تجهیزات پردازش تصویر، را در کنار هم می‌آورد. در زمینه نمایشگر، در این نمایشگاه جدیدترین محصولات ال‌جی به نمایش در آمده‌اند که در صدر آنها نمایشگرهای ULTRA HD بزرگ، نمایشگر ویدئویی دیواری با لبه‌های باریک و تلویزیون هوشمند هتل است که از رابط کاربری جدید webOS برخوردار است.

کیم-وان کیم، نایب رئیس گروه بازاریابی و فروش محصولات سرگرمی خانگی در خارج از کشور کره، می‌گوید: «نمایشگاه ISE گردهمایی عالی برای ال‌جی به حساب می‌آید که پیشنهادات فناوری پیشرفته خود را به نمایش عموم درآورد. مجموعه قوی ما در ISE با چندین نسل جدید از فناوری نمایشگر برخوردار است. بازار نمایشگرهای تجاری با سرعت بالایی در حال رشد است و ما متعهد به توسعه سهم بازار خود در اروپا و سراسر دنیا هستیم.»

ال‌جی Board

ال‌جی Board با نمایشگر 55 اینچ Full HDLG، که برای ارائه سبک امروزی و مخصوص بخش فروش تولید شده است، مانند یک آیینه عمل می‌کند و نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت لمسی دارد. این صفحه به مشتریان امکان می‌دهد دو برنامه متمایز را انتخاب کنند: تناسب واقعی (Virtual Fitting) و صفحه اصلی (Home Board). در گزینه Virtual Fitting، صفحه لمسی و حسگر نزدیکی دستگاه با مشتری و محیط به طرز هوشمندانه‌ای در تعامل است. بازدیدکنندگان از فروشگاه می‌توانند نمود 360 درجه از خودشان را روی نمایشگر ببینند و بدون رفتن به اتاق پرو و امتحان کردن لباس‌ها و لوازم، آنها را در خودشان به طور مجازی برانداز کنند.

در ضمن، برنامه کاربردی Home Board به مشتریان امکان نمایش محتوای گوناگونی در ال‌جی Board می‌دهد؛ مثل عکس، اخبار و آب‌وهوای محلی. در اتاق میهمانان در هتل، ال‌جی Board می‌تواند هم مانند یک آیینه و هم یک منبع برای دسترسی به اطلاعات محلی و پیشنهادات مربوط به هتل عمل کند. نسل جدید نمایشگرهای تجاری ال‌جی حتی از تلفن اینترنتی نیز برخوردار است.

 نمایشگر فرانما

نمایشگر فرانمای 47 اینچ Full HD ال‌جی یک شاهکار هنری است که برای بخش فروش طراحی شده است. در ISE 2014، ال‌جی نشان می‌دهد که چطور نمایشگر پیشرفته و فرانمای آن بعد جدیدی به بازاریابی مصرفی داخل فروشگاه می‌افزاید. علاوه بر نمایش محتوای تبلیغی و ترویجی سرگرم‌کننده، مانند تصاویر سبک زندگی، توضیح قابلیت‌ها و نمونه‌های استفاده، نمایشگر به طور یکپارچه‌ای با محصولات حقیقی و محیط اطراف هماهنگ می‌شود.

 

تلویزیون هوشمند هتل

تلویزیون هتل ال‌جی پر از گزینه‌های سرگرم‌کننده است که ارزش خدمات هتلی را افزایش می‌دهد و راحتی بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. مدل‌های جدید تلویزیون‌های هتل ال‌جی با مدیریت آسان و رابط کاربری قابل سفارشی شدن، از پلت‌فرم webOS و راهکار هوشمندPro: Centric  برخوردار است که بهترین تجربه کاربری ممکن را برای میهمانان هتل و مدیریت تضمین می‌کند.

ترکیب webOS و کنترل جادویی Magic Remote به میهمانان امکان می‌دهد تا به راحتی بهترین سرگرمی‌های داخل هتل را مرور و انتخاب کنند، از چیزهایی که در محیط اطرافشان در حال رخ دادن است مطلع و از پیشنهادات تشویقی خاص بهره‌مند شوند. ابزار مدیریت جامع Pro: Centric روند نصب را ساده و قابلیت‌های کنترل مفیدی را مهیا می‌کند و به تلویزیون‌های هتل ال‌جی امکان می‌دهد تا برای دسترسی یکپارچه به محتوای ویدئوهای درخواستی، اطلاعات هتل و راهنمای کانال‌ها با سرورها ارتباط برقرار کنند.

پلت‌فرم ال‌جی، مطابق با نیازهای هر کدام از مشتریان، از طریق الگوی جدید رابط کاربری و نسخه تجاری خانه هوشمند شکل می‌گیرد. علاوه بر این، سیستم مدیریت از راه دور (RMS) به پرسنل آی.تی هتل امکان می‌دهد تا از یک پایگاه مرکزی بر دستگاه‌های تلویزیون شخصی نظارت و کنترل داشته باشند و آنها را به‌روزرسانی کنند.

همچنین، قابلیت اشتراک‌گذاری هوشمند (SmartShare) به میهمانان امکان می‌دهد دستگاه‌های شخصی خود را از طریق ارتباط با MHL، Miracast یا WiDi به تلویزیون‌ هتل ال‌جی از متصل کنند تا محتوای بیشتری را در نمایشگر دوم ببینند. راهکارهای نمایشگر جدید ال‌جی برای صنعت هتل نه تنها راحت‌تر، بلکه ایمن‌تر نیز هستند. قابلیت پاک کردن تاریخچه History Auto Delete به میهمانان آسودگی خاطر را می‌دهد که به طور خودکار اطلاعات مشاهده را با خاموش کردن تلویزیون پاک کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید